• Ik heb in principe altijd een wolf als profielfoto, maar ik wil een keer iets anders. Aangezien ik mijn naam verandert heb in Lenin wil ik iets wat daar bij past, maar om nou een Lenin propaganda plaatje te kiezen lijkt me iets te ver gaan. Maar ik heb serieus geen idee wat ik dan wel moet kiezen, ik wil het liefst iets wat een beetje donker is en geen tekst, maar ik weet dus niet wat.


    ©1998

    Een Sovjet vlag.


    Your make-up is terrible

    Hihi. Ik heb eerlijk gezegd geen idee, je hebt een moeilijke username gekozen haha.


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.

    Bumble schreef:
    Een Sovjet vlag.


    Ik ben niet pro-sovjet dus een vlag wordt wel een beetje te overdreven


    ©1998

    Mhysa schreef:
    Hihi. Ik heb eerlijk gezegd geen idee, je hebt een moeilijke username gekozen haha.


    Inderdaad


    ©1998

    Lenin schreef:
    (...)

    Ik ben niet pro-sovjet dus een vlag wordt wel een beetje te overdreven


    Tsja, dan had je die username ook niet moeten kiezen.


    Your make-up is terrible

    Bumble schreef:
    (...)

    Tsja, dan had je die username ook niet moeten kiezen.


    Ik ben tegen de sovjet-unie, maar niet tegen Lenin...


    ©1998

    Lenin schreef:
    (...)

    Ik ben tegen de sovjet-unie, maar niet tegen Lenin...


    Je hoeft toch ook niet voor te zijn om het als een profielfoto te nemen? Ik ben ook niet pro-sneeuwmonsters hoor.


    Your make-up is terrible

    Bumble schreef:
    (...)

    Je hoeft toch ook niet voor te zijn om het als een profielfoto te nemen? Ik ben ook niet pro-sneeuwmonsters hoor.



    Hahahaha, I laughed! :'D

    OT: Sorry, maar ik zou het ook echt niet weten. Vaak bedenk ik namelijk wel al heel mijn profiel en bijpassende profielfoto voordat ik een username ga nemen. ;p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Neem gezellig een foto van een verlaten straat ofzo. Close enough.



    Al is deze cool :Y)

    En er is ook een bibliotheek naar hem vernoemt, dus desnoods kun je daar een foto van nemen ='D



    Of dit:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik heb ook altijd moeite met een profielfoto kiezen. Niet omdat het onderwerp lastig is, maar omdat ik de foto nou eenmaal niet mooi vind passen op het forum. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Bumble schreef:
    (...)

    Je hoeft toch ook niet voor te zijn om het als een profielfoto te nemen? Ik ben ook niet pro-sneeuwmonsters hoor.


    Nee maar een wezen dat niet echt bestaat is wel iets anders dan een communistische staat.


    ©1998

    Google.


    ''What do you mean life is short, life is the longest thing you'll ever do.''

    O, ik weet wel wat leuks! Doe Stalin als je profielfoto. Lenin mocht Stalin niet, dan is het een leuk grapje. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    O, ik weet wel wat leuks! Doe Stalin als je profielfoto. Lenin mocht Stalin niet, dan is het een leuk grapje. :Y)


    Moet je juist wel een kruis door Stalin doen, hahaha. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Iets uit de film Goodbye Lenin? :v


    "I shut my eyes in order to see.'