• Labyrinth
    Zij die voet zetten in het labyrint en het kasteel kunnen vinden dat zich daar bevindt,
    Zullen oog in oog komen te staan met een duistere koning en zullen eeuwig mogen wachten op die ene beloning.
    Duizenden mensen gingen hen voor, ze kwamen niet terug en er ontbrak elk spoor.
    Kunnen ze het halen tot in het kasteel, hebben ze een probleem want ze zijn met te veel.
    Het duistere geheim dat daar op hen wacht, monster zo eng, de wezens van de nacht.
    De RPG speelt zich af in het heden en gaat over een groepje volwassenen, die via het internet op een wedstrijd zijn gestuit die een rijkelijke beloning geeft aan de winnaar. Het artikel geeft niet veel informatie prijs, alleen dat alle deelnemers om precies middernacht aan het labyrint van Crossroad Hill moeten staan, het meest beruchte labyrint ter wereld. Er zijn maar weinig mensen die zich er in wagen door de vele verhalen die de ronde doen maar doordat er een rijkelijke beloning wordt uitgereikt aan de persoon die tot in het hart van het labyrint weet te raken, zijn er mensen die het risico willen nemen.
    In het hart van het labyrint, staat een kasteel dat al eeuwen leeg staat, of zo lijkt het toch. Wat niemand weet, is dat het kasteel wordt bewoond door een hele vampierenclan die wordt bestuurd door een gekke vampierenkoning die dol is op het opjagen en het martelen van gewone stervelingen. Het hele labyrint zit vol vallen en obstakels waardoor het niet gemakkelijk is om tot in het hart van het labyrint te raken. De mensen die toch tot in het kasteel raken, staan voor een moeilijke keuze. Ze krijgen de kans om vrede te nemen met hun dood of als slaaf te werken voor de clan. De laatste keuze is dat ze het eeuwige leven aannemen en leven volgens de regels van het spel. Wat ze ook kiezen, ze zullen geen vrijheid meer kennen.


    Regels:
    • Er is een minimum van 300 woorden, meer is uiteraard ook toegestaan.
    • Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    • OOC is altijd tussen haakjes of mag altijd in het praattopic geplaatst worden.
    • Het speeltopic, dient alleen voor posts van je personage, andere zaken horen thuis in het praattopic.
    • Schelden en 16+ is toegestaan maar probeer het wat netjes te houden.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden, in overleg met de eigenaars.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie, niets is zo erg als een post bomvol schrijffouten.
    • Denk er aan, niemand is perfect, Mary-sue's moet ik niet hebben.
    • Denk goed na voor je meedoet, ik wil geen mensen die na een dag al stoppen.
    • Alleen Cassia maakt de topics aan, tenzij ik anders vermeld.
    • De obstakels die de menselijke personages tegenkomen, worden door mij bepaald, je ontvangt deze via PB. Zo blijft het spannend.


    Lijst om mee te doen (vampiers)
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:

    Rang: 1ste, 2de of 3de.
    Nationaliteit:
    Uiterlijke leeftijd:
    Echte leeftijd:

    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Gave: Wees origineel!

    Geschiedenis:
    Extra:

    Lijst om mee te doen (Mensen)
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:

    Nationaliteit:
    Leeftijd:

    Uiterlijk:
    Innerlijk:

    Geschiedenis:
    Extra:



    Rollen:
    Vampiers:
    Vampierkoning: Ramsey Kaufmann - 1ste rang - Kobain • (1,8)

    Mannen:
    - Sylvester Morningstar - 2de rangs - LyraPhoenix • (1,3)
    - Conan Reed - 2de rangs Cresseyde • (1,7)
    - Killian Fawkes - 3de rangs - Cashby
    • (1,11)


    Vrouwen:
    - Elizabeth Diona Farnese - 1ste rangs - Cassia • (1,1)
    - Rhozelle Eloise Bianchi - 3de rangs - Stiff • (1,14)
    - Nathifa Tanujaya - 2de rangs - LadyJilly • (1,4)
    - Victoria Shaw - 2de rangs - blackmath • (1,17)



