• Een Quizletlogeerpartij, ja dat lees je goed!

    Deze zomervakantie zal er een Quizletlogeerpartij plaatsvinden. Dus zet het in je agenda! Het zal ook geen normale logeerpartij worden, laat me het even uitleggen:


    De bedoeling is dat we er iets creatiefs van gaan maken. En daar bedoel ik mee dat je de creatieveling uit jezelf haalt. We gaan schrijven, dichten, fotograferen. Ook mag men hun instrument meenemen (we hebben zelf al wel het een en ander hier staan hoor ^^), of een toneelstukje opvoeren. Niet alleen zul je deze dingen doen, we gaan het ook aan elkaar laten zien of horen! Het wordt één groot creatief gebeuren!
    Heb jij er al zin in? ^^


    Maar waar zal deze logeerpartij dan plaatsvinden?
    In De Harmonie te Roswinkel. Roswinkel is een plaatsje 15km van Emmen af.

    Hoe moet ik daar komen?
    Omdat de datum nog niet vast staat, is het nog niet bekend of er een belbus te regelen valt. In principe zul je met de trein naar station Emmen (NIET station Emmen Zuid!) moeten en vanaf daar met de bus naar Nieuw Weerdinge of Emmer Compascuum. Tenzij er een belbus te regelen valt, dan kun je voor onze deur in Roswinkel afgezet worden!

    Wanneer zal de logeerpartij zijn?
    In de zomervakantie! Klik hier voor de poll.

    Wat is het precieze adres?
    Klik hier! Dit is de site van ons café. Hier staat natuurlijk ook het exacte adres op.

    Ik mag niet gaan, omdat ik je nog nooit gezien heb. Wat nu?
    Geen probleem! Als je graag wilt dat ik eventjes voor de cam verschijn, voeg je me maar toe op skype en dan regelen we wat. Het is ook mogelijk om mijn ouders eventjes te zien, zodat het duidelijk is dat we geen enge mensen zijn!

    Oke, het is nu wel ongeveer duidelijk wat de precieze bedoeling is. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze maar. Ik bijt echt niet! ^^
    Wel zijn er een aantal dingen om toch even duidelijk te maken. Laat ik ze puntgewijs eventjes benoemen:


    - Je zult zelf je slaapzak en luchtbed/matras mee moeten nemen. Dit hebben wij gewoon niet, sorry.
    - Ook zul je natuurlijk zelf je tandenpoetsspullen etc mee moeten nemen. Maar dit is wel logisch, of niet dan?
    - Per persoon zul je wel €10 euro per dag moeten betalen. Dit leek ons niet meer dan normaal. Je hebt hier namelijk een ontbijt, middag- en avond eten voor, en ook mag je dus in de zaal blijven slapen. Op deze manier komen we bij ons ook gewoon zelf uit de kosten. En bij een normale meeting eet je meestal toch bij een MacDonalds oid, dus het lijkt me niet meer dan logisch. (:
    - Er wordt geen alcohol geschonken. Dit, omdat er hoogstwaarschijnlijk minderjarigen zullen komen. Dus ookal ben je 18+, er wordt gewoon géén alcohol geschonken. Zo erg is het toch niet om een dagje geen alcohol te nuttigen? ^^ Ook mag je zelf geen alcohol meenemen.
    - De heren mógen blijven slapen, maar: Ze zullen zich netjes moeten gedragen. Dus geen meiden lastig vallen en geen sexuele handelingen. Gewoon als heren gedragen dus! ^^

    Het zou onwijs leuk zijn als je komen wilt, en kunt! Dus hou je agenda vrij, en hopelijk zie ik je met de Quizletlogeerpartij! c:

    Groetjes,
    Yolanda/Kaa


    Mensen die komen:

    Sowieso:
    Yolanda - Kaa - 17
    Dominique - Ironhide - 24
    Natascha - OakenshieId - 24
    Lisa - Elvithien - 22
    Alicia - AWOLNATION - 19
    Manon - Patholoog - 18

    Misschien:
    Jacco - Recruit - 19
    Annemiek - Jafar - 18
    Lisa - Lizor - 16
    Suzanne/Suuz - Cantabile - 17
    Michelle - Occult - 17
    Iris - Aidan - 16
    Nikki - Bumble - 21
    Mitchell - DarkSavoir - 19
    Sofie - Rochefort - 18
    Chris - Curuxa - 13
    Samantha - Yoda - 22
    Nana - Horizons - 22
    Lilyan - ChetUbetcha - 15
    Lotte - Bloodraven - 18
    Rick - Hybridium - 17
    Esther - MAK3YOURMOV3 - 16
    Ellen - LyraPhoenix - 18
    Jolijn - SPECS - 17
    Tara - Emrys - 17
    Maartje - WenseKronik - 18
    Sarita - 220912 - 16
    Nina - Mylintis - 15
    Dirkje - Parachutes - 18
    Lieke - Athenae - 14


    Melding: De datum van de logeerpartij is inmiddels te kiezen via de poll.


