• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    What the fuck, wat een raar boek is dit. Eerst noemt het meisje de jongen "Rat" en vindt hem een rare snuiter, vervolgens omhelzen ze elkaar passioneel, dan doen ze aan "liefdesspel onder water" en tot slot trouwen ze en krijgen twee kinderen. Uh, oké. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    What the fuck, wat een raar boek is dit. Eerst noemt het meisje de jongen "Rat" en vindt hem een rare snuiter, vervolgens omhelzen ze elkaar passioneel, dan doen ze aan "liefdesspel onder water" en tot slot trouwen ze en krijgen twee kinderen. Uh, oké. :')
    Dat is some weird fucking shit. Helaas is het wel voorspelbaar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gadverdamme, wat heb ik een gore hekel aan jou zeg.


    Caution first, always.

    Nu al zenuwachtig voor morgen. Dat wordt nog wat bij mijn examens.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben zo happy vandaag. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Heel stiekem ben ik echt bang om mensen te bellen, zeker als ik hem/haar niet ken. Ik zet me er altijd over heen, maar op dit moment krijg ik mezelf er niet toe. Ugh. Ik durf niet eens mijn opa/oma te bellen, dat slaat toch nergens op? T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het best hilarisch dat mensen die pas net lid zijn van Q zich al aanmelden voor mod.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    DarkSavior schreef:
    Heel stiekem ben ik echt bang om mensen te bellen, zeker als ik hem/haar niet ken. Ik zet me er altijd over heen, maar op dit moment krijg ik mezelf er niet toe. Ugh. Ik durf niet eens mijn opa/oma te bellen, dat slaat toch nergens op? T_T


    Ik durf ook nooit mensen te bellen. Op m'n verjaardag belde m'n tante en ik pakte gewoonweg niet op. Jammer genoeg belde ze daarna ook op de vaste telefoon en riep m'n ma me naar beneden. :')
    Maar ik heb echt zo'n hekel aan telefoneren. Ik weet nooit wat te zeggen en het is altijd zo awkward. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Frelissa schreef:
    (...)

    Ik durf ook nooit mensen te bellen. Op m'n verjaardag belde m'n tante en ik pakte gewoonweg niet op. Jammer genoeg belde ze daarna ook op de vaste telefoon en riep m'n ma me naar beneden. :')
    Maar ik heb echt zo'n hekel aan telefoneren. Ik weet nooit wat te zeggen en het is altijd zo awkward. D:
    Ik heb vooral last van dat eerst. Wat moet ik in hemelsnaam zeggen. Ik plan gesprekken vaak in mijn hoofd zodat ik weet wat ik moet zeggen en niet voor gek sta.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2014 - 18:57 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I'm going to fail.


    help

    Tolkien schreef:
    I'm going to fail.



    kindness is never a burden.

    Caim schreef:
    Ik vind het best hilarisch dat mensen die pas net lid zijn van Q zich al aanmelden voor mod.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hahaha, wat een lachertje. :W


    26 - 02 - '16

    Get up, get out, get away from these liars
    'Cause they don't get your soul or your fire
    Take my hand, knot your fingers through mine
    And we'll walk from this dark room for the last time


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oh god, en nu dat er ook bij? I seriously wish I was dead.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2014 - 20:39 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it