    Mensen:
    Mannen:
    - Ace Morgan Axell DuRoche - Fairytalest • (1,7)
    - Micah Fynn Parker - Genest • (1,14)
    -



    Vrouwen:Tijdelijk vol
    - Autumn Avery McCaillin - Eavan • (1,10)
    - Eleanor Viviënne Lefèvre - Malcolm • (1,10)
    - Guinevere Nevada Glade - Medousa • (1,5)


    Bijkomende informatie:
    • Vampiers zijn van nature erg sterk en snel, hoe ouder ze zijn, hoe sterker en sneller.
    • De onsterfelijken hebben een normale oogkleur, deze kleur wordt echter wel intenser/feller naarmate ze honger hebben.
    • Niemand heeft een ring om in het zonlicht te kunnen lopen, misschien alleen op de koning na.
    • Een vampier verbrandt gewoon als hij/zij in contact komt met zonlicht.
    • Je kan ze alleen doden met een houten staak, gemaakt van een es, die je dwars door het hart steekt.
    • Wanneer een sterveling transformeert, moet hij of zij eerst vampierenbloed in het lichaam hebben zitten en dan vervolgens sterven.
    • Als vampier heb je altijd een sterke band met je maker.
    • In het kasteel hebben ze hedendaagse technologie, alles is dus vrij modern.
    • In het doolhof hangen er camera's, alles en iedereen wordt in het oog gehouden door de vampiers in de controlekamer.
    • In de kerkers van het kasteel, zitten er nog mensen uit vorige wedstrijden. Zij worden gebruikt als voedsel voor de vampiers.
    • Elke vampier heeft een eigen kamer, inclusief badkamer. Ingericht naar eigen smaak.
    • De mensen komen aan in de troonzaal van het kasteel. Een van de grotere en chiquere ruimtes van het hele kasteel.
    • De mensen die sterveling willen blijven, krijgen vertrekken in de kerkers van 2 à 3 personen.
    • Overdag kunnen de mensen niet door het kasteel dwalen, ze worden opgesloten in de kerkers maar hebben er wel een "ontspanningsruimte".

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 21:48 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Vandinha schreef:
    (...)
    Ik vind Marcus leuk, het is uniek en speels.

    (flower)

    HALLELUJAH - het wordt Marcus.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb m'n personage een stuk aangepast en haar ietwat ingekort (:
    Ik zal haar hier zometeen posten.


    •

    Rhozelle Eloise Bianchi
    •••



          • Persoonlijke Gegevens

          Naam
    Rhozelle Eloise Bianchi

          Roepnaam
    Rho • Rhozelle

          Afkomst
    Italiaans

          Leeftijd – Fysiek
    21

          Leeftijd – Mentaal
    23 • December 31, 1991


          • Aanvullende Gegevens

          Rol
    Vampier

          Geslacht
    Vrouwelijk

          Rang
    Derde


          • Karakteristieke Gegevens

    Voor haar vampier – transformatie was Rhozelle er op gebrand om de acceptatie en de goedkeuring van de personen in haar omgeving te ontvangen. Wanneer zij deze niet zou ontvangen of wanneer zij ook maar enige vorm van kritiek zou krijgen, kon ze van het ene op het andere moment mentaal compleet breken en instorten.
    In gezelschap hield Rhozelle zich voornamlijk als een stille observator op de achtergrond, waardoor haar wijze en pientere persoonlijkheid grotendeels onopgemerkt bleef. Echter, ze schonk hier geen enkele aandacht aan – aangezien haar voorkeur bij haar boeken bleef liggen.
    Uiteindelijk vond Rhozelle " liefde " het meest belangrijke element van het leven, waardoor de ontmoeting met Joseph – volgens haar mening de liefde van haar leven – haar leven compleet heeft veranderd.
          Na haar verschrikkelijke periode met Joseph en uiteindelijk haar vampier – transformatie ontwikkelde er zich een nieuw gedeelte binnen Rhozelle's persoonlijkheid, welke het complete tegenovergestelde was van haar " oude " persoonlijkheid. Slechts enkele personen in haar directe omgeving – voornamelijk Aveline – krijgen op sommige momenten de mogelijkheid om een blik te werpen op Rhozelle's stille, nerveuze en onzekere persoonlijkheid.
    Andere personen in haar omgeving zien voornamelijk een koppige en eigenwijze jongedame, welke niets van anderen aan lijkt te nemen om haar zelfstandigheid te benadrukken. Daarnaast neemt Rhozelle in de buurt van deze personen een blad voor haar mond, maar zal altijd luid en duidelijk haar mening verkondigen.
          Hetgeen wat bij beide kanten van Rhozelle's persoonlijkheid naar voren komt zetten – is het gegeven dat ze het verschrikkelijk vindt om aangeraakt te worden door andere personen, op alle gebieden van haar lichaam. Wanneer een andere persoon haar voor een kort moment vastneemt, zal ze verstijven en zo snel mogelijk weg proberen te komen.
    De enige persoon welke een uitzondering is op het voorgaande, is Aveline – welke als enige persoon Rhozelle openlijk aan mag raken.



          • Fysieke Gegevens
    O1 • O2 • O3


    Rhozelle werd haar gehele leven lang door de personen in haar omgeving gezien als een Italiaanse engel, wat door haar vampier – transformatie enkel en alleen is versterkt.
          De Italiaanse afkomst van Rhozelle komt onder andere terug in haar effen, gladde, en licht gebruinde huid. Vanaf jonge leeftijd heeft Rhozelle de mogelijkheid gekregen om er uit te zien als een zongebruinde godin, zonder uren in de zon te hoeven liggen.
    Daarnaast heeft Rhozelle een paar grijze, stormachtige ogen – welke iedere emotie of gedachten uit kunnen sluiten en haar een kille en vlakke gezichtsuitdrukking geven. Wanneer Rhozelle besluit deze mogelijkheid te gebruiken – verandert ze van een lief meisje in een rebelse tiener, wat veel personen ontzettend verward kan maken. Rhozelle's ogen worden omringd door een stel lange, donkere wimpers. Hierdoor heeft ze vrijwel op geen enkel moment van de dag make – up op.
          Hetgeen Rhozelle's Italiaanse afkomst lijkt te bespotten – zijn haar lange, krullende en goudblonde haren die tot haar onderrug reiken. Alhoewel Rhozelle inmens veel mogelijkheden heeft welke ze uit kan voeren met haar haren, kiest ze er vrijwel ieder moment voor om ze speels langs haar gezicht naar beneden te laten vallen.
    Ten slotte heeft Rhozelle enkele lichte en subtiele vrouwelijke rondingen, welke iets te groot lijken voor haar tengere lichaam van slechts 1,57 meter lang. Wanneer Rhozelle de " nieuwe " kant van haar persoonlijkheid naar voren laat komen, draagt ze vaak korte en strakke jurkjes gepaard met hoge killer heels – waardoor ze zowel speels als uitdagend voor de dag komt.



