• Labyrinth
    Zij die voet zetten in het labyrint en het kasteel kunnen vinden dat zich daar bevindt,
    Zullen oog in oog komen te staan met een duistere koning en zullen eeuwig mogen wachten op die ene beloning.
    Duizenden mensen gingen hen voor, ze kwamen niet terug en er ontbrak elk spoor.
    Kunnen ze het halen tot in het kasteel, hebben ze een probleem want ze zijn met te veel.
    Het duistere geheim dat daar op hen wacht, monster zo eng, de wezens van de nacht.
    De RPG speelt zich af in het heden en gaat over een groepje volwassenen, die via het internet op een wedstrijd zijn gestuit die een rijkelijke beloning geeft aan de winnaar. Het artikel geeft niet veel informatie prijs, alleen dat alle deelnemers om precies middernacht aan het labyrint van Crossroad Hill moeten staan, het meest beruchte labyrint ter wereld. Er zijn maar weinig mensen die zich er in wagen door de vele verhalen die de ronde doen maar doordat er een rijkelijke beloning wordt uitgereikt aan de persoon die tot in het hart van het labyrint weet te raken, zijn er mensen die het risico willen nemen.
    In het hart van het labyrint, staat een kasteel dat al eeuwen leeg staat, of zo lijkt het toch. Wat niemand weet, is dat het kasteel wordt bewoond door een hele vampierenclan die wordt bestuurd door een gekke vampierenkoning die dol is op het opjagen en het martelen van gewone stervelingen. Het hele labyrint zit vol vallen en obstakels waardoor het niet gemakkelijk is om tot in het hart van het labyrint te raken. De mensen die toch tot in het kasteel raken, staan voor een moeilijke keuze. Ze krijgen de kans om vrede te nemen met hun dood of als slaaf te werken voor de clan. De laatste keuze is dat ze het eeuwige leven aannemen en leven volgens de regels van het spel. Wat ze ook kiezen, ze zullen geen vrijheid meer kennen.


    Regels:
    • Er is een minimum van 300 woorden, meer is uiteraard ook toegestaan.
    • Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    • OOC is altijd tussen haakjes of mag altijd in het praattopic geplaatst worden.
    • Het speeltopic, dient alleen voor posts van je personage, andere zaken horen thuis in het praattopic.
    • Schelden en 16+ is toegestaan maar probeer het wat netjes te houden.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden, in overleg met de eigenaars.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie, niets is zo erg als een post bomvol schrijffouten.
    • Denk er aan, niemand is perfect, Mary-sue's moet ik niet hebben.
    • Denk goed na voor je meedoet, ik wil geen mensen die na een dag al stoppen.
    • Alleen Cassia maakt de topics aan, tenzij ik anders vermeld.
    • De obstakels die de menselijke personages tegenkomen, worden door mij bepaald, je ontvangt deze via PB. Zo blijft het spannend.


    Lijst om mee te doen (vampiers)
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:

    Rang: 1ste, 2de of 3de.
    Nationaliteit:
    Uiterlijke leeftijd:
    Echte leeftijd:

    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Gave: Wees origineel!

    Geschiedenis:
    Extra:

    Lijst om mee te doen (Mensen)
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:

    Nationaliteit:
    Leeftijd:

    Uiterlijk:
    Innerlijk:

    Geschiedenis:
    Extra:



    Rollen:
    Vampiers:
    Vampierkoning: Ramsey Kaufmann - 1ste rang - Kobain • (1,8)

    Mannen:
    - Sylvester Morningstar - 2de rangs - LyraPhoenix • (1,3)
    - Conan Reed - 2de rangs Cresseyde • (1,7)
    - Killian Fawkes - 3de rangs - Cashby
    • (1,11)


    Vrouwen:
    - Elizabeth Diona Farnese - 1ste rangs - Cassia • (1,1)
    - Rhozelle Eloise Bianchi - 3de rangs - Stiff • (1,14)
    - Nathifa Tanujaya - 2de rangs - LadyJilly • (1,4)
    - Victoria Shaw - 2de rangs - blackmath • (1,17)



    Mensen:
    Mannen:
    - Ace Morgan Axell DuRoche - Fairytalest • (1,7)
    - Micah Fynn Parker - Genest • (1,14)
    -



    Vrouwen:Tijdelijk vol
    - Autumn Avery McCaillin - Eavan • (1,10)
    - Eleanor Viviënne Lefèvre - Malcolm • (1,10)
    - Guinevere Nevada Glade - Medousa • (1,5)


