• Heey
    Ik schrijf een fanfic op het verhaal Raveleijn van Paul van Loon
    Het verhaal heet: Back in time
    Ik heb nu mensen nodig personages willen bedenken!
    Rollen die je kunt schrijven:

    - tweelingzus Alison HorseFriso
    - broertje co-auteur??
    - zusje hippocampus
    - broer co-auteur??

    Wat je in moet vullen:
    Rol(welk personage):
    Naam:
    Uiterlijk:

    Nu is het invullen alleen nog voor personages in Raveleijn!
    Peronages:
    - Vrouwe van de Raven
    - Leider van de bannelingen
    - Bannelingen(6)
    - Eigenaar van 'D Oude Herberg
    - Wachters(10)
    - Stads inwoners (5)
    - Helpers van de Ruiters (3)

    Bij uiterlijk een foto!

    Ik heb nog 2 co-auteurs nodig!!

    [ bericht aangepast op 20 maart 2014 - 7:22 ]


    be gay do crimes

    Rol: tweelingzus Alison
    Naam: Elly diLaurentis
    Kracht: metaal
    Karakter: behulpzaam, bijdehand
    Hobby's: avontuur zoeken
    Extra: -
    Co-auteur: ja
    Uiterlijk: Elly


    all because i liked a girl

    Rol: tweelingzus Alison
    Naam: Elly diLaurentis
    Kracht: metaal
    Karakter: behulpzaam, bijdehand
    Hobby's: avontuur zoeken
    Extra: -
    Co-auteur: ja
    Uiterlijk: Elly


    Ik voeg je toe!


    be gay do crimes

    Rol: Tweelingzus Alison
    Naam: Lizzy Emma van Hamelen -ik weet niet of hier een aparte achternaam bij hoort-
    Kracht: Water
    Karakter: Lizzy is een verwend meisje, die soms wat arrogant over kan komen. Ze is een betweterig meisje, maar als het er op aankomt helpt ze je wel.
    Hobby's: Lizzy houd ervan om avonturen te beleven en gaat een uitdaging wel aan. Maar haar grote hobby is paardrijden.
    Extra: Ze verzorgt een hond een stukje verderop
    Co-auteur(ja/nee vraagxD): Nope, sorry.
    Uiterlijk:


    Firm believer of all that is magic

    Aidan schreef op 17 maart 2014 - 16:20:
    Rol: Tweelingzus Alison
    Naam: Lizzy Emma van Hamelen -ik weet niet of hier een aparte achternaam bij hoort-
    Kracht: Water
    Karakter: Lizzy is een verwend meisje, die soms wat arrogant over kan komen. Ze is een betweterig meisje, maar als het er op aankomt helpt ze je wel.
    Hobby's: Lizzy houd ervan om avonturen te beleven en gaat een uitdaging wel aan. Maar haar grote hobby is paardrijden.
    Extra: Ze verzorgt een hond een stukje verderop
    Co-auteur(ja/nee vraag): Nope, sorry.
    Uiterlijk:


    Ze wordt waarschijnlijk Alison's zusje;)


    be gay do crimes

    Rol(welk personage): Broertje
    Naam: Alessandro "Sandor" DiLaurentis
    Kracht: Hout
    Karakter: Omdat hij de jongste/jonger is, heeft hij het idee dat hij veel te bewijzen heeft. Hij is daarom ook roekeloos en koppig. Verder is het een lieve jongen, maar dus nogal wild.
    Hobby's: Vooral boogschieten. Hij is aan het oefenen voor het boogschieten vanaf een paard. Daarnaast vind hij koken leuk.
    Extra: Hoe oud is hij? Tien? Zoiets heb ik namelijk wel.
    Co-auteur(ja/nee vraag): Nee, ik schrijf atm alleen voor schrijfwedstrijden.
    Uiterlijk:



    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bloodraven schreef op 17 maart 2014 - 17:14:
    Rol(welk personage): Broertje
    Naam: Alessandro "Sandor" DiLaurentis
    Kracht: Hout
    Karakter: Omdat hij de jongste/jonger is, heeft hij het idee dat hij veel te bewijzen heeft. Hij is daarom ook roekeloos en koppig. Verder is het een lieve jongen, maar dus nogal wild.
    Hobby's: Vooral boogschieten. Hij is aan het oefenen voor het boogschieten vanaf een paard. Daarnaast vind hij koken leuk.
    Extra: Hoe oud is hij? Tien? Zoiets heb ik namelijk wel.
    Co-auteur(ja/nee vraag): Nee, ik schrijf atm alleen voor schrijfwedstrijden.
    Uiterlijk:


    Bedankt voor het personage :)
    Jammer dat je geen co-auteur wilt zijn


    be gay do crimes

    Rol(welk personage): Broer
    Naam: Keith Robert DiLaurentis
    Kracht: Aarde
    Karakter: Keith is een zorgzaam type, zo nodig bijna moederlijk, tot je op zijn irritatie stuit. Omdat hij een leiderstype is, voelt hij zich verantwoordelijk voor iedereen. Hij heeft de uitstraling van het lieve bloemetje, maar eigenlijk is hij de slang die zich eronder verschuilt. Voor zijn vijanden toch. Als iets hem niet zint zal hij geen blad voor de mond nemen en er zijn ongescencureerde mening over geven. Ook is hij 'het luisterend oor', maar hij kan ook vrij impulsief zijn. Hij heeft een goed gevoel voor humor en is bekend met sarcasme. Hij is iemand die naar ieders opinie luistert om zijn eigen visie bij te schaven. Hij is ook iemand die snel vrienden maakt en rustige uitstraling heeft. Hij is ook heel fanatiek als hij iets wil zal hij alles er aan doen om zijn doel te bereiken. hij heeft ook geweldige focus en laat zich dus niet snel afleiden.
    Hobby's: Hij is zeer sportief en traint dan ook vaak met lopen of trekt zichzelf op. Hij houdt er ook van om te zoeken naar gevaar.
    Extra: hij is 17
    Uiterlijk: hij heeft zeer kenmerkende felblauwe ogen, die meestal schitteren. Zijn zwarte matcht daarom ook mooi bij zijn ogen. Hij ziet er sportief uit en hij is ook vrij atletisch gebouwd, maar niet overdreven. Hij 1 meter 75 centimeter groot en heeft verscheidene littekens overal verspreid zijn meest opvallende ik op zijn linkerbiceps. Hij is ook vrij mager en heeft een huid die normaal van kleur is.



    oh en ik wil geen co-auteur zijn. ik heb het namelijk te druk met RPG's en school sorry

    [ bericht aangepast op 17 maart 2014 - 18:28 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hansel schreef:
    Rol(welk personage): Broer
    Naam: Keith Robert DiLaurentis
    Kracht: Aarde
    Karakter: Keith is een zorgzaam type, zo nodig bijna moederlijk, tot je op zijn irritatie stuit. Omdat hij een leiderstype is, voelt hij zich verantwoordelijk voor iedereen. Hij heeft de uitstraling van het lieve bloemetje, maar eigenlijk is hij de slang die zich eronder verschuilt. Voor zijn vijanden toch. Als iets hem niet zint zal hij geen blad voor de mond nemen en er zijn ongescencureerde mening over geven. Ook is hij 'het luisterend oor', maar hij kan ook vrij impulsief zijn. Hij heeft een goed gevoel voor humor en is bekend met sarcasme. Hij is iemand die naar ieders opinie luistert om zijn eigen visie bij te schaven. Hij is ook iemand die snel vrienden maakt en rustige uitstraling heeft. Hij is ook heel fanatiek als hij iets wil zal hij alles er aan doen om zijn doel te bereiken. hij heeft ook geweldige focus en laat zich dus niet snel afleiden.
    Hobby's: Hij is zeer sportief en traint dan ook vaak met lopen of trekt zichzelf op. Hij houdt er ook van om te zoeken naar gevaar.
    Extra: hij is 17
    Uiterlijk: hij heeft zeer kenmerkende felblauwe ogen, die meestal schitteren. Zijn zwarte matcht daarom ook mooi bij zijn ogen. Hij ziet er sportief uit en hij is ook vrij atletisch gebouwd, maar niet overdreven. Hij 1 meter 75 centimeter groot en heeft verscheidene littekens overal verspreid zijn meest opvallende ik op zijn linkerbiceps. Hij is ook vrij mager en heeft een huid die normaal van kleur is.



    oh en ik wil geen co-auteur zijn. ik heb het namelijk te druk met RPG's en school sorry


    Bedankt voor het personage!!


    be gay do crimes

    Heb je nog personages nodig?