          • Geschiedenis

    Rhozelle werd geboren in een oud en verlaten gedeelte van een kleine, onbekende stad in Italië. Alhoewel haar ouders – welke inmens van elkaar hielden – haar weinig te bieden hadden, groeide Rhozelle op tot een kleine engel die iedere persoon in haar omgeving zonder enige problemen rondom haar kleine vingertjes kon winden.
          Gedurende haar periode in Italië genoot Rhozelle van het leven – totdat de fatale dag aan brak dat ze het nieuws te horen kreeg dat haar moeder was overleden bij een bedrijfsongeval.
    Compleet gebroken door het overweldigende verdriet besloot Rhozelle's vader naar Amerika te verhuizen, hopend op een beter leven. Inmiddels was Rhozelle een volgroeide tiener welke haar plaats niet kon vinden in haar nieuwe omgeving. Het moment dat Joseph haar binnen kwam gelopen besloot Rhozelle dan ook zonder te aarzelen in de achtbaan te stappen van een snelle, heftige relatie.
    Binnen enkele weken kwam Rhozelle erachter dat Joseph enkel en alleen lief kon hebben met zijn vuisten, wat zodanig een gewoonte voor haar begon te worden.
          Hetgeen Rhozelle van haar totale ondergang heeft gered, is de e – mail welke ze heeft geopend en waardoor ze uiteindelijk in het doolhof rondom het vampier kasteel terecht is gekomen. Alhoewel niemand het van te voren had verwacht, was Rhozelle de eerste persoon welke levend bij het kasteel aan kwam en vervolgens de keuze kreeg om te sterven of om te veranderen in een vampier.
    Verstijfd van angst wist Rhozelle geen woord over haar lippen uit te brengen, wat direct de aandacht trok van de vrouw van de vampier koning – genaamd Aveline – welke haar zonder te aarzelen apart nam en een warm en hartelijk gesprek met haar hield.
    Uiteindelijk nam Rhozelle de keuze om zich vampier te laten maken door Aveline zelf – waar ze haar voor altijd dankbaar voor zal blijven. Rhozelle voelt zich door deze daad ook uitzonderlijk verbonden met Aveline en ziet haar als een oudere zus, waar ze zichzelf bij kan zijn en waar ze zich veilig bij voelt.



          • Gave

    Rhozelle heeft de gave om de spieren van andere personen in een zekere mate te controleren en zelfs te beïnvloeden.
          Echter – doordat ze een ontzettende jonge vampier is, heeft ze haar gave nog niet helemaal onder controle en lijkt deze op bepaalde momenten van de dag gewoonweg " af te slaan ".
    Hetgeen waar Rhozelle haar gave dan ook voornamelijk voor gebruikt – is het afwijken van personen wanneer ze haar proberen aan te raken, waardoor ze de herinneringen aan het verleden niet op hoeft te roepen.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2014 - 19:01 ]


    •

    Ik zet je er morgen bij. ^^
    En nu wil ik ook echt graag beginnen eigenlijk.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Same here _O- Kan niet meer wachten :P


    Never run faster than your guardian angel can fly

    LadyJilly schreef:
    Same here _O- Kan niet meer wachten :P


    kindness is never a burden.

    Cassia schreef:
    Ik zet je er morgen bij. ^^
    En nu wil ik ook echt graag beginnen eigenlijk.

    Anders mag je van mijn part alvast beginnen, dan schrijf ik later een post. :'D.
    Ik post in elk geval het karakter + uiterlijk van mijn personage vanavond.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Genest schreef:
    (...)
    Anders mag je van mijn part alvast beginnen, dan schrijf ik later een post. :'D.
    Ik post in elk geval het karakter + uiterlijk van mijn personage vanavond.

    Maar dat vind ik zo erg voor je. :x


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Genest schreef:
    (...)
    Anders mag je van mijn part alvast beginnen, dan schrijf ik later een post. :'D.
    Ik post in elk geval het karakter + uiterlijk van mijn personage vanavond.

    Yes, indeed. Begin maar alvast zonder mij.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Cassia schreef:
    (...)
    Maar dat vind ik zo erg voor je. :x

    Hoezo vindt je dat erg? Haha, het is wel aardig dat je eraan denkt, maar ik doe er redelijk lang over. Dan maak ik simpelweg later een post - de historie vind ik grofweg zo klote om te schrijven, laat staan verzinnen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Genest schreef:
    (...)
    Hoezo vindt je dat erg? Haha, het is wel aardig dat je eraan denkt, maar ik doe er redelijk lang over. Dan maak ik simpelweg later een post - de historie vind ik grofweg zo klote om te schrijven, laat staan verzinnen.

    Ik vind het gewoon erg, lol. :')
    Het lijkt me zo oneerlijk om nu al te beginnen, het is toch veel leuker als we allemaal samen beginnen?
    Of niet soms? ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rol: Mannelijk mens.
    Naam: Micah Fynn Parker
    Bijnaam:

    Nationaliteit:
    Leeftijd: 25.

