• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh, wat een spierpijn...


    Your make-up is terrible

    Genest schreef:
    (...)
    Blijkbaar, bij de pageviews was er een hele lijst dat zowat enkel uit jouw profiel bestond lol.
    Dat was ook de bedoeling (cat)

    OT: Ik hoop dat die 150 euro snel aankomt, dan kan ik tenminste verder traden. SEPA transfers duren zo lang T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Stomme Q. Zet ik het hoofdstuk bij de goede story neer, kijk ik bij de goede story, staat het hoofdstuk er niet bij. Lekker dan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    DarkSavior schreef:
    (...)Really interesting!
    Sorry, dit moest ik gewoon doen. (cat)

    Eh, oke? Whateva' flows ya boat, dude. ;]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    DarkSavior schreef:
    (...)Dat was ook de bedoeling (cat)

    No shit, Sherlock. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I did something and i really feel weird about it... Hoe ga ik je nu weer onder ogen komen fatsoenlijk zonder hieraan te denken.... O.o


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Ja, je hebt het altijd zooo moeilijk als er iets "ergs" is gebeurd, is te zien.


    Vandinha schreef:
    Ik krijg echt ziekelijk snel een crush op een personage uit een boek.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Is het dan zaterdag, word ik om half acht wakker. Aaaargh.


    I dress to kill, but tastefully

    Ik denk dat je, je gelijke dan hebt ontmoet als je zegt dat ze zeikt. Jij bent namelijk geen haar beter, klaagtrut.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Genest schreef:
    (...)
    No shit, Sherlock. :'D
    Yes shit, girl. :Y)

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 9:34 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je ziet groen.


    Vandinha schreef:
    Je ziet groen.

    Kleur van een kiwi!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kutouders


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben ontzettend blij met mijn iPhone, op het moment ongeveer het enige leuke aan deze week. Wat een rampenweek! Ik ben zo dankbaar voor alle steun, maar het is echt... Ik ben gewoon gefrustreerd en bezorgd en verdrietig en in een emotionele achtbaan. Woensdag was zó eng. Iemand door het oog van de naald zien gaan is heel indrukwekkend. En iedereen maar zeggen dat ik het zo goed deed, maar ik ging op de automatische piloot. Vanbinnen wou ik stampen, schreeuwen, huilen, maar dat zou alleen maar averechts helpen als ik dat zou uiten. En het maalt allemaal door mijn hoofd en alles gaat zo snel. Het lijkt of woensdag nog geen anderhalve dag geleden was, maar dinsdagavond lijkt alweer een week of langer geleden. Het gaat zo snel en zo langzaam tegelijk. Ik wil uit deze emotionele achtbaan, maar dat kan niet. Ik kan niet zomaar weglopen en eigenlijk wil ik dat ook niet. Niemand schiet er iets mee op.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife