• Op deze school leven de meest getalendeerde jongeren ooit. Ze zijn de beste in hen talent en beroemd, tenminste als ze afstuderen. Elk jaar komen er vanaf de hele wereld 10 nieuwe leerlingen nieuw op school. Ze moeten auditie doen of een filmpje laten zien waarin ze hen talent tonen. De school maakt hen nog beter en laat ze afstuderen als ze prof zijn. Tijdens dat de talenten hen talenten ontwikkelen, volgen ze ook nog gewone schoolvakken. De leerlingen slapen ook op school zodat ze nog langer met hen talent bezig kunnen zijn.

    Talenten
    De talenten kunnen heel veel zijn. Als je bedachte talent niet in 1 van deze catogorieën past moet je even vragen of het kan.
    - sporttalent
    - muziektalent
    - theatertalent
    - dingen maken, zoals koken, schrijven, kleding maken en ontwerpen

    Schoolregels
    - Iedere leerling volgt de verplichte vakken
    - In school wordt er niet gescholden, gevochten of misbruikt.
    - Jongens komen niet in de meisjeskamers en andersom
    - Relaties mogen ontstaan, maar ze mogen je trainingen niet verstoren en je mag niet in een andere kamer komen.
    - Er wordt beschaafd Engels gepraat. (We schrijven Nederlands)

    Regels van deze rpg
    - Post zeker 1 keer per week in de speeltopic
    - Geen gepest in het verhaal als je het niet hebt afgesproken.
    - Gebruik de normale schrijfregels zoals ' en .
    - Je post moet mimaal 150 woorden zijn. Dit is makkelijk te halen.

    Schoolvakken
    Per week heb je zeker 16 uur les. Meer mag ook
    Engels (3 uur)
    Wiskunde (3 uur)
    Talenttraining (10 uur, meer mag ook)

    Keuzevakken
    Nog een extra taal
    Gym
    Muziek
    Tekenen

    Extra informatie
    Het gebouw
    De school is een groot landgoed met sportvelden en gebouwen. Er is een gebouw waar de meisjes wonen , een ander gebouw waar de jongen wonen, een gebouw waar ze naar school gaan, een gebouw voor muziektalenten en een gebouw voor ateliers. De sportvelden zijn in het weekend geopend voor iedereen die hier op school zit.

    Schooltijden
    Om 8:30 moet iedereen in zijn/haar lokaal zitten, want dan begint de les. De tijd dat je uit bent ligt aan tot het hoeveelste uur je hebt. Ieder lesuur duurt een uur. Er is een pauze tussen het 1e en 2e lesuur en het 3e en 4e lesuur.

    Kleding op school
    Er wordt geen uniform gedragen en sportkleding bij de sporttalenten is toegestaan.

    Kamerverdeling
    Je slaapt met iemand op de kamer van hetzelfde geslacht en de zelfde bouw (onder of boven). Als je voorkeur voor iemand hebt, moet je het even doorgeven.

    Rollen
    Onderbouw
    Leerjaar1
    -
    -
    -
    -
    Leerjaar 2
    -
    -
    -
    -
    Leerjaar 3
    -
    -
    -
    -

    Bovenbouw
    Leerjaar 4
    - Odyle Adelaine O’Briet | Kuntschaatsen Jafar
    - Liam Rahid Mc.Carter | Graffiti Raccoon
    -

    Leerjaar 5
    - Megan Sienna Porter | Zwemmen en beetje zingen OhSoAria
    - Roel Anthony D'Haem | Muziek (zang, dans) Klaine
    - Jaden Joël Adams | muziek Adamlicious
    - Thomas David Johnson | Muziek Velnias
    - Megan Kath Crowley | Muziek (gitaar/elektrische gitaar en zang) Dangerx
    - Luke Logan Porter | Zwemmen OhSoAria

