• Update

    Er is een nieuw filmpje waarin je ziet wat er met hem is gebeurd. Zal het in het kort vertellen en de video hieronder plaatsen:
    - Heel veel mensen vonden het een geweldig gebaar dat hij wilde delen en wilden zelf ook helpen. Daarom heeft Rahat (degene die 1000 dollar gaf) een fonds op gezet voor hem. Er is meer dan 40.000 dollar opgehaald.
    - Rahat heeft dat geld in meerdere delen opgeslitst. Hij heeft voor een jaar een huis gehuurd voor hem, kleding, eten en alles wat je nodig hebt om een huis te decoreren gekocht en alles wat over blijft (meer dan 21.000 dollar) op een joint account gezet. Joint, zodat hij kan zien wat hij uitgeeft (juist tegen rare uitgavens en drug stuff).
    - Eric (de zwerver) heeft ook een baan gevonden :Y)

    De video:

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 23:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hartverwarmend.


    Die man die die filmpjes maakt is sowieso al geweldig, en dat hij zoiets doet is al helemaal geweldig


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dit is echt geweldig.

    Zo zouden er meer mensen op de wereld moeten zijn.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Het feit dat hij nog wilde delen, smolt mijn hart. Dat gaf mij echt het gevoel dat de juiste persoon was gekozen om dit mee te doen, die man verdiende het en zal het geld ook goed gebruiken.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Het feit dat hij nog wilde delen, smolt mijn hart. Dat gaf mij echt het gevoel dat de juiste persoon was gekozen om dit mee te doen, die man verdiende het en zal het geld ook goed gebruiken.
    Helemaal mee eens. Hij zegt ook in het begin van de video dat hij had rond gevraagd over die persoon en toen pas dit ging doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als ik zoveel geld had zou ik ook zulke dingen doen, zo leuk om die mensen zo blij te zien :Y)
    (ik zou een groot deel zelf houden, dat wel, ik zou liegen als ik zei dat het niet zo was. Maar toch, als je dit voor een paar mensen kand oen is dat wel heel mooi)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Junns schreef:
    Het feit dat hij nog wilde delen, smolt mijn hart. Dat gaf mij echt het gevoel dat de juiste persoon was gekozen om dit mee te doen, die man verdiende het en zal het geld ook goed gebruiken.


    You are beautiful, you are love.

    Zo mooi!


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Tragically schreef:
    Dit is echt geweldig.

    Zo zouden er meer mensen op de wereld moeten zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dat was echt geweldig en ik kreeg er traanogen van. Heb nog even verder geklikt en ze zijn geld aan het ophalen voor die man. Kijk hier[/url. Dat is best veel geld.

    Het mooiste vond ik nog dat die man het wilde delen. Ik moest er gewoon van huilen. Zo lief dit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Die man ging huilen... dat is zo mooi...


    ©1998

    Atlantica schreef:
    Human faith restored :3


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Dat is echt zo mooi om te zien! Super trouwens dat hij dit soort dingen ook doet, ik kende hem enkel van die drive in videos ;3


    effort never betrays you

    Novoselic schreef:
    Dit brengt me echt spontaan aan het glimlachen. Hartverwarmend dit. :Y)

    Ben ik nou de enige die negatief denkt en zich afvraagt wat er met dat geld gaat gebeuren? Hopen dat hij het niet uitgeeft aan drugs ofzo :/
    Wel echt een prachtig idee van die dude! En lief dat die man het wilde delen.


    If a writer falls in love with you, you can never die