• Dit is het algemene topic voor fans van de band NIRVANA!

    Ik heb toestemming gekregen voor het aanmaken van een algemeen topic van Cassia.








    Bandleden:
    - Kurt Cobain, gitarist, zanger
    - Krist Novoselic, bassist
    - Dave Grohl, drummer, zanger
    (- Pat Smear, gitarist)

    (Verzamel)Albums:
    - Bleach
    - Blew
    - Nevermind
    - Hormoaning
    - Incesticide
    - In utero
    - MTV unplugged in New York
    - From the muddy banks of the Wishkah
    - Nirvana
    - With the lights out
    - Sliver: The Best of the Box
    - Live at Reading

    Fans:
    - Echosmith
    - Novoselic
    - Roku
    - Mhysa
    - Grohl
    - Californication
    - Horizons
    - Oropher
    - Occult
    - nerveus
    - Aerials
    - Yoite
    - Pursuer
    - Fafnir
    - AWOLNATION
    - Wayward
    - ChetUbetcha
    - Tolstoy
    - Canonball
    - DAWSONS
    - AnnaxHoran
    - Hemingway
    - Preciado
    - Lone
    - Ashey
    - Shimekukuri
    - Bluebearss
    - Derek_Hale
    - Blurred


    Naamsveranderingen doorgeven, alsjeblieft!

    [ bericht aangepast op 4 okt 2014 - 12:53 ]


    :)

    Stradlin > Wayward


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mag ik er ook bij?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik moet nog 4 CDs en dan heb ik ze allemaal van Nirvana. Omg.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Yuimaru schreef:
    Ik moet nog 4 CDs en dan heb ik ze allemaal van Nirvana. Omg.

    Wauw, welke moet je nog hebben dan?

    Ik heb helemaal geen cd's, haha, en ik weet ook niet echt wat ik ermee zou moeten doen als ik ze wel had (ik heb geen radio en met oortjes op mijn computer gaat ook niet omdat het geluid kapot is en zo'n lekker ouderwetse walkman heb ik ook niet, ik luister gewoon alles op mijn gsm ;o). Ik ben er trouwens achtergekomen dat mijn meest afgespeeld-playlist voor de helft uit Nirvana bestaat (mijn vrienden vinden al die vreemde covers waar eigenlijk vooral naakte mensen op staan totáál niet vreemd, humhum). Nee, ik heb geen leven, moest iemand zich dat afvragen. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Harmoaning, from The muddy Banks of The wishkah, live at reading en with the lights out.

    Hahaha,ik hou van,cd's soms veel beter dan gedownloade muziek. Ik heb nog een oude radio staan en ik vind t super fijn. :3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Yuimaru schreef:
    Harmoaning, from The muddy Banks of The wishkah, live at reading en with the lights out.

    Hahaha,ik hou van,cd's soms veel beter dan gedownloade muziek. Ik heb nog een oude radio staan en ik vind t super fijn. :3

    Ik gebruik ook vaak cd's, haha. Of ik zet het op mijn usb, aangezien die in mijn cd-speler kan. ^^ Ik heb een redelijk goede cd-speler met boxen, dus dan vind ik de kwaliteit gewoon beter en dat luistert fijner naar mijn mening. Ik heb van Nirvana alleen Nevermind, MTV Unplugged In New York en In Utero.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2014 - 19:45 ]


    :)

    Voor mijn gevoel heb ik veel te veel over Nirvana gezegd in mijn muziekportfolio. x'D
    I can't help it.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2014 - 19:45 ]


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    Voor mijn gevoel heb ik veel te veel over Nirvana gezegd in mijn muziekportfolio. x'D
    I can't help it.

    Te veel over Nirvana kan bijna niet, toch? ;'D
    Er valt ook gewoon zo veel over te praten..

    [ bericht aangepast op 19 sep 2014 - 19:46 ]


    :)

    Echosmith schreef:
    (...)
    Te veel over Nirvana kan bijna niet, toch? ;'D
    Er valt ook gewoon zo veel over te praten..


    Vergeleken wat ik heb geschreven over One Direction voor mijn gevoel wel. :'D
    Daar ben ik 3 jaar langer fan van, maar kom ik niet verder dan 3 zinnen, terwijl ik bij Nirvana mezelf maar moest stoppen x)


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Vergeleken wat ik heb geschreven over One Direction voor mijn gevoel wel. :'D
    Daar ben ik 3 jaar langer fan van, maar kom ik niet verder dan 3 zinnen, terwijl ik bij Nirvana mezelf maar moest stoppen x)

    Dat is dan wel veel ja, haha. Maar goed, dat zegt wel wat over de verhouding tussen Nirvana en One Direction.


    :)

    Echosmith schreef:
    (...)
    Dat is dan wel veel ja, haha. Maar goed, dat zegt wel wat over de verhouding tussen Nirvana en One Direction.


    Haha idd, maar dat is ook weer dat One Direction 'alleen maar' zingen is en ik over hun weer zo veel meer kan vertellen. :3


    wat was dit ookalweer

    Nirvana heeft gewoon wat meer meegemaakt dan 1D. 1D moet het nog allemaal meemaken. Ik zou ook meer TR vertellen hebben over Nirvana.

    Ik hou van die MTV unplugged. Mah favorite <'3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mag ik er ook bij ? :)
    En ja, MTV unplugged is echt geweldig. Kurts hoofd gewoon, en dat moment dat hij die boer laat omg :´).


    Let it be.

    ^ Je staat erbij.


    :)



    Ik ben nu al verliefd op mijn net bestelde shirt. *-*


    wat was dit ookalweer