    Leerjaar 6
    - Randy Marlie Smith | paardrijden Elijah
    - Austin Beau Oakley | gymnastiek Raccoon
    - Melody Jane McCarter | Paardrijden (springen)Piaffe

    We beginnen met deze rpg in de zomer. De leerlingen hebben net een vakantie gehad en komen nu weer terug op school. Als ze dichtbij wonen komen ze met de auto, anders met het vliegtuig. Iedereen begint met weggaan van huis. Daarna reizen ze naar school en komen ze aan. De eerste dag is er nog geen school en kunnen ze hen tassen uitpakken of met andere leerlingen praten over de vakantie (of andere dingen). De sportaccommodaties zijn open, net als de muziek oefenruimtes en de oefenplekken voor andere talenten. 's avonds is er van het theater een soort bioscoop gemaakt en worden er tot 10 uur films gedraaid. Leerlingen kunnen daar gratis heen. Verder worden de nieuwe leerlingen verwelkomen en rondgeleid. Ik schrijf de 1e post en jullie kunnen volgen.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2014 - 16:42 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Odyle Adelaine O’Briet || Kunstschaatsen || Vierdejaars

    Mijn compliment zorgde ervoor dat de jongen, Liam, kort glimlachte en hij bedankte mij vriendelijk. Ik hield zijn gezichtsuitdrukking en andere lichaamstaal nauwkeurig in de gaten. Iets wat ik eigenlijk altijd wel bij de mensen waarmee ik een conversatie voerde deed, gezien ik wilde voorkomen in de leugens van anderen te trappen. Het spreekwoord "zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten" was volledig op mij van toepassing. Ik loog mensen voor en acteerde bijna de gehele dag en dus ging ik ervan uit dat mensen dat net zoveel bij mij konden doen, als ik bij hen deed. Hij leek het compliment echter oprecht fijn te vinden en tot nu toe constateerde ik dus dat ik hier een oprechte eerlijke jongen voor mij had. Dit betekende niet dat mijn aandacht verslapte. Het feit dat ik hem overigens in de gaten hield, betekende niet dat ik hem als een enge stalker aan zat te staren. Nee, ik keek de mensen waar ik tegen praatte gewoon heel beleefd aan, alsof ik gewoon netjes was opgevoed en er verder niks achter stak.
    Na mijn verzuchting lachte Liam kort. 'Deden ze ook niet, maar uiteindelijk leren ze er mee leven. Als je iets wil dan moet je ervoor gaan.' Er verscheen een frons op mijn voorhoofd. Ik zou er één laten zetten wanneer ik achttien was. Nu had ik immers nog toestemming nodig van de twee mensen die zich mijn ouders noemden. Ik vroeg mij dus stiekem in mijn hoofd af hoe de jongeman dat in vredesnaam gedaan had. Misschien had hij gewoon iemand anders meegenomen van boven de achttien of zo? Ik besloot er in ieder geval niet naar te vragen. Dat kon altijd toch. 'Dus je zou graag een tattoo willen?' vroeg Liam mij vervolgens en ik knikte.
    'Ja, ik wacht tot mijn achttiende. Dan hebben mijn ouders er niks meer over te zeggen. Ik ben er echter nog niet uit wat voor tatoeage precies. Ik vind iets met vogels, veren of een windroos of kompas of zo, maar ik wil ook weer niet dat het zo standaard wordt. Dan is het naar mijn idee niet echt míjn tatoeage.' Ik vertelde hem gelijk maar waar ik aan zat te denken en dat ik wachtte tot mijn achttiende, gezien hij nieuwsgierigheid uitstraalde.


    Happy Birthday my Potter!

