• 2402 – het is precies 350 jaar geleden dat de aarde totale vernieling onderging.
    Professors waren bezig met het ontwikkelen van een nucleaire formule, een formule die de verspreiding van een giftig virus tegen zou moeten gaan. De aarde werd er door geteisterd en dreigde zijn groene velden te verliezen door dit virus.
    De elementen die in deze formule met elkaar werden gekruist werden eerst grondig onderzocht voor ze bij elkaar gevoegd mochten worden. De geleerden waren echter wat voorbarig en namen de hulp van anderen niet aan. Iemand die denkt dat hij alles in zijn eentje kan doen kan nog eens een keer lelijk op zijn neus kijken.
    Alleen was het in dit geval niet voordelig.
    Destijds waren er projecten in de ruimte. Op een platform werd getest of het voor de mens mogelijk was om te overleven zonder de aarde. Het waren slechts tests. Maar opeens werden ze noodgedwongen te blijven. De mensen daar zagen vanaf hun veilige plekje hoe de wereld in een oogwenk werd vernietigd.
    Alles wat de mens ooit had gekend was niet meer.
    Elke voet die op dat moment nog op de aarde stond werd weggevaagd in de chaos.

    Nu, na al die vele jaren wordt een groep van 16 mensen terug gestuurd naar de aarde. Het is aan hun om uit te vinden of na de ramp de aarde weer begaanbaar is. Heel hun leven zijn ze voorbereid op deze excursie, wetende dat ze niet terug zullen komen – zelfs als het fout gaat.
    Het thuisfront is niet in staat om eten, medicijnen of andere voorzieningen te leveren. Het is aan de zestien zelf om deze te vinden.

    Maar wat als de aarde niets is van wat ze hebben geleerd? Wat als hetgeen wat ze tegenkomen te schrikbarend is? Is het veilig? Is het mogelijk om er weer een ‘thuis’ van te maken? Zijn ze in de val gelopen?

    Ze worden geacht in teams van twee op zoek te gaan naar overlevingsmiddelen. Hun eigen bestaan op te bouwen tussen de gemuteerde dieren en vreemde planten. Zij zijn de nieuwe bevolking van de aarde. Maar zullen zij het overleven?


    De mutanten :

    Na de ramp was de aarde een tijd lang onbegaanbaar, maar het duurde slechts een tiental jaren voor er nieuwe begroeiing leek te ontstaan. Wat men dacht dat was weggevaagd, bleek nog behoorlijk tegen te vallen.
    Aardig wat dieren hebben zich sterk weten te houden. Helaas is het zo dat dankzij de nucleaire stoffen in de lucht zij zich hebben geëvalueerd. Soms hebben ze twee hoofden, een hert met vlijmscherpe tanden, een derde oog.

    De overlevenden :
    Naast de dieren hebben ook een handjevol mensen overleefd. Helaas ondergaan zij hetzelfde lot als de leden van de Fauna. Zij hebben trekken van dieren, zoals een slangenhuid, een staart of hoorns. Ze zijn aanspreekbaar, maar ze zullen niet luisteren naar de mensen. Zij hebben hun eigen groep ontwikkelt.
    Noch mutanten, noch de overlevenden stellen indringers op prijs. Zij laten anderen niet toe in hun leefomgeving en zijn bereid om er alles aan te doen om het gevaar weg te krijgen.


    Kort samengevat :
    De groep gaat naar de aarde, ze stellen hun kamp op en onderzoeken de boel. Ze werken in teams, voor het gemak is er een leider. Ze rapporteren aan het hoofdfront, in de ruimte ( waar ook rollen voor zijn? ) en op het platform onderzoeken ze hoe het precies zit, wetenschappers onderzoeken het.

    Nu is de vraag, lijkt jullie dit idee wat?
    Zouden jullie iets toevoegen of weg halen?
    Ik hoor het graag (:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Rawiyah schreef:
    (...)

    Voor jou misschien, maar ik vind het nogal moeilijk.


    Dat bedoelde ik niet :')
    Ik heb ooit (jaar of 3/4 terug) nog een site met tips gemaakt. Rpghandleiding.startje.be geloof ik. Als je langere post wil schrijven kun je daar misschien eens kijken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Dat bedoelde ik niet :')
    Ik heb ooit (jaar of 3/4 terug) nog een site met tips gemaakt. Rpghandleiding.startje.be geloof ik. Als je langere post wil schrijven kun je daar misschien eens kijken.


    Oh oke
    Volgensmij heb ik die al eens bekeken.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    (...)

    Oh oke
    Volgensmij heb ik die al eens bekeken.


    En wat niet is, kan men altijd nog leren :D


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.