    Uiterlijk •
    Deze man heeft doordringende ogen die recht door je heen schijnen te blikken, waar een gesprekspartner zich ontzettend naakt en weerloos door kan voelen.
    Innerlijk •
    Micah heeft een intense, krachtige persoonlijkheid, zelfs als hij kalm en zelfbeheerst overkomt – kolkt er onder het rustige oppervlakte een enorme emotionele energie. Het is zonneklaar dat hij een charismatische persoonlijkheid heeft, waardoor hij bij sociale gelegenheden regelmatig aangenaam gezelschap (en eveneens een goede gesprekspartner) is, die hoffelijk en gereserveerd uit de hoek kan komen.
          Qua liefde heeft hij al meerdere “relaties” gehad, niet omdat hij niet weet wat hij wil – hij hield van elke vrouw op een andere manier – alleen deze man leeft in het moment. Hij wilt zich graag verliezen in een ander, waardoor hij "gemakkelijk" verleidt kan worden. Ieder mens heeft een bepaalde schoonheid, waardoor hij hier eerst naar kijkt i.p.v. de negatieve kanten. Dit betekent overigens niet dat hij biseksueel (of een andere geaardheid) heeft, hij weet zeker dat hij hetero is – daarvoor houdt hij teveel van de vrouwen. Vreemdgaan doet hij echter niet aan, dat eist hij ook van de vrouw met wie hij op dat ogenblik is.
          Desondanks dat hij wel degelijk goed overweg kan met de medemens, gaat hij niet geheel enthousiast zelf naar evenementen of feesten toe – vanwege de drukte. Hij houdt zich vaak afzijdig van dit, gezien hij oplettend en voorzichtig is. Het is dan ook niet dat hij een hekel eraan heeft, hij wil zo nu en dan simpelweg de situatie controleren – weten wat voor vlees men in de kuip heeft. Terwijl hij de situatie bestudeert, kan hij de gevoelens van de mensen rondom hem goed aanvoelen – waar hij met sympathie en tact op reageert, zou hij je mogen. Deze man kan soms op een enorm relaxt en hartelijk reageren, waardoor zowat niemand hem precies helemaal uit kan dokteren – hij is immers over het algemeen nogal gesloten. De “geheime” kanten krijgen ook enkel degenen te zien die dierbaar voor hem zijn. Hij is eerder met iemand anders problemen druk bezig dan die van zichzelf, waardoor hij zich zowat elke keer wegcijfert. Voor de rest is hij vlug van begrip, kan hij goed observeren en luisteren en staat hij open voor nieuwe ideeën als zowel omgevingen.
          Hij heeft volhardend en wilskrachtige karaktereigenschappen in zich huizen – iets wat anderen erg kan overweldigen. Tegelijkertijd echter, is hij erg gevoelig – al laat hij dit vanzelfsprekend niet aan enig ander merken – en kan hij gemakkelijk geraakt worden door zijn emoties. Ondanks het feit dat hij snel gekwetst of beledigd kan raken (meestal onterecht), zal hij dit niet aan de grote klok hangen – zelfs als hij in woede uitbarst, dan zal hij eromheen draaien en een leugentje verzinnen. Micah is te koppig om een eenmaal geveld oordeel weer te laten varen. Hoewel hij snel geërgerd raakt, is hij dat nooit voor lang: zodra hij zijn boosheid geuit heeft, is het over. Het betekent echter niet dat hij je direct vergeven heeft, hij vergeet het namelijk nooit. Daarbij heeft hij een hekel eraan als personen niet direct zeggen wat ze bedoelen, maar een beetje om de pot heen zitten te draaien.