    Raccoon schreef:
    Austin Beau Oakley || 6de jaars || Gymnastiek

    De jongen keek me recht aan en knikte dan zacht. ''Het geeft niet. De vraag was nogal...dom. Er schoot er ook zo uit," bood hij dan ook zijn excuses aan, niet dat ik zijn vraag erg gevonden had. " Ik werd vooral gepest omdat ik zo klein ben, een bril heb en een hoge stem heb. Een andere reden hadden ze eigenlijk niet," zei hij en ik kon horen aan zijn stem, dat het hem nog steeds erg kwetste. "Mensen zijn eikels." rolde er over mijn lippen. Ik haf toe dat ik zelf ook een erge eikel was op dat vlak van roddelen en beledigen, maar zelf zou ik het nooit in hun gezicht durven zeggen, daar was ik erg gevoelig voor, vooral omdat ik het deed onder groepsdruk. Ik heb het wel al vaker gehad, dat zo'n dingen uit de hand lopen, maar het gebeurt vaker dan dat ik echt wilde en daar verlies je dn ook meestal je echte vrienden aan. Het verbaasde me eigenlijk, dat hij zoiets durfde te zeggen aan iemand die hij nog maar net ontmoet had. Ik bedoel, zelf zou ik nooit mijn zwakke plekken bloot geven. Thomas keek me met een klein glimlachje aan en leek zich al wat meer op zijn gemak te voelen. "Ik vind trouwens dat je erg cool staat met een bril, het past bij je." zei ik dan gemeend. Je had vele mensen die echt afgrijselijk waren met een bril, waaronder ik ook toe behoor, maar dan waren er ook andere onder andere hem, die echt wol stonden met een bril. Ik bedoelde het dan ook vriendschappelijk dit compliment. Aan zijn lengte en stem kon hij niet veel doen, maar het stoorde mij niet echt.


    Liam Rahid Mc.Carter || 4de jaars || Graffiti

    Odyle fronste kort, waarschijnlijk aangezien ik nog minderjarig ben en toestemming nodig heb van ouderen. Ik had namelijk geluk dat de tatoeëerder een kennis van me was. Hij had ook eerst geprobeerd het idee van een tattoo uit mijn hoofd te praten, maar na mijn verhaal had hij toch toegestemd, waar ik hem enorm dankbaar voor was. En nogsteeds vind ik het één van mijn leukste tattoos aangezien er veel verhalen achter zitten nu. Op mijn vraag knikte ze, waardoor haar bruine lokken wat sierlijk meebewogen.'Ja, ik wacht tot mijn achttiende. Dan hebben mijn ouders er niks meer over te zeggen. Ik ben er echter nog niet uit wat voor tatoeage precies. Ik vind iets met vogels, veren of een windroos of kompas of zo, maar ik wil ook weer niet dat het zo standaard wordt. Dan is het naar mijn idee niet echt míjn tatoeage.' vertelde ze me en ik knikte begrijpend. Tattoos met zo'n thema's deden me vermoeden dat Odyle wat dromerig was, maar ook erg zoekend naar vrijheid, dat waren ten minste de dingen die in me opkwamen, maar ik kon het ook verkeerd hebben. Het zou niet de eerste keer zijn dat ik verkeerde vermoedens had over iemand, zowel positief als negatief, maar ah Odyle leek me een aardig meisje te zijn, althans hoopte ik. "Mooie keuze zulke tattoages vind ik erg speciaal." glimlachte ik naar haar. Ik besloot wijselijk om niet over haar ouders te beginnen, aangezien ik zo mijn mening heb over leeftijd en vrijheid en ik wilde liever geen discussie uitlokken. "Welk talent beoefen je trouwens? " vroeg ik haar met een vriendelijke en nieuwsgierige glimlach. Om heel eerlijk te zijn was ik de afgelopen jaren nogal in mezelf gedoken en had ik niet echt vrienden gemaakt uit mijn jaar. De meesten waren ouder dan ikzelf of gewoon mensen waar ik amper mee gesproken had. Ik wist dus bitter weinig van anderen af, ondanks dat hun talenten me wel erg interesseerden. Vooral dingen die ik nooit van mijn leven zou gekund hebben ondanks dat het me erg leuk lijkt.


