• Dit is het algemene topic voor fans van de band NIRVANA!

    Ik heb toestemming gekregen voor het aanmaken van een algemeen topic van Cassia.








    Bandleden:
    - Kurt Cobain, gitarist, zanger
    - Krist Novoselic, bassist
    - Dave Grohl, drummer, zanger
    (- Pat Smear, gitarist)

    (Verzamel)Albums:
    - Bleach
    - Blew
    - Nevermind
    - Hormoaning
    - Incesticide
    - In utero
    - MTV unplugged in New York
    - From the muddy banks of the Wishkah
    - Nirvana
    - With the lights out
    - Sliver: The Best of the Box
    - Live at Reading

    Fans:
    - Echosmith
    - Novoselic
    - Roku
    - Mhysa
    - Grohl
    - Californication
    - Horizons
    - Oropher
    - Occult
    - nerveus
    - Aerials
    - Yoite
    - Pursuer
    - Fafnir
    - AWOLNATION
    - Wayward
    - ChetUbetcha
    - Tolstoy
    - Canonball
    - DAWSONS
    - AnnaxHoran
    - Hemingway
    - Preciado
    - Lone
    - Ashey
    - Shimekukuri
    - Bluebearss
    - Derek_Hale
    - Blurred


    Naamsveranderingen doorgeven, alsjeblieft!

    [ bericht aangepast op 4 okt 2014 - 12:53 ]


    :)

    Tenace schreef:
    Ik denk dat ie er wel om kan lachen x)

    Ik ben er niet heel zeker van. :')

    Preciado, je staat erbij.


    :)

    Valjean schreef:
    (...)
    Ik ben er niet heel zeker van. :')

    Preciado, je staat erbij.


    Waarom niet? Ze zeggen niets bijzonders over hem :')


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    (...)

    Waarom niet? Ze zeggen niets bijzonders over hem :')

    True. In het liedje dan, tenminste.


    :)

    ^ Ik wil niet negatief doen tegenover 5SOS, maar ik vind dat die gasten echt veeeel te veel refereren naar beroemde rock- en metalbands. Ik bedoel maar, 90 procent van hun kleren zijn volgens mij T-shirts van de Stones, Iron Maiden en Nirvana. Besides, ik denk dat Kurt Cobain het vooral jammer zou vinden dat ze z'n naam gebruiken als kledingmerk of zo.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    C0BAIN schreef:
    ^ Ik wil niet negatief doen tegenover 5SOS, maar ik vind dat die gasten echt veeeel te veel refereren naar beroemde rock- en metalbands. Ik bedoel maar, 90 procent van hun kleren zijn volgens mij T-shirts van de Stones, Iron Maiden en Nirvana. Besides, ik denk dat Kurt Cobain het vooral jammer zou vinden dat ze z'n naam gebruiken als kledingmerk of zo.

    Precies. En dat had ik nog niet zo erg gevonden, als ze het niet als hun kenmerk gebruikten. "You can tell our fans from a mile away, they're the ones wearing Nirvana shirts," heeft een van de leden, Ashton Irwin, zelfs een keer gezegd. Ik was echt geschokt toen ik dat las. Ik heb niet eens meer zin om mijn Nirvana top te dragen, omdat mensen dan denken dat ik het doe om 5SOS of iets dergelijks. Bah.


    :)

    Oeps

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 23:16 ]


    wat was dit ookalweer

    Valjean schreef:
    (...)
    Precies. En dat had ik nog niet zo erg gevonden, als ze het niet als hun kenmerk gebruikten. "You can tell our fans from a mile away, they're the ones wearing Nirvana shirts," heeft een van de leden, Ashton Irwin, zelfs een keer gezegd. Ik was echt geschokt toen ik dat las. Ik heb niet eens meer zin om mijn Nirvana top te dragen, omdat mensen dan denken dat ik het doe om 5SOS of iets dergelijks. Bah.


    Ze gebruiken het kenmerk veel te vaak. Terwijl hun eigen kenmerk nog niet een zo erg is, vind ik.

    Te graag populair willen worden denk ik.


    wat was dit ookalweer

    Valjean schreef:
    (...)
    Precies. En dat had ik nog niet zo erg gevonden, als ze het niet als hun kenmerk gebruikten. "You can tell our fans from a mile away, they're the ones wearing Nirvana shirts," heeft een van de leden, Ashton Irwin, zelfs een keer gezegd. Ik was echt geschokt toen ik dat las. Ik heb niet eens meer zin om mijn Nirvana top te dragen, omdat mensen dan denken dat ik het doe om 5SOS of iets dergelijks. Bah.

