• Labyrinth
    Zij die voet zetten in het labyrint en het kasteel kunnen vinden dat zich daar bevindt,
    Zullen oog in oog komen te staan met een duistere koning en zullen eeuwig mogen wachten op die ene beloning.
    Duizenden mensen gingen hen voor, ze kwamen niet terug en er ontbrak elk spoor.
    Kunnen ze het halen tot in het kasteel, hebben ze een probleem want ze zijn met te veel.
    Het duistere geheim dat daar op hen wacht, monster zo eng, de wezens van de nacht.
    De RPG speelt zich af in het heden en gaat over een groepje volwassenen, die via het internet op een wedstrijd zijn gestuit die een rijkelijke beloning geeft aan de winnaar. Het artikel geeft niet veel informatie prijs, alleen dat alle deelnemers om precies middernacht aan het labyrint van Crossroad Hill moeten staan, het meest beruchte labyrint ter wereld. Er zijn maar weinig mensen die zich er in wagen door de vele verhalen die de ronde doen maar doordat er een rijkelijke beloning wordt uitgereikt aan de persoon die tot in het hart van het labyrint weet te raken, zijn er mensen die het risico willen nemen.
    In het hart van het labyrint, staat een kasteel dat al eeuwen leeg staat, of zo lijkt het toch. Wat niemand weet, is dat het kasteel wordt bewoond door een hele vampierenclan die wordt bestuurd door een gekke vampierenkoning die dol is op het opjagen en het martelen van gewone stervelingen. Het hele labyrint zit vol vallen en obstakels waardoor het niet gemakkelijk is om tot in het hart van het labyrint te raken. De mensen die toch tot in het kasteel raken, staan voor een moeilijke keuze. Ze krijgen de kans om vrede te nemen met hun dood of als slaaf te werken voor de clan. De laatste keuze is dat ze het eeuwige leven aannemen en leven volgens de regels van het spel. Wat ze ook kiezen, ze zullen geen vrijheid meer kennen.


    Regels:
    • Er is een minimum van 300 woorden, meer is uiteraard ook toegestaan.
    • Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    • OOC is altijd tussen haakjes of mag altijd in het praattopic geplaatst worden.
    • Het speeltopic, dient alleen voor posts van je personage, andere zaken horen thuis in het praattopic.
    • Schelden en 16+ is toegestaan maar probeer het wat netjes te houden.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden, in overleg met de eigenaars.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie, niets is zo erg als een post bomvol schrijffouten.
    • Denk er aan, niemand is perfect, Mary-sue's moet ik niet hebben.
    • Denk goed na voor je meedoet, ik wil geen mensen die na een dag al stoppen.
    • Alleen Cassia maakt de topics aan, tenzij ik anders vermeld.
    • De obstakels die de menselijke personages tegenkomen, worden door mij bepaald, je ontvangt deze via PB. Zo blijft het spannend.


    Lijst om mee te doen (vampiers)
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:

    Rang: 1ste, 2de of 3de.
    Nationaliteit:
    Uiterlijke leeftijd:
    Echte leeftijd:

    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Gave: Wees origineel!

    Geschiedenis:
    Extra:

    Lijst om mee te doen (Mensen)
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:

    Nationaliteit:
    Leeftijd:

    Uiterlijk:
    Innerlijk:

    Geschiedenis:
    Extra:



    Rollen:
    Vampiers:
    Vampierkoning: Ramsey Kaufmann - 1ste rang - Kobain • (1,8)

    Mannen:
    - Sylvester Morningstar - 2de rangs - LyraPhoenix • (1,3)
    - Conan Reed - 2de rangs Cresseyde • (1,7)
    - Killian Fawkes - 3de rangs - Cashby
    • (1,11)


    Vrouwen:
    - Elizabeth Diona Farnese - 1ste rangs - Cassia • (1,1)
    - Rhozelle Eloise Bianchi - 3de rangs - Stiff • (1,14)
    - Nathifa Tanujaya - 2de rangs - LadyJilly • (1,4)
    - Victoria Shaw - 2de rangs - blackmath • (1,17)



    Mensen:
    Mannen:
    - Ace Morgan Axell DuRoche - Fairytalest • (1,7)
    - Micah Fynn Parker - Genest • (1,14)
    -



    Vrouwen:Tijdelijk vol
    - Autumn Avery McCaillin - Eavan • (1,10)
    - Eleanor Viviënne Lefèvre - Malcolm • (1,10)
    - Guinevere Nevada Glade - Medousa • (1,5)


