• Dit is het algemene topic voor fans van de band NIRVANA!

    Ik heb toestemming gekregen voor het aanmaken van een algemeen topic van Cassia.








    Bandleden:
    - Kurt Cobain, gitarist, zanger
    - Krist Novoselic, bassist
    - Dave Grohl, drummer, zanger
    (- Pat Smear, gitarist)

    (Verzamel)Albums:
    - Bleach
    - Blew
    - Nevermind
    - Hormoaning
    - Incesticide
    - In utero
    - MTV unplugged in New York
    - From the muddy banks of the Wishkah
    - Nirvana
    - With the lights out
    - Sliver: The Best of the Box
    - Live at Reading

    Fans:
    - Echosmith
    - Novoselic
    - Roku
    - Mhysa
    - Grohl
    - Californication
    - Horizons
    - Oropher
    - Occult
    - nerveus
    - Aerials
    - Yoite
    - Pursuer
    - Fafnir
    - AWOLNATION
    - Wayward
    - ChetUbetcha
    - Tolstoy
    - Canonball
    - DAWSONS
    - AnnaxHoran
    - Hemingway
    - Preciado
    - Lone
    - Ashey
    - Shimekukuri
    - Bluebearss
    - Derek_Hale
    - Blurred


    Naamsveranderingen doorgeven, alsjeblieft!

    [ bericht aangepast op 4 okt 2014 - 12:53 ]


    :)

    Mijn topics!

    Natuurlijk! Ik zou een T-shirt van Nirvana dragen om te laten zien dat ik fan ben van 5SOS. Logica.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    COBAlN schreef:
    Natuurlijk! Ik zou een T-shirt van Nirvana dragen om te laten zien dat ik fan ben van 5SOS. Logica.

    Precies.


    :)

    Bourne is nu Dunbar


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    "You can tell our fans from a mile away, they're the ones wearing Nirvana shirts,"


    Nou sorry hoor, maar zo erg is het ook weer niet dat ze dat zeggen. Ik ben geen diehard fan van ze dat ik ze hier nu ga zitten verdedigen, maar om van alles erover te zeggen dat het "respesctloos" en die shit is gaat me wat te ver. Natuurlijk hadden ze het beter niet kunnen zeggen maar ik denk niet echt dat ze bedoelen dat als iemand een Nirvana shirt draagt, dat diegene dan fan is van 5 Seconds Of Summer. Ze kunnen net zo goed doelen op de alternatieve muzieksmaak van hun fans. De meeste fans van hun luisteren ook naar bands zoals Fall Out Boy, All Time Low, etc. En zo ook dus Nirvana. Trouwens, als ze het hadden gezegd over bijvoorbeeld Green Day shirts, zou er dan zo op Quizlet over gepraat worden? Dacht het niet. Nirvana was een band, het waren geen heilige mannen.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Preciado schreef:
    (...)

    Nou sorry hoor, maar zo erg is het ook weer niet dat ze dat zeggen. Ik ben geen diehard fan van ze dat ik ze hier nu ga zitten verdedigen, maar om van alles erover te zeggen dat het "respesctloos" en die shit is gaat me wat te ver. Natuurlijk hadden ze het beter niet kunnen zeggen maar ik denk niet echt dat ze bedoelen dat als iemand een Nirvana shirt draagt, dat diegene dan fan is van 5 Seconds Of Summer. Ze kunnen net zo goed doelen op de alternatieve muzieksmaak van hun fans. De meeste fans van hun luisteren ook naar bands zoals Fall Out Boy, All Time Low, etc. En zo ook dus Nirvana. Trouwens, als ze het hadden gezegd over bijvoorbeeld Green Day shirts, zou er dan zo op Quizlet over gepraat worden? Dacht het niet. Nirvana was een band, het waren geen heilige mannen.


    Er is hier maar één iemand die gezegd heeft dat het respectloos is, dus veralgemeen het alsjeblieft niet. Ik heb niets tegen 5SOS en een groot deel hier wellicht ook niet. Ik vind hun muziek goed, ik ben nu eemaal niet de persoon die onmiddellijk van de muziekanten houd als ik van hun muziek houd/hun muziek graag hoor. Ze maken goede muziek, leuk voor hen. Ik zit geen tien posts per topic te plaatsen over Dave Grohl, Kurt Cobain of Krist Novoselic en ik vind ze al helemaal niet heilig. Ze waren, naar mijn mening - en dat is mijn smaak, net zoals One Direction de smaak is van bepaalde mensen, één van de beste rockgroepen die ik ken. Ik schrijf geen fanfictions over ze en ik zeg het niet tegen iedereen. Ik heb er niets, maar dan ook niets op tegen als mensen dat wel doen, maar zo ben ik niet.
    Wat dat over Green Day betreft, dat is niet waar. Ik had het wellicht niet eens geweten, maar ik zou het ook vreemd gevonden hebben en al totaal niet logisch. Als mensen willen tonen dat ze fan zijn van hen - en ik vind hun muziek leuk, again, gaan ze wel een andere manier bedenken dan een T-shirt van een andere band aan te trekken. Het is een feit dat mensen zo'n T-shirt aantrekken omdat ze de band goed vinden en niet omdat ze een andere band goed vinden. Het klinkt - het klínkt, het is wellicht niet, alsof ze denken dat ze alle Nirvana-fans veroverd hebben.

