• [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 23:29 ]


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Tja, ik ben nog niet ongesteld, dus ik kan hier niet over meepraten. :W


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik ga nooit tellen wanneer mijn periode is. Volgens mij is het wel op een paar dagen gelijk, maar soms ook niet. Dus, ik heb zoiets nooit. Maar vooral ook niet omdat ik geen vriendje heb waarmee ik het bed in duik. ^^
    Maar ik snap je paniek. Gelukkig dan maar.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hoewel ik normaal mijn period niet zo vrolijk verwelkom, begrijp ik je vreugde op dit moment.
    Ik had wel een vriendin die bijna elke maand weer bang was dat ze zwanger was en helemaal opgelucht was toen ze weer ongesteld was. Heb haar toen toch maar even onder haar hart gedrukt dat ze maar eens condooms moesten gaan gebruiken... ><


    From these ashes, I will rise

    Als het nog een keertje zo is, koop een zwangerschaps test!
    Maar dat had ik voorheen ook altijd, ik kreeg toen de pil, en nu heb ik een inplanon, zit een busje in je arm, en dat doet geen pijn


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Uhm, dankje voor deze informatie en fijn dat je niet zwanger bent, denk ik dan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    haha goed dat het niet uit is gebleven ^^
    Ik snap echt hoe je je voelt, ik ben een keer 3 weken over tijd geweest, nou dan breekt het angstzweet je wel uit hoor... hahah
    De pil lijkt me zeer handig, kijk wel uit met eventuele medicijnen zoals antibiotica, daardoor werkt hij minder slecht.
    Succes!

    x


    Beautiful people, are people who smile.