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Canoodle schreef:
    Heb je nog personages nodig?



    Waarschijnlijk wat mensen die in Ravelijn wonen:)
    Die hebben geen co-auteur nodig, maar ik moet wel personages hebben....
    Ik zet bij het bovenste ding wel ff hoe en wat;)


    be gay do crimes

    Rol(welk personage): inwoner Ravelijn
    Naam: Griselda Bakker
    Leeftijd: 17
    Beroep: werkt in de bakkerij van haar vader
    Karakter: Griselda is een hard werkende meid die voor haar vader klaar staat, ze is erg vrolijk en spontaan. Ondanks dat ze lief, leuk en aardig is kan ze een echte bitch zijn als iets niet gaat zoals zij dat wilt. Ze werkt hard voor dingen en kan er niet tegen als iets toch anders verloopt dan dat ze gepland had.
    Uiterlijk:



    Rol(welk personage): Banneling
    Naam: Karsten Smit
    Leeftijd: 20
    Beroep: Smitsleerling
    Karakter: Karsten is een jongen die voor zichzelf opkomt, hij weet wat hij wilt en doet wat hij zelf wilt. Hij is erg koppig en wilt graag zijn mening doorgeven. Hij kan er niet tegen als hij genegeerd word of mensen zijn mening niet serieus nemen.
    Uiterlijk:



    Rol(welk personage): Eigenaar van 'D Oude Herberg
    Naam: Elizabeth "Beth"
    Leeftijd: 38
    Beroep: Herbergierster
    Karakter: Vrolijke, flirterige vrouw maar is wel op haar zaak ingesteld. Ze is erg aardig en is haar man verloren door de slechte heer. Hierdoor haat ze hem. Ze is een sterke vrouw die haar eigen boontjes dopt.
    Uiterlijk:




    Hopelijk kun je hier wat mee (:

    WenseKronik schreef:
    Rol(welk personage): inwoner Ravelijn
    Naam: Griselda Bakker
    Leeftijd: 17
    Beroep: werkt in de bakkerij van haar vader
    Karakter: Griselda is een hard werkende meid die voor haar vader klaar staat, ze is erg vrolijk en spontaan. Ondanks dat ze lief, leuk en aardig is kan ze een echte bitch zijn als iets niet gaat zoals zij dat wilt. Ze werkt hard voor dingen en kan er niet tegen als iets toch anders verloopt dan dat ze gepland had.
    Uiterlijk:



    Rol(welk personage): Banneling
    Naam: Karsten Smit
    Leeftijd: 20
    Beroep: Smitsleerling
    Karakter: Karsten is een jongen die voor zichzelf opkomt, hij weet wat hij wilt en doet wat hij zelf wilt. Hij is erg koppig en wilt graag zijn mening doorgeven. Hij kan er niet tegen als hij genegeerd word of mensen zijn mening niet serieus nemen.
    Uiterlijk:



    Rol(welk personage): Eigenaar van 'D Oude Herberg
    Naam: Elizabeth "Beth"
    Leeftijd: 38
    Beroep: Herbergierster
    Karakter: Vrolijke, flirterige vrouw maar is wel op haar zaak ingesteld. Ze is erg aardig en is haar man verloren door de slechte heer. Hierdoor haat ze hem. Ze is een sterke vrouw die haar eigen boontjes dopt.
    Uiterlijk:




    Hopelijk kun je hier wat mee (:


    Dank je!!
    Nu kan ik vast een beetje verder:)


    be gay do crimes