    Geschiedenis:
    Micah heeft dan wel niet een uitstekende jeugd gehad, maar het kon altijd erger. Daarom klaagt hij er ook niet over, al heeft het deels te maken dat hij sowieso niets gemakkelijk vrij geeft - of het nu over zijn verleden ofwel geheimen van iemand anders gaat.
    De ouders van deze jongeman bezaten een boerderij, waar ze voornamelijk paarden, koeien en schapen hadden. In zijn jeugd werd hij dan ook hier opgevoed, samen met zijn oudere zus, Aeryn, en jongere broertje, Matthew - wat hij later had afgekort naar Matt. Elke morgen stond hij vroeg op om zich klaar te maken en de dieren te verzorgen, waarna hij naar school ging. Hij deed goed werk, maar naarmate hij ouder werd kon hij zo nu en dan iemand voor zijn wagentje spannen om het te doen.
    Echter, in zijn zeventiende levensjaar kwam hij thuis met een vreemde auto voor de deur. Er kwamen vaak mensen die ze niet herkenden, maar hier had hij een naar gevoel bij. Wat bleek - de mannen wilden deze boerderij hebben en hadden het geld om het grond op te kopen. De ouders van het drietal hadden nadrukkelijk vermeldt niet te verkopen, het zat in de familie en dat gingen ze niet weggooien. Boos gingen de mannen weg, en opgelucht waren de kinderen - maar John en Marie, de ouders, wisten dat er een staartje aan zat. Dat was ook zo, want precies een halfjaar later - nog voor Matt's veertiende verjaardag - kwamen ze terug en zeiden dat als ze het niet zouden verkopen ze problemen kregen. Nogmaals werd er 'nee' gezegd, waarop de mannen vertrekken. Een week later kregen ze problemen ; dieren werden ziek en rekeningen hoger, mensen wilden hun voedsel niet meer kopen. Dit zorgde voor stress in huize Parker, waardoor ze genoodzaakt waren dieren te verkopen om zo de boerderij te redden. Het mocht echter jammer genoeg niet baten - ze moesten verkopen.
    Hierna besloten ze te vertrekken naar de zus van John, die woonde op minder dan een uur rijden en ze moesten wel, want ze hadden geen huis meer. Ze bleven hier plusminus een jaartje wonen, totdat Micah goed betaald werk kreeg in een ander land. Hij nam dit aan en is nu manager van het restaurant, waardoor hij voor een goed verloop moet regelen. Elke keer stuurt hij een groot deel van zijn loon naar zijn familie. Op zijn 22e kreeg hij echter te horen dat zijn vader, John, door alle stress van de afgelopen jaren en druk ziek was geworden. Micah reisde naar hen toe en bleef bij ze, maar lang had hij niet, want binnen een week stierf hij. Iedereen was in rouw, maar Micah verloor zich terug in zijn werk - zodat hij niet aan het verlies van zijn vader hoefde te denken. Het bleef niet alleen bij werk, hij dronk zich vaak in slaap en begon vrouwen mee naar huis te nemen. Tot op de dag van vandaag is hij daarmee doorgegaan, al is het wel wat minder geworden en laat hij zich enkel met vrouwen in. Met drank in zijn buurt raakt hij enkel slechter.

    Extra:
    • Micah kan de neiging hebben zichzelf (in gedachten als zowel direct) uit te drukken met spreekwoorden.
    • Wanneer de druk hem teveel wordt, kan hij trek hebben in een sigaret.
    •

    Likes – De waarheid; betrokken zijn; alleen zijn (en wegdromen); mysterie; vrouwen; de liefde; leven “in ’t moment”; muziek – voornamelijk rock.
    Dislikes – Gebruikt worden; oppervlakkigheid; bekritiseerd worden; muggenzifterij; betweters; discipline en opgelegde beperkingen.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2014 - 12:26 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aangezien het RPG waarschijnlijk toch dit weekend niet meer wordt geopend en pas volgend weekend wordt, meld ik alvast dat ik dan niet gelijk ga kunnen posten aangezien ik dan toetsweek heb.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Medousa schreef:
    Rol: Vrouwelijke mens.
    Naam: Guinevere 'witte, eerlijke' Nevada 'covered in snow' Glade.
    Bijnaam: 'Sneeuwvlok' of 'Nevada' door haar koude, coole karakter.
    Houdt van:
    • Vechten voor (goede) doelen
    • Goed gezelschap
    • Lol hebben
    Heeft een hekel aan:
    • Loze beloften
    • ´Gewone´ dingen
    • Mensen die hen (of anderen) nadoen

    Nationaliteit: Half Japanse, half Amerikaanse.
    Leeftijd: 21 jaar, geboren te Tokyo.



