• Over een aantal dagen kan ik mijn username weer veranderen. Ik ben van plan om een username terug te nemen en die dan voor een lange tijd te houden. Het leek me handig om dan een username te kiezen waaronder de meesten mij hier kennen.
    Daarom is mijn vraag deze keer niet "Welke username is het leukst?", maar "Hoe kennen jullie mij het best?". Ik ben er erg benieuwd naar. De username met de meeste stemmen wordt mijn username voor een lange tijd. Als je echt niet weet als wie, zou ik het fijn vinden als je de username kiest die je het leukst vindt.
    Ik zou jullie hulp heel erg waarderen. ^^


    De usernames:
    Niet al mijn usernames staan hieronder, omdat ik wel graag een username wil hebben waar ik toch wel een beetje tevreden over ben. :')
    - Libera
    - Months
    - Years
    - Holes
    - Gargoyle
    - Alter
    - Gilbertson
    - Bayard


    Alvast heel erg bedankt..! (:

    POLL.


    :)

    Ik denk Bayard, maar dat kan ook gewoon komen doordat het een van je meest recente usernames is. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ken je vooral als Gargoyle, Gilbertson en Bayard. Ik heb maar voor Gilbertson gekozen. (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Square schreef:
    Ik denk Bayard, maar dat kan ook gewoon komen doordat het een van je meest recente usernames is. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Bayard volgens mij =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury