• Hallo allemaal,

    Sinds een paar dagen heb ik last van een hele irritante reclame. Het betreft de reclame van de Bank Giro Loterij.

    Zodra deze reclame in beeld komt bovenin, verdwijnen mijn uitschuif-menu's eronder i.p.v. eroverheen, zoals bij alle andere reclames. Ik hoopte dat de reclame niet zo lang zou blijven, maar begin me er nu echt aan te irriteren, aangezien ik het grootste deel van mijn uitschuif-menu niet meer kan gebruiken zodra die reclame in beeld is (en dat gebeurd steeds vaker).

    Ik vroeg me dus af of ik de enige ben met dit probleem of dat er ook nog andere zijn die hier last van hebben en of er eventueel wat aan te doen is.

    Ik ga het direct doorgeven (Y)


    Dit is mijn signature...

    Ik heb er geen last van, maar zo te zien zal Rutger het al oplossen. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Super! Thnx!

    Dit is bij meerdere reclames dan alleen die van de bankgiroloterij bij mij.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    oh, das al helemaal irritant. Ik heb het echt alleen bij die op dit moment.

    Patholoog schreef:
    Dit is bij meerdere reclames dan alleen die van de bankgiroloterij bij mij.


    -

    Installeer AdBlock en alles is opgelost.


    Some people are art and do art at the same time

    ik heb er ook telkens last van maar ik dacht dat het aan het feit lag dat ik op mijn iPad zit en niet op de pc.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik ook met andere reclame's, da's vooral irritant als je op je mobiel zit. Ik hoop dat het nu is opgelost!

    Bij mij ook:(


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Yoko schreef:
    ik heb er ook telkens last van maar ik dacht dat het aan het feit lag dat ik op mijn iPad zit en niet op de pc.

    dat is dus de reden dat ik gm ben :P
    maar goed niet iedereen kan die luxe hebben helaas.
    gelukkig word er wat aan gedaan ^^

    [ bericht aangepast op 7 maart 2014 - 18:08 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Opinio schreef:
    Installeer AdBlock en alles is opgelost.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik kan mn profiel niet bewerken omdat ik er bog steeds last van heb... En ik kan AdBlock niet instaleren omdat de iPad het niet kan downloaden.:(


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Yoko schreef:
    Ik kan mn profiel niet bewerken omdat ik er bog steeds last van heb... En ik kan AdBlock niet instaleren omdat de iPad het niet kan downloaden.:(

    Precies hetzelfde heb ik ook.
    Probeer het via de http://www.quizlet.nl/settings/, volgens mij lukt het dan wel. Zo doe ik het in ieder geval.