    (sorry ik heb niet veel inspiratie :x)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Luke Logan Porter | 4e jaars | zwemmen
    Ik zit nog bij Cara als Megan al een kwartier weg is. Ik heb besloten om ook te gaan. Ik geef Cara een laatste aai en dan klim ik naar buiten. Ik sta voor het huisje en kijk om me heen, er is niemand. Snel loop ik weg van het huisje. Ik loop langs de sportvelden naar mijn kamer.Als ik bij mijn kamer kom klop ik op de deur. Er komt geen antwoord, dus doe ik de deur gewoon open. Hij is er nog steeds niet, wat is hij aan het doen. Er stond dat ik deze kamer zou delen met ene Liam, maar hij is erg laat. Ik pak mijn tas snel uit en ga als ik klaar ben op mijn bed zitten. Ik staar voor me uit. Morgen beginnen de lessen. Morgen begin ik weer met zwemmen. Ik heb er zin in, maar ook weer niet. Na een tijdje wordt het gestaar saai en pak ik mijn mobiel.Ik doe de oortjes in mijn oren en muziek stroomt mijn hoofd binnen en nemen mijn gedachten over. Ik ga op mijn bed liggen en doe mijn ogen dicht. Ik merk dat ik best wel moe was en val al snel in slaap.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Megan Sienna Porter | 5e jaars | zwemmen
    Ik loop terug naar mijn kamer. Ondertussen denk ik aan wat net is gebeurd. Luke mag ook naar The Talent School en hij heeft Cara meegenomen! Ondanks we van school afgestuurd kunnen worden, vind ik het nog steeds heel erg lief van hem. Ik loop over het plein en zie een meisje uit mijn jaar. Ik ken haar niet zo goed. Haar talent is iets met muziek en mijn talent is zwemmen, dus zien we elkaar niet supervaak. Ik loop naar haar toe en ga naast haar zitten. Ze doet alsof ze me niet ziet en gaat door met wat ze aan het doen is. "Hi" zeg ik maar en tik op haar schouder. "Wat wil je?" vraagt ze en ik kijk haar verbaasd aan. "Eh.. Gewoon even met je praten." Ze doet haar oortjes uit en vraagt "Jij heet toch Megan?". "Ja" antwoord ik. "Jij heet toch Sky?" Ze knikt ja. "Welke muziek luister je?" vraag ik en ze geeft een oortje aan mij. Ik luister naar de muziek. Ik weet niet veel van muziek, maar dit klinkt goed. Zacht neurie ik mee. "Vind je het leuke muziek?" vraagt Sky. "Ja" zeg ik. "Dit klinkt goed! Wie zingt dit?"


