• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "There and back again nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Feanor zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    Ook speciaal voor alle spammers onder ons is er een MIDDLE EARTH-CHATTOPIC aangemaakt hier kun je alle #YOLO gesprekken voeren en plaatjes wedstrijden houden zodat het hier weer rustig word en egt alleen de fan dingen over de film en het boek komen zoals voorheen in deze topic..








    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    [ bericht aangepast op 6 maart 2014 - 22:55 ]


    You can't touch music but music touch you

    Attraversare schreef:
    (...)

    Ik sta officieel paf. :'D


    Ik schrok net ook best wel toen ik het ging nakijken, haha xD


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    en wát voor berichten...


    :$


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Feanor schreef:
    (...)
    Ah,
    ze zouden een tijdslot op het topic moeten zetten, na 12.00 geen post ofzo


    Náh, er moet hier gewoon niet zo veel gespamd worden. No offence. :')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Lanthir schreef:
    (...)

    Jullie zullen wel geschrokken zijn van het aantal berichten in jullie inbox, haha xD

    JA, ik had al veel vanwege hoofdstukken, maar dat zijn er maar 140
    met jullie actie, 400 ongeleze berichen, rekemaar uit hoeveel jullie heben vol gegooitd in drie uur/ vier uur tijd


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Feanor schreef:
    (...)
    JA, ik had al veel vanwege hoofdstukken, maar dat zijn er maar 140
    met jullie actie, 400 ongeleze berichen, rekemaar uit hoeveel jullie heben vol gegooitd in drie uur/ vier uur tijd


    Whooppss...
    Lees maar niet terug, mijn berichtjes zijn op dit moment onwijs genant. Ik ben 's nachts namelijk nogal een #YOLO en #Lifedontgiveafuck persoon... En het lijkt nogal alsof ik dronken ben en ik ben heel melig. Soms kan ik het nog intomen, maar niet altijd, dusjaah :$


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Whooppss...
    Lees maar niet terug, mijn berichtjes zijn op dit moment onwijs genant. Ik ben 's nachts namelijk nogal een #YOLO en #Lifedontgiveafuck persoon... En het lijkt nogal alsof ik dronken ben en ik ben heel melig. Soms kan ik het nog intomen, maar niet altijd, dusjaah :$

    heb een misrekening gemaakt, ik had MAAR 133 aan ongelezen hoofdstuken, de overige tot 400 hebben julie vol gegooid


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    JA, ik had al veel vanwege hoofdstukken, maar dat zijn er maar 140
    met jullie actie, 400 ongeleze berichen, rekemaar uit hoeveel jullie heben vol gegooitd in drie uur/ vier uur tijd

    met vijf daagjes vakantie:
    massas berichten van dat ene topic waar ik een abo op had (stuk of 200)
    en ong. 80 berichten aan hoofdstukjes
    ik stond er zo bij:


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Ecuador schreef:
    Ikke ikke ikke!! (Wat dus betekend dat ik ook fan ben gehe)


    ik zet je der bij ^^ ;-)


    You can't touch music but music touch you




    I LOVE FAN ART.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2014 - 17:19 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Celebrian schreef:
    (...)
    met vijf daagjes vakantie:
    massas berichten van dat ene topic waar ik een abo op had (stuk of 200)
    en ong. 80 berichten aan hoofdstukjes
    ik stond er zo bij:



    Ik had een dit moment:


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Celebrian schreef:
    lanthir, misschien moet je je kop onder water steken en terug nuchter worden
    je hebt duidelijk bier gedronken als een dwerg


    Dat was zo grappig, ik ging toen serieus helemaal kapot van het lachen....
    Voor de mensen die het nog niet gelezen hebben, doe het ook maar niet.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Mensen ik ga eten als een hobbit :D hehe, spreek jullie later, de eerste die het topic voor twaalfen vol spamt laat ik opsluiten: Elvenstijl :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Mijn god. Ik ben het nu aan het terug lezen. Onwijs genant joh. Ik schaam me serieus helemaal dood. :$ Hóé schaamteloos ben ik 's nachts wel niet :(


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Feanor schreef:
    (...)

    Ik had een dit moment:


    dat momentje had ik tijdens het gesprek gisterenacht...


    Alles heeft betekenis, ook niets