    Uiterlijk: Guinevere heeft duidelijk haar eigen kledingstijl. Ze trekt dikwijls, als ze naar buiten gaat, haar favoriete zwartleren jack aan; wat ze combineert met een simpel jurkje of een wijde broek met een shirtje. Je kan haar stijl definiëren als spiritueel gemengd met een vleugje rock. Ze heeft het liefst een broek aan, maar ze heeft er geen problemen mee mocht ze een jurkje aandoen – haar kledingkast is veelkleurig doch frigide. Dit komt door haar emotieloze charisma die ze met zich meedraagt.


    Deze kledingstijl combineert ze met sieraden die ze altijd bij vintage winkels koopt, die je wellicht oudmodisch kunt noemen – maar ze zijn tegelijkertijd iets van deze tijd.
          Voorheen ze haar haren grijsblauw had geverfd, had ze bruine lokken – waar ze zich niet prettig bij voelde. Ze wilde iets.. iets wat haar meer Guinevere maakte, wat zichzelf maakte. Daardoor heeft ze haar haren al sinds haar 15e in een grijsblauwe kleur geverfd. Ze heeft weleens een andere kleur geprobeerd, maar dit vond zij niks voor zichzelf.
    Haar lange haarlokken komen tot enkele centimeters over haar borsten en ze heeft deze altijd los zitten – afgezien van twee slordige, kleine vlechten aan ieders kant van haar hoofd. Haar haarlokken bedekt grotendeels een stuk van haar gezicht, waar ze geen problemen mee heeft – ze merkt het krielen van haar haren in haar gezicht niet.
          Guineveres ogen hebben een eigenaardige kleurencombinatie. Deze zijn namelijk geelgroen in het midden, maar worden vanbuiten omringt door een doffe petrol blauw – wat haar nog meer een excentrieke uiterlijk geeft.
    Innerlijk: Guinevere heeft een erg rustig, emotieloos karakter – dit betekend niet dat ze haar mening niet durft te zeggen. Daarentegen juist, ze zegt het altijd op een doodkalme manier (alsof het niets is). Af en toe is ze nieuwsgierig als het gaat om bepaalde dingen. Ze geniet ervan om men te plagen om het doen van (perverse) dingen, om een reactie te krijgen.
    Ze is ondanks haar vreemde gestalte en zwijgzame karakter, een erg vriendelijke vrouw als je haar eenmaal leert kennen. Daarentegen, als ze nerveus word, gaat ze willekeurige feiten opnoemen die meteen in haar hoofd opkomen. Guinevere is vaak bezig met het emoties lezen van anderen en kijkt altijd eerst naar de aura die de persoon afgeeft.
    Ze valt op, maar niet door haar karakter of uitgesproken mening. Nee, ze valt op door haar uiterlijk. Ze heeft een kalme, geheimzinnige sfeer die rond haar heen hangt. Al heeft ze wel een krachtig karakter.
    Ze heeft haar eigen sterke overtuigingen, maar is meestal wel eerlijk genoeg om van haar eigen stellige mening te veranderen als er overtuigend bewijs is dat ze het bij het verkeerde eind heeft gehad. Ze kan beide kanten van een kwestie zien zonder te twijfelen over welke kant ze moet kiezen. Daarom is ze ook onbevooroordeeld en tolerant tegenover andere zienswijzen. Dat komt omdat ze open staat voor de waarheid, ongeacht waar die waarheid vandaan komt, en ze is zelfs bereid om van iedereen te leren.
          Ze is vlug van begrip en kan gedachten goed verwoorden met logica, bescheidenheid en een vleugje droge humor. Ze is een eerlijk, etherisch iemand. Guinevere heeft een sterke verbeeldingskracht en is paranormaal intuïtief. Ze is dan ook een beetje wereldvreemd. De enige wereld die zij echt kent is haar eigen spirituele wereld en ze ziet de dingen heel anders dan dat ze zijn.
    Guinevere moet zich af en toe even terugtrekken van de menigte en tijdelijk einzelganger worden. Ze is dol op gelegenheden om over diepgaande wijsheden na te denken of op meditatie retraites te gaan. Zelfs in haar omgang met anderen is ze extreem onafhankelijk en weigert ze de massa te volgen. Ze heeft er een hekel aan wanneer anderen zich met haar bemoeien, hoe goed het ook bedoeld is, en zal alleen de hulp aanvaarden als ze het zélf wilt.
          Ondanks haar magnetische, behulpzame persoonlijkheid en haar verlangen om de mensheid te helpen, maakt ze niet erg gemakkelijk vrienden. Soms lijkt ze meer op anderen neer te kijken en doet ze maar weinig moeite om contact te leggen met mensen die ze niet echt interessant vindt. Ze wordt als een kil persoon gezien, maar als ze eenmaal heeft besloten dat iemand haar vriendschap of liefde waard is – is ze bereid om alles op te offeren voor haar partners en hen voor de rest van haar leven trouw te zijn. Echter, als ze voor de gek word gehouden, zal ze woedend zijn en de tegenpartij nooit vergeven.

