• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods



    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.



    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Elvenking
    Anne - Corday
    Merel - Usha
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - Roku
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Divergency
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Nicosia
    Jolanda - Sigil
    Céline - Eunomia
    Annick - PUKKELXDING
    Chris - Curuxa
    Lotta - Mertin
    Anne - Elwood
    Linde - LegoIas
    Evelien - Starkey
    Xanthe - Expendables



    Eten is op, sorry.

    [ bericht aangepast op 7 april 2014 - 16:14 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Barnabas schreef:
    I passed my swedish exam! Whoooop.


    Gefeliciteerd! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Super!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cavalier > Divergency


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Als jullie een quiz te moeilijk vinden, beslissen jullie om die dan niet te maken of probeer je het toch?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Divergency schreef:
    Als jullie een quiz te moeilijk vinden, beslissen jullie om die dan niet te maken of probeer je het toch?
    Ik stop gewoon.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bij moeilijkere quizzen haak ik vrij snel af.


    26 - 02 - '16

    Divergency schreef:
    Als jullie een quiz te moeilijk vinden, beslissen jullie om die dan niet te maken of probeer je het toch?

    Ik probeer het meestal nog, maar dan heb ik al gauw geen zin meer en klik ik het weg.


    Take risks and conquer your fears.

    Ben ik de enige die vindt dat reclamequizzen niet zouden moeten kunnen?


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    Ben ik de enige die vindt dat reclamequizzen niet zouden moeten kunnen?

    Nee. Die kunnen ook niet en die mag je gewoon melden (:


    I am an idiot, I move.

    Dus ook de quizzen van 'is onze story wat voor jou' met in de uitkomst reclame voor de story? (inclusief een link naar het verhaal zelf)

    [ bericht aangepast op 7 april 2014 - 20:53 ]


    26 - 02 - '16

    Dat hangt heel erg van de quiz af. Sommige van die quizzen zijn erg goed gemaakt met een aantal echte vragen en een aantal uitkomsten (verschillende stories), anderen die alleen maar 1 vraagje bevatten en maar 1 uitkomst hebben mogen niet.


    I am an idiot, I move.

    Fisher schreef:
    Dat hangt heel erg van de quiz af. Sommige van die quizzen zijn erg goed gemaakt met een aantal echte vragen en een aantal uitkomsten (verschillende stories), anderen die alleen maar 1 vraagje bevatten en maar 1 uitkomst hebben mogen niet.


    Oke ^^
    Dankjewel


    26 - 02 - '16

    Ik ben gewoon een quiz aan het maken op basis van 'The Testing', maar er zitten best moeilijke vragen in. Daar wordt je namelijk getoetst op geschiedenis enzo. Op zich zijn ze wel oplosbaar, maar voor sommigen zou het wel eens echt moeilijk kunnen zijn. Ik weet gelijk niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nicosia schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd! *O*

    Tack så mycket alla! ^^ Oooh, Zweeds is zó'n leuke taal!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Divergency schreef:
    Ik ben gewoon een quiz aan het maken op basis van 'The Testing', maar er zitten best moeilijke vragen in. Daar wordt je namelijk getoetst op geschiedenis enzo. Op zich zijn ze wel oplosbaar, maar voor sommigen zou het wel eens echt moeilijk kunnen zijn. Ik weet gelijk niet.

    Hangt er vanaf wat je vraagt. De beide Wereldoorlogen zijn sowieso te doen, Vietnamoorlog misschien ook nog wel. Val van de Berlijnse Muur en het Communisme is ook erg interessant. Misschien nog iets over de Gouden Eeuw van Nederland? (Geen idee of België die ook heeft gehad, oeps)
    Of zit je in een hele andere richting te denken, zoals uitvindingen, mode en cultuur?


    "Well, well. Look who we've got here!"