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Sky Katherine Crowley


    Sky merkte dat iemand het plein op kwam gelopen. Ze negeerde het maar, het zou toch niet belangrijk zijn. Tot ze even later merkte dat het meisje bij haar bleef staan. Ze slikte en reageerde redelijk bot tegen het meisje, tot ze nieuwsgierig werd naar haar muziek. "Deze band? Dit is My Chemical Romance. Jammer genoeg zijn ze al jaren uit elkaar." Antwoordde ze en keek er een beetje verdrietig bij. Wegens problemen met elkaar ging de band uit elkaar. Sky had het al die tijd al rot gevonden dat de band uit elkaar was, maar hoefde er nooit over te praten of iets in die richting. Sky glimlachte kort naar het meisje Megan. Ze leek haar best een aardig meisje. Ze kon zich nog herinneren bij de intro dag dat ze bij de zwemmers stond. Sky fronste even kneep haar ogen licht samen. Dat deed ze altijd als ze over iets nadacht. Sky schudde haarzelf weer uit haar gedachten en keek Megan aan. "Wat voor muziek vind jij leuk?" Vroeg ze nieuwsgierig en zette de muziek uit, zodat ze beter naar haar kon luisteren. Sky grijnsde licht en keek even om haar heen. De school begon binnenkort pas echt. Vandaag waren de lessen nog niet officieel begonnen blijkbaar. Sky glimlachte breed bij dat idee en keek Megan weer aan.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Megan Sienna Porter
    "Deze band? Dit is My Chemical Romance. Jammer genoeg zijn ze al jaren uit elkaar." Antwoordde ze en keek er een beetje verdrietig bij. Megan had nog nooit over die band gehoord. Ze dacht na of ze iets interessants over muziek wist, maar ze kon niets bedenken. Ze bedacht dat ze ook over een ander onderwerp kon beginnen, maar Sky "Wat voor muziek vind jij leuk?" "Eh.." Zei Megan. "Ik ben niet echt fan van iemand, ik luister gewoon naar populaire, bekende muziek van de radio enzo." En ze bloosde een beetje. Op dat moment wilde ze dat ze meer naar muziek luisterde. Ze wist niets leuks of interessants over muziek om aan Sky vertellen. "Jij zingt toch?" Vroeg ze daarom maar. "Kan je iets voor mij zingen?"
    Megan merkte opeens dat er om hen heen mensen opstonden. Ze veeg zich af waarom, maar toen ze omhoog keek begreep ze het al. Boven hen hingen donkere wolken. Waarschijnlijk zou het zo gaan regenen. "Laten we naar binnen gaan." Zei Sky en ze liepen naar het meisjesgebouw. Onderweg begon het al te regenen. Sky en Megan gingen sneller lopen. Het regende erg hard en dus kwamen ze doorweekt aan bij het meisjesgebouw.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Odyle Adelaine O’Briet || Kunstschaatsen || Vierdejaars

    Liam gaf met een knik aan dat hij begreep wat ik bedoelde. Mooi, want ik had geen zin om uit te leggen waarom precies dat soort tatoeages of waarom ik originaliteit belangrijk vond. Daarbij had ik ook geen zin om de moeite die ik er nu voor gedaan had om ervoor te zorgen dat er in ieder geval één iemand in mijn jaar zat die mij niet haatte en die ik dus zo nodig kon gebruiken in één klap voor niets zou zijn, omdat ik even geen behoefte had om iets uit te leggen, waarvan ik vond dat een normaal persoon dat ook gewoon kon begrijpen. 'Mooie keuze zulke tattoages vind ik erg speciaal,' zei hij er zelfs nog bij en hij glimlachte. Ik schonk hem ook weer een prachtige glimlach, alsof ik het waardeerde dat hij dat vond. Het was echt te makkelijk geworden om te doen alsof en te liegen. Het was niet eens meer een uitdaging. Eigenlijk al jaren niet meer.
    'Welk talent beoefen je trouwens?' begon Liam over een nieuw onderwerp. Ik liet mijn blik even naar de richting gaan waar de ijsbaan zich bevond en richtte mij vervolgens weer op Liam. 'Schaatsen. Kunstschaatsen om precies te zijn,' antwoordde ik hem. 'En jij? Wat doe jij zoal dat je op deze school bent beland?' Ik hoopte vurig dat hij niet ook al een muzikaal talent was, want die waren er naar mijn mening veel te veel. Misschien zouden mensen denken dat ik jaloers op ze was dat ze mooi konden zingen blablabla, maar dat was niet waar. Ik vond het gewoon niet origineel en daardoor nog minder interessant dan een hoop stront. Ik zou het heel vervelend vinden om daar leuk over te gaan staan doen nu, hoewel ik dat al wel vaker had gedaan.


    Happy Birthday my Potter!