    Bijkomende informatie:
    • Vampiers zijn van nature erg sterk en snel, hoe ouder ze zijn, hoe sterker en sneller.
    • De onsterfelijken hebben een normale oogkleur, deze kleur wordt echter wel intenser/feller naarmate ze honger hebben.
    • Niemand heeft een ring om in het zonlicht te kunnen lopen, misschien alleen op de koning na.
    • Een vampier verbrandt gewoon als hij/zij in contact komt met zonlicht.
    • Je kan ze alleen doden met een houten staak, gemaakt van een es, die je dwars door het hart steekt.
    • Wanneer een sterveling transformeert, moet hij of zij eerst vampierenbloed in het lichaam hebben zitten en dan vervolgens sterven.
    • Als vampier heb je altijd een sterke band met je maker.
    • In het kasteel hebben ze hedendaagse technologie, alles is dus vrij modern.
    • In het doolhof hangen er camera's, alles en iedereen wordt in het oog gehouden door de vampiers in de controlekamer.
    • In de kerkers van het kasteel, zitten er nog mensen uit vorige wedstrijden. Zij worden gebruikt als voedsel voor de vampiers.
    • Elke vampier heeft een eigen kamer, inclusief badkamer. Ingericht naar eigen smaak.
    • De mensen komen aan in de troonzaal van het kasteel. Een van de grotere en chiquere ruimtes van het hele kasteel.
    • De mensen die sterveling willen blijven, krijgen vertrekken in de kerkers van 2 à 3 personen.
    • Overdag kunnen de mensen niet door het kasteel dwalen, ze worden opgesloten in de kerkers maar hebben er wel een "ontspanningsruimte".

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 21:48 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik vroeg me af: als je als vampier een beetje onrust wil stoken in het doolhof, moet je dat dan naar jou opsturen?
    (En zijn er afspraken rond je maker?)


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Zijn alle Vampiers gecreëerd door de Koning, of niet?

    [ bericht aangepast op 7 maart 2014 - 16:11 ]


    Maximesa schreef:
    Gave die ik reserveer: hij is zowat de enige vampier die kan slapen, en als hij slaapt kan hij zijn droom controleren. Bij anderen gaat het in het begin nog niet ^^



    Rol: doolhofslachtoffer
    Naam: Ace Morgan Axell DuRoche
    Bijnaam: Ace
    Nationaliteit: Frans Italiaans
    Leeftijd: 19, bijna 20

    Uiterlijk: Hij is bijna twee meter lang en heeft bruine ogen die vaak boekdelen spreken. Zijn gezicht bestaat uit strakke contouren en haar. Verder is hij behoorlijk gespierd en heeft hij grotere voeten dan de gemiddelde man, maar niet uit verhouding. Verder heeft hij behoorlijk wat littekens over zijn lijf lopen afkomstig van pistoolschoten. Ook heeft ace twee tatoeages, één op zijn linkerschouderblad (de naam van zijn zusje (Caselle)). En een appeltje op zijn enkel.



    Innerlijk: Ace is een heel rustig en zorgzaam type. Hij verdwijnt al snel naar de achtergrond door zijn schuchterheid en let ook bijna nooit op omdat hij aan het dromen is, maar door zijn verleden heeft hij wel hele scherpe reflexen. Als iemand in nood is voelt hij vrijwel altijd de neiging om te helpen.
    Ace haat het als mensen medelijden tonen en praat dan ook nooit over zichzelf, wel is hij heel nieuwsgierig aangelegd en biedt dan ook een goed luisterend oor. Hij zwijgt als het graf wat geheimen betreft en maakt ook een goede vriend als je hem eenmaal kent.
    Hij kan heel grappig zijn en heel sportief, maar dat laat hij vrijwel nooit zien.

    Geschiedenis: Ace is opgegroeid op het Franse platteland waar hij veel liefde en vrijheid kreeg. Zijn verleden heeft hij ook helemaal verheerlijkt totdat hij het later het hof van Eden ging noemen. Hij was erg close met zijn zusje, Caselle, en speelde dan ook vaak met haar buiten, en als het slecht weer was hielpen ze hun moeder in de keuken. Hij is opgevoed als een echte gentleman en is dan ook beleefd ten opzichten van vrouwen (deuren openhouden, stoelen naar achter schuiven, kus op de hand bij het ontmoeten van een vrouw).
    De rust werd echter verstoord toen kenissen van Ace's vader langs kwamen, om het erfgoed te kunnen betalen werden bijna alle kassen gebruikt als drugsplantage. Toen de mannen bij het avondeten binnen kwamen zetten, schoten ze Caselle in haar buik en dwongen Ace's vader om zijn schulden weldra direct af te lossen. Toen hij dit weigerde werd hij neergeschoten en namen ze Ace mee als 'prijs'.
    Na behoorlijk wat mensenhandel kwam hij terecht bij een man die zichzelf Alfonzo noemde. Hij liet hem de keuze nemen tussen sterven en voor hem werken. Als een vijftien jarig jongetje koos hij voor het laatste. Hij werd getraind (en weet inmiddels hoe hij zichzelf moet verdedigen en met een pistool om moet gaan). Toen de politie hem na een grote roof bijna te pakken had, hield hij zich schuil in een kerk waar hij een beeld zag van de heilige maagd Maria die hem aansprak. Na die belevenis besloot hij zich bij het kerkgemeenschap aan te sluiten en zijn leven aan God te wijden. Het was uit angst voor Alfonzo dat hij besloot om aan dit spel mee te doen.