    Geschiedenis: Geschiedenis: Guinevere is niet zoals anderen met een vader en een moeder opgegroeid. Nee, ze is opgegroeid met alleen haar moeder.
          Toen haar moeder 17 jaar was, wilde ze heel graag een kind. Met deze tijd is ze er tegelijkertijd achter gekomen dat haar seksualiteit niet naar mannen gericht is, maar naar vrouwen. Daarom is ze naar een spermabank gegaan om een kind te krijgen. Ze kreeg een formulier waar ze in moest vullen waar ze naar zocht en kreeg vervolgens enkele formulieren waar haar zoekacties naartoe gingen.
    Nou, de job was geklaard, maar ze heeft ook meteen gezegd dat ze geen contact – op wat voor manier dan ook, met de vader wilde.
          Nu na 21 jaren is ze opgevoed en opgegroeid tot een jonge meid van 21 jaar. Haar moeder heeft haar altijd goed opgevoed en ervoor gezorgd, oftewel geprobeerd; met haar eigen levensstijl, om Guinevere niet zo wereldvreemd te maken. Dit is echter wat verkeerd uitgepakt.
    Op de middelbare school is Guinevere bekend om haar doodse uitstraling en daar was het de eerste keer dat ze Nevada is genoemd. Sommigen noemden haar Skull, maar dat was niet iets wat helemaal bij haar koude karakter paste – dus is het Nevada gebleven. Sneeuwvlok word ze vooral door haar moeder genoemd.
          Och, haar moeder. Wat had zij toch een hel moeten doorstaan toen Nevada meer en meer van school wegbleef en ze erachter heeft moeten komen waar zij haar tijd verdeed. 'T kerkhof.
    Zodra ze thuiskwamen, was dat ook het heftige gesprek waarbij haar moeder erachter kwam dat ze een neiging heeft naar occulte wetenschappen en hekserijen. Haar moeder accepteerde dit, probeerde, maar had haar wel verboden om ooit nog op 't kerkhof te komen – bang voor dat ze duister werd en zei haar dat ze overdag gewoon de lessen op school moest volgen. Guinevere was toen 16 jaar.
          Guinevere heeft haar vader nog geprobeerd te zoeken, wat haar lukte, maar niet echt het gewenste resultaat opgaf. Haar vader was namelijk al voor enkele jaren dood. Hoewel haar moeder haar sterk had verboden om nog op kerkhoven te komen, kwam ze er elke zaterdag om haar vader te bezoeken. Hij was overleden aan een hartinfarct.
    Ze heeft een gemist en leeg, hol gevoel in haar hart zitten waar haar vader hoorde.
    Extra: Heeft altijd een geur van wierook om haar heen hangen.

    Klaar :3.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2014 - 22:19 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wil iemand zo lief zijn om een mooie banner voor me te maken?


    Quiet the mind, and the soul will speak.