    Sky Katherine Crowley


    Sky glimlachte kort toen ze hoorde dat Megan vroeg of ze wilde zingen. Ze deed het maar al te graan, maar nog voor ze wat kon doen, verschenen er donkere wolken. Sky griste snel haar spullen en deed die in haar tas. Samen met Megan rende ze naar de meidengebouw, maar ze kwamen al doorweekt aan. Sky begon te lachen toen ze zag hoe vreselijk ze eruit zag. "Oh god, ik zie eruit als een nat hondje!" Zei ze schaterend van het lachen. Sky keek Megan aan en trok een weird gezicht. "Zo charmant he." Zei Sky en lachte, maar verderop stond een super leuke jongen te praten met een meisje. Ze keek even naar haar kleding en ze zag er echt niet uit. "Laten we maar gaan omkleden ofzo?" Stelde Sky voor aan Megan met een grijns en bekeek haar doorlopen make-up. Ze kon wel een warme douche gebruiken na dit rotweer. Ze rilde van de kou en keek naar Megan. Die leek ook best last van kou te hebben. De kippenvel stond op hun armen. Sky liep rillend naar haar kamer. "Ik zie je zo wel." Zei Sky tegen Megan en liep haar kamer in. Ze zette meteen de douche aan en deed de doorweekte kleding uit. Die legde ze zorgvuldig neer en stapte onder de warme douche. Zo werd ze tenminste niet verkouden.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Liam Rahid Mc.Carter || 4de jaars || Graffiti


    Odyle schonk me een glimlach. Op mijn vraag keek ze even een andere richting uit, waardoor ik haar blik volgde naar het sportgedeelte van de school .Om precies te zijn, het schaatsgedeelte, dat verklaarde haar bijnaam de ijs prinses. 'Schaatsen. Kunstschaatsen om precies te zijn,' antwoorde ze op mijn vraag. Ik wist niet heel veel van sport en al zeker niet van dingen zoals schaatsen, ik stond niet graag op zulte dingen, maar ik kon me wel voorstellen dat anderen het wel leuk vonden. 'En jij? Wat doe jij zoal dat je op deze school bent beland?' vroeg ze terug. Ik was de enigste op deze school die aan graffiti deed, het was niet echt zoals de kunst van anderen, maar ik waardeerde het veel meer dan dat alleen. "Ik doe aan graffiti spuiten. Ik ben zo de enige hier op school met dat talent." zeg ik met een kort grijnsje. Van alle leerlingen hier de enige zijn, deed me wel speciaal voelen. Origineel, maar anderzijds ook wel alleen. Het maakte me soms wel jaloers om anderen te zien jammen of samen sporten, maar ah beter iemand dan niemand die aan graffiti doet hier.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Thomas David Johnson

          "Mensen zijn eikels," hoorde ik over Austin zijn lippen rollen. Automatisch word mijn blik er naartoe getrokken. Het ws even til, maar het is geen ongemakkelijke stilte. Het is eerder een stilte van nadenken en rust. Ik moet toegeven; ik voel me al wat meer op mijn gemak hier in de kamer. En dan vooral wel bij Austin in de buurt.
          "Ik vind trouwens dat je erg cool staat met een bril, het past bij je," krijg ik als compliment en ik kijk wat verlegen naar beneden. Dat hoorde ik niet vaak. Het waren vaak beledigingen zoals nerd en brilsmurf. Dus dit compliment maakt mijn gewoon even wat verlegen.
          "Dank je," zeg ik zachtjes en kijk Austin met een klein, gemeend glimlachje aan. Ja, deze jongen is wel aardig. Misschien dat we wel vrienden kunnen worden. Ik ben nieuw, dus ik moet wel vrienden krijgen. Anders ben ik ook zo alleen. Ik kijk de kamer even rond. Het is best wel kaal, dus ik sta op. Ik loop naar de kast waar ik posters in had gelegd en pak ze eruit.
          "De kamer is wel leeg he," Ik loop naar Austin toe en ga naast hem op zijn bed zitten. Ik leg ze tussen ons in en pak er een met een felle tekst erop; 'Everyone is unique'. Op de andere staan ook allemaal teksten en een paar zijn er met dieren en mensen.
          "Ik wilde het niet op gaan hangen zonder jouw toestemming. Dus zeg maar welke je leuk vindt en waar je ze wilt hebben. Ik vind alles goed," zeg ik terwijl ik de poster met de tekst voorzichting in mijn handen hou. Ik ben er altijd wel voorzichtig mee, omdat ik het niet mooi vind als er kreuken of scheurtjes in de kantjes zitten.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2014 - 14:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin Beau Oakley || 6de jaars || Gymnastiek