    Extra: Hij is Christen en gelooft in god. Hij draagt altijd een kruis om zijn nek en bidt ook altijd voor het eten. Met de regels neemt hij het verder niet zo nauw.
    Zijn tatoeages heeft hij laten zetten omdat hij ervanuit ging dat zijn zusje was overleden en hij het de appel kwalijk nam dat deze wereld zo is verpest. De onaangetaste appel symboliseert zijn hoop op een vredig paradijs.
    Na een van zijn eerste mislukte klussen verontschuldigde hij zich bij Alfonzo, omdat hij zijn gepraat niet meer aan kon horen heeft hij een stuk van zijn tong eraf laten hakken. Hierdoor praat Ace zo min mogelijk en houdt het altijd kort omdat, naast het feit dat het moeizaam gaat en pijn doet, hij niet wil dat iemand het ziet.


    readyyy, denk ik dan ^^


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Cassia schreef:
    (...)
    Zulke lugubere vallen kunnen er zijn, maar dan stel ik alleen wel voor dat de mensen die er niets mee inzitten, hun personage vrijwillig opgeven.
    Ik kan me immers best voorstellen dat niet iedereen wil dat zijn personage er zwaar verminkt uitkomt, lol.

    Mij zou het best gaaf lijken, kon ik een morbide post neerschrijven namelijk. Hehe, dat mijn personage op een gegeven moment zijn oog zal missen, mits hij wel verzorging krijgt bij het kasteel. En een cool, zwart ooglappie.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Genest schreef:
    (...)
    Mij zou het best gaaf lijken, kon ik een morbide post neerschrijven namelijk. Hehe, dat mijn personage op een gegeven moment zijn oog zal missen, mits hij wel verzorging krijgt bij het kasteel. En een cool, zwart ooglappie.

    Als je dat wilt, kan ik daar wel rekening mee houden. ^^



    Cresseyde schreef:
    Ik vroeg me af: als je als vampier een beetje onrust wil stoken in het doolhof, moet je dat dan naar jou opsturen?
    (En zijn er afspraken rond je maker?)

    Er zijn geen afspraken.
    En als iemand onrust wil stoken mogen de vampiers gewoon rondlopen in het labyrint, je moet geen toestemming vragen aan mij hoor. ^^
    Zolang ze maar niet worden opgemerkt.


    Vandinha schreef:
    Zijn alle Vampiers gecreëerd door de Koning, of niet?

    Niet noodzakelijk...
    De clan is al zo oud, dat er nog koningen waren voor deze dus...

    [ bericht aangepast op 7 maart 2014 - 16:40 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cassia schreef:
    (...)
    Als je dat wilt, kan ik daar wel rekening mee houden. ^^

    Nice. Count me in. Zolang het realistisch blijft dan en niks van het gezicht mist (':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Klein stukje toegevoegd aan m'n personage Rhozelle:

    Rhozelle ziet de gehele Vampier – clan in het kasteel als haar nieuwe " familie ". Hierdoor ziet de – naam Vampier koning – als een soort van strenge Vader figuur en – naam vrouw Vampier koning – als een waar moeder figuur.
    Doordat – naam vrouw Vampier koning – degene is die Rhozelle is een vampier heeft veranderd, voelt Rhozelle zich veilig bij haar in de buurt en gedraagt zich dan vaker in haar " onderdanige " persoonlijkheid.


    Cresseyde schreef:
    Vraagje: hoe zit het met de rangen? Kan je omhoog schuiven, hoe worden ze bepaald?

    Rol: mannelijke vampier
    Naam: Conan Reed
    Bijnaam: Conan

    Rang: 2de
    Nationaliteit: Schots
    Uiterlijke leeftijd: 19-20
    Echte leeftijd: 240 of zoiets, men hield het toen niet zo goed bij.

