• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "There and back again nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Feanor zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    Ook speciaal voor alle spammers onder ons is er een MIDDLE EARTH-CHATTOPIC aangemaakt hier kun je alle #YOLO gesprekken voeren en plaatjes wedstrijden houden zodat het hier weer rustig word en egt alleen de fan dingen over de film en het boek komen zoals voorheen in deze topic..








    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    [ bericht aangepast op 6 maart 2014 - 22:55 ]


    You can't touch music but music touch you

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ik dacht eraan om het Hobbit-Fan topic in zijn waarde te laten en een nieuwe topic reeks te maken; 'Middle Earth-Chattopic'. Daarin mag gespamd worden en lekker gekletst worden met allemaal mede Midden Aarde-fans. De leidraad zal Midden Aarde zijn, maar heel af en toe mag er ook iets off-topic tussendoor komen.

    Enne; als dit idee wordt gebruikt, wil ik graag de eerste openen (:

    dat is een goed idee
    (dan is dit topic ook volgbaar)

    [ bericht aangepast op 6 maart 2014 - 18:02 ]


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Oropher schreef:
    (...)
    Aan zoiets zat ik ook te denken. Dat lijkt me beter dan dit. (:

    Maar komen er dan nog wel mensen op dit topic?
    stel anders even wat regels vast voor dit topic, dan kan iedereen kijken of die dat goede regels vind en eventueel aanvullen en dan kan iedereen vrijuit gaan in dat andere topic en blijft deze netjes...


    Gold Gold

    Celebrian schreef:
    (...)
    dat is een goed idee

    Inderdaad, een veel beter idee dan haar ideeën 's nachts...


    Gold Gold

    Is dat goed? Dan maak ik vanavond, na hockey, het eerste topic aan en ontwerp ik dus ook de beginpost :P

    Het is dan wel het beste als we in de beginpost van deze topic reeks, schrijven dat het gespam en gechat in dat topic gehouden wordt en dat dit topic uitsluitend voor zaken ivm de derde film, leuke plaatjes en gifs en regelmatig wat gepraat.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    Is dat goed? Dan maak ik vanavond, na hockey, het eerste topic aan en ontwerp ik dus ook de beginpost :P

    Het is dan wel het beste als we in de beginpost van deze topic reeks, schrijven dat het gespam en gechat in dat topic gehouden wordt en dat dit topic uitsluitend voor zaken ivm de derde film, leuke plaatjes en gifs en regelmatig wat gepraat.

    Zet mij, jou en Kauwgom er maar bij als koningen der topicspammers...


    Gold Gold

    Lanthir schreef:
    Is dat goed? Dan maak ik vanavond, na hockey, het eerste topic aan en ontwerp ik dus ook de beginpost :P

    Het is dan wel het beste als we in de beginpost van deze topic reeks, schrijven dat het gespam en gechat in dat topic gehouden wordt en dat dit topic uitsluitend voor zaken ivm de derde film, leuke plaatjes en gifs en regelmatig wat gepraat.

    Great. (:


    Caution first, always.

    KingThorin schreef:
    (...)
    Inderdaad, een veel beter idee dan haar ideeën 's nachts...


    Hier zal ik dus nog een tijd mee gepest worden *zucht*


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Hier zal ik dus nog een tijd mee gepest worden *zucht*

    Inderdaad ja... en doe wel rustig als je dat andere topic opent....

    Grappie, daar ben je nog nét te aardig voor...

    [ bericht aangepast op 6 maart 2014 - 18:13 ]


    Gold Gold

    Richelieu -> Rochefort


    Deep inside, I've never felt alive

    Guys!


    Caution first, always.

    KingThorin schreef:
    (...)
    Ik niet...
    (maar hoe is het met Bofur?)


    *Komt weer aangehuppeld*

    hello ben er weer ^^
    en huh wat met Bofur? ja prima hoor heb weer veel gelachen met hem :P


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    *Komt weer aangehuppeld*

    hello ben er weer ^^
    en huh wat met Bofur? ja prima hoor heb weer veel gelachen met hem :P

    Bofur en jij zijn ten minste normaal... maar die lantaarnpaal...


    Gold Gold

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ik dacht eraan om het Hobbit-Fan topic in zijn waarde te laten en een nieuwe topic reeks te maken; 'Middle Earth-Chattopic'. Daarin mag gespamd worden en lekker gekletst worden met allemaal mede Midden Aarde-fans. De leidraad zal Midden Aarde zijn, maar heel af en toe mag er ook iets off-topic tussendoor komen.

    Enne; als dit idee wordt gebruikt, wil ik graag de eerste openen (:


    Klink als super gezellig idee ^^ :P


    You can't touch music but music touch you

    KingThorin schreef:
    (...)
    Bofur en jij zijn ten minste normaal... maar die lantaarnpaal...


    Ik weet het we zijn gezellig gezeldschap...^^ xD
    tsja je kan altijd gezellig mee hoor als we weer een ommetje gaan maken ^^ ;-)

    [ bericht aangepast op 6 maart 2014 - 18:26 ]


    You can't touch music but music touch you

    Halloooo!
    Jullie kunnen nog stemmen tot vanavond 8 uur. Heb je dit nog niet gedaan? Opschieten dan! :P
    Klik hier om te stemmen!