    Thomas keek wat verlegen naar beneden, vast niet gewend om gecomplimenteerd te worden. "Dank je," zei hij zacht en rond zijn lippen verscheen er een klein glimlachje. Ik keek Thomas even aan en zijn blik gleed door de kamer.Thomas stond op en ik volgde hem met mijn blik. Hij liep naar een kast en haalde er posters uit. "De kamer is wel leeg he," merkte hij op en ik haalde mijn schouders op. Meestal ging ik foto's aan de muur van het jaar, dus dat vulde gelijkmatig wel. Hij plofte zich naast me neer en legde de rollen tussen ons in. Hij opende voorzichtig een rol, waar er met felle letters de tekst 'Everyone is unique' geschreven stond. "Ik wilde het niet op gaan hangen zonder jouw toestemming. Dus zeg maar welke je leuk vindt en waar je ze wilt hebben. Ik vind alles goed," zei hij en ik nam een rol en bekeek even het prentje. Ik was niet echt het type voor posters al zeker niet echt met diertjes op of iets dergelijks. dat vond ik meer iets voor mijn zusje... "Nou eh... Een deel van de kamer is van jou...Dus misschien kun je aan jou deel de posters ophangen."zei ik niet te gemeen overkomend. "Het is namelijk mijn ding niet echt." vervolgde ik, terwijl ik de poster teruglegde in het midden. Ik was eerder het type dat hield van donkere kleuren en niet te veel versiering....


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jaden Joël Adams l Muziek (zang)
    Roel en ik zijn naar een klein zaaltje gelopen, en hebben daar uit de minibar een blikje drinken gepakt. We hebben een tafeltje uitgezocht, en zijn daar gaan zitten. Zodra ik ging zitten, vernam ik dat ik m'n iPod nog in m'n broekzak had zitten. Shit, die had ik er niet uitgehaald natuurlijk. Die had ik gebruikt toen ik naar een oefenruimte gegaan ben, en ben vergeten m'n iPod uit m'n broekzak te halen. Ik haal m'n iPod uit m'n broekzak en leg hem op tafel. 'Is dat jou iPod? Cool!' zegt Roel en grist mijn iPod van de tafel af. Meteen doet hij de oordopjes in en gaat door de playlist heen die op m'n iPod staat. 'Wow, coole muziek.' zegt Roel. 'Dank je.' zeg ik en zet een verlegen glimlachje op. Ik kan er echt werkelijk niks aan doen dat ik snel verlegen word, ik deel gewoon m'n kamer dit jaar met iemand die enorm aardig is. Roel geeft later m'n iPod terug en ik leg hem op m'n schoot neer. 'Eigenlijk best wel coole muziek staat erop.' zegt Roel. 'Dank je.' zeg ik en neem een slok van m'n drinken. 'Ik moet zeggen, je bent best een aardig type.' zeg ik en kijk Roel recht in z'n ogen. Nadat we ons blikje leeg hebben, gooien we het blikje weg. 'Wat zullen we eens gaan doen? Ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar andere interesses van jou.' zegt Roel. Ik haal m'n schouders op. 'Ik weet niet wat je leuk lijkt om te doen, en ik ben ook wel benieuwd naar andere interesses van jou.' zeg ik tegen Roel.


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi

    Roel Anthony D'Haem || Muziek

    Nadat we naar een klein zaaltje waren gelopen om iets te drinken voel ik mij meteen al een stuk meer op mijn gemak bij Jaden. Iets aan hem zorgde daarvoor en eigenlijk kon ik niet achterhalen wat dat was. We hadden een blikje gehaald uit de minibar en namen ergens plaats. Ik nam een grote slok van mijn cola als Jaden zijn Ipod op tafel legt. Automatisch reageer ik daar op, normaal kan ik mijzelf wel inhouden maar bij hem is dat blijkbaar onmogelijk. Gelukkig heeft hij aangegeven mijn nieuwsgierigheid niet erg te vinden. 'Is dat jouw Ipod? Cool!' Zeg ik waarna ik zijn Ipod van tafel gris om naar zijn muziek te luisteren. Ik ga door zijn playlist heen en ik kom tot de conclusie dat we dezelfde smaak hebben qua muziek. 'Wow, coole muziek' zeg ik. 'Dank je' zegt hij een beetje met een kleine, verlegen glimlach. Dan pas besef ik mij dat ik zomaar zijn Ipod gepakt heb en door zijn muziek ga. Ik geef zijn Ipod weer terug. 'Ik moet zeggen, je bent best een aardig type' zegt Jaden dan tegen mij. Mijn lippen krullen zich op tot een glimlach, dat is wel fijn om te horen en ik ben blij dat hij dat vindt. 'Wat zullen we eens gaan doen? Ik ben eigenlijk best benieuwd naar andere interesses van jou' zeg ik dan gemeend. 'Ik weet niet wat je leuk lijkt om te doen, en ik ben ook wel benieuwd naar andere interesses van jou' zegt Jaden dan. Ik glimlach en ik denk meteen even na. 'Misschien kunnen we elkaar gewoon beter leren kennen?' Stel ik dan voor, aangezien we elkaar nog maar net kennen. 'Van wat voor muziek houd je nog meer? En heb je broers en zussen?' Vraag ik dan uit interesse.

    Sorry voor mijn late reactie :/

    [ bericht aangepast op 30 maart 2014 - 14:00 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Willow "Wil" April Jones | Zang, gitaar
    Megan was de kamer uit gerend, achter een jongen aan die op de gang liep. Willow plofte op het bed en opende haar iPad. Daarop stonden al haar songteksten en muziekblaadjes. Ze vond losse blaadjes zo onhandig. Waarom die dingen meeslepen terwijl je ze allemaal in één licht ding kon stoppen? Ze nam de tekst een paar keer door voor ze hem inzette op de gitaar. Op dit liedje had ze al een tijd zitten oefenen en in de vakantie is het haar gelukt. Ze moest alleen de brug nog leren, het refrein en couplet kon ze inmiddels spelen. De brug was echter zo ingewikkeld dat het wel even tijd kostte. Ze neuriede zacht mee en op een gegeven moment begon ze ook mee te zingen. Eigenlijk had ze ook drum nodig bij het liedje maar af en toe tikte ze met haar voet op de houten grond om een maat aan te houden. Ze begon er nu lekker in te komen. De brug kwam eraan en haar vingers schoten langs de snaren. Ze was gestopt met zingen om haar concentratie volledig in het spelen te leggen. Zonder dat ze het eigenlijk maar doorhad speelde ze de brug vlekkeloos. Ze deed een kort vreugdedansje door de kamer. Toen ging ze weer zitten om verder te gaan met het refrein. Nadat ze het liedje helemaal af was pakte ze haar tekenblok en begon wat te schetsen, op basis van zichzelf. Toen ze klaar was liet ze hem liggen voor wat het was en liep de trap af naar beneden. Misschien viel er beneden nog wat te eten. Ze had eigenlijk niet veel meer gegeten na de vlucht en had nu best honger. In de eetzaal lag altijd wel wat fruit. Willow pakte twee pruimen van de schaal voor ze weer naar boven vertrok.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2014 - 20:52 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Velnias >> Linkin >> Nageki

    [ bericht aangepast op 31 maart 2014 - 20:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.