    Wauw, serieus? Bah bah bah. Sorry, maar dat vind ik gewoon ... respectloos. Een band als je handelsmerk beschouwen. Denken dat mensen hun T-shirt dragen omdat ze fan van jouw band zijn en niet van Nirvana zelf. What the fuck.

    Aan de andere kant vraag ik me stiekem af wat Courtney Love daarover zou zeggen. Misschien vraagt ze hen wel voor die musical van haar over het leven van Kurt Cobain. Sorry. Ik ben nooit echt dol op Courtney geweest.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 23:20 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    ^Dat vind ik echt zo belachelijk van die shirts. Ik draag ook enkel een shirt van The Ramones omdat ik HUN muziek goed vind, niet omdat een of andere band er naar verwees --'


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    C0BAIN schreef:
    (...)
    Wauw, serieus? Bah bah bah. Sorry, maar dat vind ik gewoon ... respectloos. Een band als je handelsmerk beschouwen. Denken dat mensen hun T-shirt dragen omdat ze fan van jouw band zijn en niet van Nirvana zelf. What the fuck.

    Aan de andere kant vraag ik me stiekem af wat Courtney Love daarover zou zeggen. Misschien vraagt ze hen wel voor die musical van haar over het leven van Kurt Cobain. Sorry. Ik ben nooit echt dol op Courtney geweest.


    Ik was daarom ook best wel benieuwd naar wat de reactie van Kurt zou zijn geweest op 5SOS. Ik heb gekeken of ik iets van een reactie kon vinden van Dave of Krist, maar dat is helaas niet gelukt.
    En ik hoop niet dat ze dat doet. Gewoon omdat het waarschijnlijk te veel wanna-see-5SOS publiek wordt.


    :)

    Tenace schreef:
    (...)

    Ze gebruiken het kenmerk veel te vaak. Terwijl hun eigen kenmerk nog niet een zo erg is, vind ik.

    Te graag populair willen worden denk ik.

    Dat vind ik ook. En om eerlijk te zijn denk ik ook niet dat ze meer dan vijf nummers zouden kunnen opnoemen van Nirvana als we hen daar om vroegen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    C0BAIN schreef:
    (...)
    Wauw, serieus? Bah bah bah. Sorry, maar dat vind ik gewoon ... respectloos. Een band als je handelsmerk beschouwen. Denken dat mensen hun T-shirt dragen omdat ze fan van jouw band zijn en niet van Nirvana zelf. What the fuck.

    Aan de andere kant vraag ik me stiekem af wat Courtney Love daarover zou zeggen. Misschien vraagt ze hen wel voor die musical van haar over het leven van Kurt Cobain. Sorry. Ik ben nooit echt dol op Courtney geweest.


    You're not the only one :')
    Daarbij vind ik het ook echt raar dat Ashton dat heeft gezegd, ik heb geen nirvana shirt om te laten zien wat voor fan ik ben van 5SOS.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    C0BAIN schreef:
    (...)
    Dat vind ik ook. En om eerlijk te zijn denk ik ook niet dat ze meer dan vijf nummers zouden kunnen opnoemen van Nirvana als we hen daar om vroegen.
    Ik zou er ook geen vijf kunnen opnoemen, al heb ik er meer dan dat op mijn iPod Ik ben gewoon slecht in het onthouden van titels :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oh wauw, wat een ophef allemaal over een liedje van een punkpop bandje. Sorry hoor, maar ik denk niet dat Kurt het wat boeit als zijn naam in een liedje zou worden genoemd. Trouwens, er zijn natuurlijk ook nog mensen die een Nirvana shirt dragen omdat ze het logo mooi vinden. Ik heb ook helemaal niets met The Ramones, maar ik heb er wel drie shirts van.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    C0BAIN schreef:
    (...)
    Wauw, serieus? Bah bah bah. Sorry, maar dat vind ik gewoon ... respectloos. Een band als je handelsmerk beschouwen. Denken dat mensen hun T-shirt dragen omdat ze fan van jouw band zijn en niet van Nirvana zelf. What the fuck.

    Aan de andere kant vraag ik me stiekem af wat Courtney Love daarover zou zeggen. Misschien vraagt ze hen wel voor die musical van haar over het leven van Kurt Cobain. Sorry. Ik ben nooit echt dol op Courtney geweest.


    Indeed, fucking respectloos.


    26 - 02 - '16