    En ja, het zijn inderdaad geen heilige mannen, dat heb ik nooit geclaimd, maar eerlijk gezegd vergelijken ze zich wel met één van de meest geliefde rockbands van de vorige eeuw - en dat is een feit. Ze waren niet door iedereen geliefd, natuurlijk niet, dat is niemand, maar ze werden wel als heel goed aanschouwd. Voor mij doen ze wat ze willen, want ik mag de muziek van 5SOS, maar het komt niet goed over. Ze zijn jong en worden nog beschouwd als een 1D-achtig bandje. Ik heb ook niets tegen 1D, maar in de muziekwereld hebben ze gewoone en heel ander doelpubliek dan Nirvana, Foo Fighters of The Rolling Stones. Als ze kunnen uitgroeien, vind ik dat heel leuk voor hen, maar zo'n dingen schieten bij veel mensen in het verkeerde keelgat. Het komt sowieso niet goed over als je je vergelijkt met iets anders in de muziekwereld. Het is zoiets als dat Chloë Moretz zou zeggen dat haar acteerstijl lijkt op die van Maggie Smith of Angelina Jolie.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Preciado schreef:
    (...)

    Nou sorry hoor, maar zo erg is het ook weer niet dat ze dat zeggen. Ik ben geen diehard fan van ze dat ik ze hier nu ga zitten verdedigen, maar om van alles erover te zeggen dat het "respesctloos" en die shit is gaat me wat te ver. Natuurlijk hadden ze het beter niet kunnen zeggen maar ik denk niet echt dat ze bedoelen dat als iemand een Nirvana shirt draagt, dat diegene dan fan is van 5 Seconds Of Summer. Ze kunnen net zo goed doelen op de alternatieve muzieksmaak van hun fans. De meeste fans van hun luisteren ook naar bands zoals Fall Out Boy, All Time Low, etc. En zo ook dus Nirvana. Trouwens, als ze het hadden gezegd over bijvoorbeeld Green Day shirts, zou er dan zo op Quizlet over gepraat worden? Dacht het niet. Nirvana was een band, het waren geen heilige mannen.


    Sorry, maar bijna alle fans die ik persoonlijk ken, hadden nog nooit naar alternatieve bands geluisterd zoals diegene die jij noemt. Die alternatieve muzieksmaak valt best wel heel erg mee, tenzij je One Direction of andere popmuziek onder 'alternatief' vindt vallen. Ik heb niets tegen pop, hoor, maar dat noem ik niet alternatief.
    En ja, als er een topic was speciaal voor Green Day, dan zou er waarschijnlijk ook zo over worden gepraat. Maar toevallig is dit een topic over Nirvana, en toevallig praten we dan over Nirvana gerelateerde dingen. Ik wilde gewoon weten hoe de fans van Nirvana over Ashtons uitspraak denken.


    :)

    Valjean schreef:
    (...)

    Sorry, maar bijna alle fans die ik persoonlijk ken, hadden nog nooit naar alternatieve bands geluisterd zoals diegene die jij noemt. Die alternatieve muzieksmaak valt best wel heel erg mee, tenzij je One Direction of andere popmuziek onder 'alternatief' vindt vallen. Ik heb niets tegen pop, hoor, maar dat noem ik niet alternatief.
    En ja, als er een topic was speciaal voor Green Day, dan zou er waarschijnlijk ook zo over worden gepraat. Maar toevallig is dit een topic over Nirvana, en toevallig praten we dan over Nirvana gerelateerde dingen. Ik wilde gewoon weten hoe de fans van Nirvana over Ashtons uitspraak denken.


    Lol, ik zal nooit van mijn hele leven One Direction alternatief noemen, want hun muziek is simpelweg vreselijk slechte popmuziek. Jij kent misschien geen mensen, maar mijn vrienden zijn allemaal punkers of metalheads en zijn allemaal wel fan van 5 Seconds Of Summer. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel popmuziek, dus One Direction hoef je bij mij zeker niet te sparen met de woorden "vallen niet onder alternatief".

    Maar goed, ik zei het enkel, het was mijn mening maar. Plus dit is geen fantopic over 5SOS, dus ik houd er al over op.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Het is gewoon mijn mening dat ik zijn uitspraak respectloos vind, niet iedereen hoeft het met mij eens te zijn. (krul)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2014 - 17:35 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    C0BAIN > Novoselic. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nyl - Canonball


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Count me in please?


    How far is far

    Tenace -> DAWSONS


    wat was dit ookalweer

    Markham > Chao.

    En ik heb vanmiddag nirvana-shirts bij de America Today gezien D:
    Ik heb er wel een gekocht tho, ghehe.
    Masr dat betekent dat het een handelsmerk begint te worden, meh.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Caraphernelia schreef:
    (...)

    Lol, ik zal nooit van mijn hele leven One Direction alternatief noemen, want hun muziek is simpelweg vreselijk slechte popmuziek. Jij kent misschien geen mensen, maar mijn vrienden zijn allemaal punkers of metalheads en zijn allemaal wel fan van 5 Seconds Of Summer. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel popmuziek, dus One Direction hoef je bij mij zeker niet te sparen met de woorden "vallen niet onder alternatief".

    Maar goed, ik zei het enkel, het was mijn mening maar. Plus dit is geen fantopic over 5SOS, dus ik houd er al over op.


    Bell, you did not said that. ;o


    wat was dit ookalweer