    Melding2:
    Ironhide schreef:
    Ik heb vanaf Enschede de volgende steden op mijn route (als ik google maps mag geloven):
    Enschede, Hengelo, Borne, Almelo, Wierden, Vriezenveen, Vroomshoop, Bergentheim, Hardenberg, Laar, Coevorden Dalen en als laatste Emmen.
    Ik kan 3, maximaal 4 mensen meenemen, maar staat tegenover dat je achterin de auto wel lekker knus naast elkaar zit (cat)


    Melding3:
    Patholoog schreef:
    (...)

    Ja. Dat is dus dit. Als we de datum weten en iedereen die met de treing gaat, kunnen we dit aanschaffen. Dat scheelt alweer een hele hoop.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2014 - 19:46 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik mag sowieso niet, omdat het ten eerste te ver is. Ten tweede, omdat mijn ouders niets van Quizlet afweten en ten derde dat het met allemaal onbekende mensen zijn. Althans, ik heb ze nog nooit ontmoet.

    Helaas, want ik had het wel gaaf gevonden. Onwijs leuk idee Yolanda!

    Heel leuk idee, Yolanda, maar zoals je misschien had verwacht lukt dit me niet. Het is niet naast de deur omdat ik in België woon en ik mag dit vast niet eens van mijn ouders.


    16 - 09 - '17

    Pulsar schreef:
    Als ik alleen al zeg dat het met drie jaar oudere meisjes is en misschien nauwelijks één jongen krijgt m'n moeder waarschijnlijk al de impuls child focus te bellen.:'D

    Héhé, ik ben achttien, dus als ik meega, kun je iig zeggen dat een volwassene erbij is (;

    [ bericht aangepast op 14 maart 2014 - 22:21 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Dit is echt een geweldig idee, alleen denk ik niet dat ik mijn ouders zo ver krijg :')


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Meh, al jullie ouders moeten meewerken! D: Als ze het niet vertrouwen kunnen ze mij en mijn ouders gewoon op de cam zien hoor, wat ook in de beginpost staat. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ohhhh, ik wil komen! Hebben jullie ook een piano? c:


    From these ashes, I will rise

    De instrumenten die we thuis hebben zijn:

    Piano, accordeon (knop én klavier), saxofoon, gitaar en een kapotte trompet. (krul)

    [ bericht aangepast op 14 maart 2014 - 22:25 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik mocht al niet naar Utrecht met de trein.=\ Laat staan Drenthe.D=


    You were born original, don't die as a copy.

    Kaa schreef:
    Meh, al jullie ouders moeten meewerken! D: Als ze het niet vertrouwen kunnen ze mij en mijn ouders gewoon op de cam zien hoor, wat ook in de beginpost staat. c:

    Dat is niet het punt, het punt is meer dat alles en iedereen die dan gaat komen ik nog nooit in het echt heb ontmoet. D: En dat mijn ouders niets van Quizlet afweten is ook wat, want anders kom ik ineens heel random aan met 'Hee pap en mam, er is zo'n logeerpartij in Roswinkel van een site waarvan ik lid ben. Onwijs leuk want ik ga er allemaal mensen meeten, mag ik of niet?'

    Damnnn, geen alcohol en seksuele handelingen. Nope, ik kom niet


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dit is echt een ontzettend gaaf idee. Ik zou zeker komen als

    1) Ik wat ouder was en niet ontzettend uit de toon zou vallen tussen allemaal véél oudere meisjes. (':
    2) Mijn ouders wisten dat ik op Quizlet zat.

    Helaas is dat niet zo. :c Maar heel veel plezier gewenst in ieder geval. (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Kaa schreef:
    Meh, al jullie ouders moeten meewerken! D: Als ze het niet vertrouwen kunnen ze mij en mijn ouders gewoon op de cam zien hoor, wat ook in de beginpost staat. c:


    Oh een typische uitspraak van mijn vader zou zijn "Ja maar ze kunnen ook andere mensen voor de cam zetten." -.-


    You were born original, don't die as a copy.

    Kaa schreef:
    Meh, al jullie ouders moeten meewerken! D: Als ze het niet vertrouwen kunnen ze mij en mijn ouders gewoon op de cam zien hoor, wat ook in de beginpost staat. c:


    Ik snap mijn ouders ook wel. Een zestien jarig meisje vanuit Noord-Holland naar Emmen laten gaan om daar onbekende, of eerder mensen die ze nog nooit heeft ontmoet, te gaan ontmoeten :')


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    SPECS schreef:
    (...)

    Oh een typische uitspraak van mijn vader zou zijn "Ja maar ze kunnen ook andere mensen voor de cam zetten." -.-


    Dan sleep ik de laptop rond en laat ik de zaal zien? c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Recruit schreef:
    Damnnn, geen alcohol en seksuele handelingen. Nope, ik kom niet


    Pfft, dat meen je niet serieus hoop ik? Ö


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •