• Update

    Er is een nieuw filmpje waarin je ziet wat er met hem is gebeurd. Zal het in het kort vertellen en de video hieronder plaatsen:
    - Heel veel mensen vonden het een geweldig gebaar dat hij wilde delen en wilden zelf ook helpen. Daarom heeft Rahat (degene die 1000 dollar gaf) een fonds op gezet voor hem. Er is meer dan 40.000 dollar opgehaald.
    - Rahat heeft dat geld in meerdere delen opgeslitst. Hij heeft voor een jaar een huis gehuurd voor hem, kleding, eten en alles wat je nodig hebt om een huis te decoreren gekocht en alles wat over blijft (meer dan 21.000 dollar) op een joint account gezet. Joint, zodat hij kan zien wat hij uitgeeft (juist tegen rare uitgavens en drug stuff).
    - Eric (de zwerver) heeft ook een baan gevonden :Y)

    De video:

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 23:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Usha schreef:
    Ik kreeg spontaan tranen in mijn ogen toen de man zelf begon te huilen, zo mooi. :'D


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Massive bump, but worth it. <3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Massive bump, but worth it. <3




    26 - 02 - '16

    ^exactly my thoughts


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ^ Ik ben ook gewoon ontroerd. Maar dat ben ik al vrij snel. Ook toen ze een vrouw uit mijn straat, die er net was komen wonen, leerden fietsen. De hele straat hielp mee en ik kreeg bijna tranen in mijn ogen toen ik het zeg. Maar goed, ik dwaal af ;x


    26 - 02 - '16

    Dit is echt super mooi! (:


    They were never in fact homeless

    Ik was eerst echt van *zucht, weer een bump* maar echt ontzettend mooi!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Macabre schreef:
    Massive bump, but worth it. <3



    Dit maakte me echt aan het huilen. Dit is gewoon zo mooi.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Abunai schreef:
    Human faith restored :3


    -

    Macabre schreef:
    Massive bump, but worth it. <3


    Bijna huilde ik! Man, waren er maar meer mensen zo.


    -

    Geweldig, inderdaad!

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 22:32 ]


    Hamartia

    Spotgaai schreef:
    Ben ik nou de enige die negatief denkt en zich afvraagt wat er met dat geld gaat gebeuren? Hopen dat hij het niet uitgeeft aan drugs ofzo :/
    Wel echt een prachtig idee van die dude! En lief dat die man het wilde delen.
    Blijkbaar is dat dus niet gebeurd :Y)

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 23:42 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ^ Dude, lees de posts voor je. :3 Het is niet voor niks gebumpt, hehe.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    ^ Dude, lees de posts voor je. :3 Het is niet voor niks gebumpt, hehe.
    Whoops, nou ja, maakt niet uit :Y) Laat het lekker in de beginpost staan en heb mijn eigen post veranderd.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 23:42 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Whoops, nou ja, maakt niet uit :Y) Laat het lekker in de beginpost staan en heb mijn eigen post veranderd.

    Hahaha, kan gebeuren. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''