    Bijkomende informatie:
    • Vampiers zijn van nature erg sterk en snel, hoe ouder ze zijn, hoe sterker en sneller.
    • De onsterfelijken hebben een normale oogkleur, deze kleur wordt echter wel intenser/feller naarmate ze honger hebben.
    • Niemand heeft een ring om in het zonlicht te kunnen lopen, misschien alleen op de koning na.
    • Een vampier verbrandt gewoon als hij/zij in contact komt met zonlicht.
    • Je kan ze alleen doden met een houten staak, gemaakt van een es, die je dwars door het hart steekt.
    • Wanneer een sterveling transformeert, moet hij of zij eerst vampierenbloed in het lichaam hebben zitten en dan vervolgens sterven.
    • Als vampier heb je altijd een sterke band met je maker.
    • In het kasteel hebben ze hedendaagse technologie, alles is dus vrij modern.
    • In het doolhof hangen er camera's, alles en iedereen wordt in het oog gehouden door de vampiers in de controlekamer.
    • In de kerkers van het kasteel, zitten er nog mensen uit vorige wedstrijden. Zij worden gebruikt als voedsel voor de vampiers.
    • Elke vampier heeft een eigen kamer, inclusief badkamer. Ingericht naar eigen smaak.
    • De mensen komen aan in de troonzaal van het kasteel. Een van de grotere en chiquere ruimtes van het hele kasteel.
    • De mensen die sterveling willen blijven, krijgen vertrekken in de kerkers van 2 à 3 personen.
    • Overdag kunnen de mensen niet door het kasteel dwalen, ze worden opgesloten in de kerkers maar hebben er wel een "ontspanningsruimte".

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 21:48 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    De eerste kan ik niet zien ..
    Oi, nu wel.

    Anyhoo, je zou zeker zijn naam niet voor mij erbij kunnen zetten? ;x.
    Ikzelf zou het wel kunnen proberen, alleen de laptop die ik nu in beschikking heb is zo'n traag ding dat het niet eens youtube af kan spelen ..


    Quiet the mind, and the soul will speak.


    Zoiets?
    Edit: Ik zal zien of ik het groter krijg.

    Edit 2: Ik weet niet waarom, maar het verkleint automatisch. Zo ziet het er normaal uit.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2014 - 2:08 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Waar speelt het zich eigenlijk af?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Caim schreef:
    Waar speelt het zich eigenlijk af?

    Ik was aan Alaska aan het denken. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Als het Alaska is, dan zitten de vampieren dertig dagen per jaar compleet opgesloten in het kasteel :')
    Wait, niet dertig. Anyhow, een tijd lang is er alleen maar licht, boven een bepaalde hoogtegraad.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2014 - 22:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Caim schreef:
    Als het Alaska is, dan zitten de vampieren dertig dagen per jaar compleet opgesloten in het kasteel :')
    Wait, niet dertig. Anyhow, een tijd lang is er alleen maar licht, boven een bepaalde hoogtegraad.

    Oh lol, fail...
    Dan zal het Vermont worden, want daar twijfelde ik tussen. ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wanneer gaat het beginnen? Volgend weekend of niet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als het niet komend weekend begint, dan weet ik niet of ik nog meeblijft doen want ik vind het eerlijk gezegd nu wel lang duren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Een beetje geduld mag wel...
    Daarbij als je echt zo dodelijk graag wil beginnen, zou ik eerst eens horen bij de mensen die hun rol nog in moeten vullen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mijn zus had haar rol al klaar, en ik heb die van mij bijna klaar. Eigenlijk wilde ik het gisteren afwerken, maar er waren mensen op posts aan het wachten. :]
    Het kan wel zo zijn dat ik vandaag probeer bij te werken, maar het niet lukt - gezien het internet nogal kuren heeft.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb heus wel geduld, maar er staat voor de rol 2 dagen en het is inmiddels al 13 dagen. Ik snap dat mensen ook andere dingen te doen hebben, maar dan vind ik het gewoon lang duren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik had al eerder vermeld dat ik niet zeker wist of ik mee ging doen, dus heb ik het voor de zekerheid gereserveerd. Dus dan zou het sowieso al langer dan twee dagen duren. Maar geen zorgen hoor - ik heb zijn geschiedenis al ingevuld.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Caim schreef:
    Ik heb heus wel geduld, maar er staat voor de rol 2 dagen en het is inmiddels al 13 dagen. Ik snap dat mensen ook andere dingen te doen hebben, maar dan vind ik het gewoon lang duren.

    Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik was er van op de hoogte dat het iets langer zou duren.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    I'm sorry, maar ik schrijf me uit.
    Niet omdat we nog niet begonnen zijn.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2014 - 22:52 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Voor zij die willen: Er is nog een vrouwelijke vampier vrij.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.