    Uiterlijk: Conan is lang en redelijk breed, maar beiden niet overdreven. Hij is subtiel gespierd. Hij heeft groene ogen, die bij bepaald licht soms ook wel eens bruin lijken. Conan heeft bruin, stijl haar, maar het is meestal kort en leidt zo'n beetje een eigen leven, het staat altijd zoals het zelf wil en er is maar weinig mee te doen.



    Innerlijk: Conan is een aangenaam, vlot en nieuwsgierig persoon. Hij komt zowat met iedereen overeen, hoewel hij niet iedereen graag mag, houdt hij het altijd wel ongeveer vriendelijk. Hij heeft een sterke mening en is ook niet bang die te verkondigen, ook zal hij altijd voor zichzelf en zijn ideeën opkomen. Hierdoor komt hij soms een beetje te gedreven over in discussies.
    Hij zal altijd zijn mening geven, hoewel hij hiermee mensen wel eens beledigt, heeft hij een soort humor en charme waardoor de meesten hem uiteindelijk wel weer vergeven.
    Eigenlijk was Conan best onzeker , maar omdat hij ondertussen alles en iedereen wel kent, is hier bijna niets meer van te merken. In nieuwe omgeving speelt dit soms nog eens op.
    Door zijn nieuwsgierigheid heeft hij ook heel weinig geduld en is hij soms een beetje opdringerig, door het gebruik van gave weet hij dit echter in te perken: hij weet wat hij wil weten zonder er iemand anders mee te storen. Zijn geduld is er jammer genoeg nog niet sterker op geworden. Hij is altijd op zoek naar informatie en schopt hiermee wel eens iemand tegen de schenen, in de loop der jaren heeft hij geleerd wat hij weet voor zichzelf te houden. Hij blijft ook altijd op zoek naar een beetje actie.
    Sarcasme en dubbelzinnige opmerkingen zijn zijn humor en soms durft hij wel eens een beetje paniek te veroorzaken, maar niets serieus. (Zoiets als: wat een gigantische spin!)
    Verder is hij trouw en oprecht, best wel dapper en realistisch tot pessimistisch.

    Gave: Conan kan de aandacht van mensen heel goed afleiden, hun perceptie verlagen. Ze zullen wel in staat zijn hem, of iets anders, te zien, maar ze zullen het niet helemaal beseffen en het onbewust negeren. Zo kan hij zowat overal in het kasteel en het doolhof komen, zonder dat iemand hem opmerkt. Zijn gave helpt zijn eindeloze nieuwsgierigheid bevredigen.

    Geschiedenis: Conan is altijd al ongelofelijk nieuwsgierig geweest. Hij was geliefd en had genoeg kansen voor een mooie toekomst, maar dat was niet zijn idee van een boeiend leven. Hij was altijd op zoek naar avontuur, naar iets te doen wat niet iedereen deed. Hij verveelde zich dood met zijn saaie leventje en besloot daarom maar een groot, eng, mysterieus doolhof in te stappen. Door de schok is hij wel een beetje veranderd, hij is iets rustiger geworden en stort zich niet meer zomaar in dingen waarvan hij geen idee heeft. Toch had hij zijn keuze snel gemaakt: slavernij vond hij niet zo aantrekkelijk en sterven klonk ook al zo negatief. Hoewel hij op dat moment al wat meer nagedacht had over consequenties, besloot hij toch voor het eeuwige leven te kiezen.
    Soms heeft hij wel eens spijt dat hij zijn normale toekomst, met waarschijnlijk een mooi meisje en een goede baan, verloren heeft door het spel, maar over het algemeen vermaakt hij zich prima.
    Hij is één van de oudere vampiers en is dan wel geen 1ste rang, hij heeft wel veel aanzien en staat hoog in zijn 2de rang.
    Extra: /


    Klaar, zou ik zeggen. Als ik te veel in detail ga, vergeet ik de helft toch en past het niet meer.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik ga dadelijk de lijst updaten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Lijst heeft een updat gehad. ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Urgh, ik zie goede rpg's altijd fe laat en op verkeerde momenten. Komende tijd krijg ik het namelijk druk, druk. Ik ga het wel volgen, heel benieuwd hoe dit uitpakt :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ^ Je kunt nog de laatste mannelijke vampier nemen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Genest schreef:
    ^ Je kunt nog de laatste mannelijke vampier nemen?


    Ze wilt toch nooit mannen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dat hoef je niet zo bitchy te zeggen, heb er zo mijn redenen voor en ben niet de enige. Daarbij heb ik het de komende tijd ook super druk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hoe had ik het anders moeten zeggen dan?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered