• PRAATTOPIC

    De titel zegt het eigenlijk al een beetje. Dit verhaal speelt zich af in die diepste gronden in het kasteel van Satan/ Lucifer. Jij bent als een van de 10 mensen uitgekozen om hem te vergezellen als een van zijn "Angels". Als Angel haal de mensen naar beneden, die in de hell horen, zodra ze dood zijn. Als Angel heb je veel vrijheid en kan je soms je eigen leven opbouwen voor een tijdje als je op aarde bent. Er zijn altijd 3 dagen waarbij je weer naar beneden moet om je krachten op pijl te houden. Elke Angel (vrouwen) of Demon (mannen) heeft zijn eigen unieke kracht om de zielen mee te nemen naar de plek waar ze horen.

    Rollen:
    Vrouw van Satan: Nemesis Sarris|| 500 jr || maybetonight
    Angels (Vrouwen): 1 OVER!
    - Sky Rosalie Crowley || 943 jr. || MissVendetta
    - Gereserveerd voor Lazulis
    - Rose Katherine Lightwood || 1241 jr. || MissVendetta
    - Lauren Zinovjev || 70 jr. || Daughters
    -

    Satan/ Lucifer: Lucifer/ Luc || unknown || BlackDesire
    Demons (Mannen): 1 OVER!
    - Sebastian/ Seb || 1000 jr ||MarkOfCain
    - Vetis Lifeless || 100 jr. || Lazulis
    - Alex Carson || 300 jr. || XLaheyX
    - Hades || 3599 jr. || MarkOfCain
    -


    - Rollentopic
    - Speeltopic

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 16:44 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik reageer maandag waarschijnlijk pas weer

    Maakt niet uit hoor (:
    Je hoeft minimaal 1 keer per week te posten, dus volgens mij is dat wel te halen (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Nu zijn we plots met weinig =) Maar ze moesten wel posten. Er bestaan regels voor iets!

    Jaa daarom! Ik heb ze niet zomaar opgestelt! Zonde maarja, moesten ze maar reageren! Iedereen weet van de regels en ja.. Ook de vervolgen als je je er niet aan houdt


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Hey, ik wil niet stom doen ofzo maar volgens mij heb je de verkeerde eruit gekickt... Want ik zie Bride (amethyst2) niet meer staan en Maria sparks (demonteddy) wel.. Terwijl Bride gewoon een aantal keer gereageerd heeft en laatst nog gezegd heeft dat ze zo graag wilde reageren maar dat het personage waarmee ze aan het meeten was in de rpg dus niet meer reageerde. En Maria heeft volgens mij nog niets gepost en ook nog niets laten horen... Nou ja ik dacht ik zeg het even want dat is voor bride best lullig... :X


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    I know en het is misschien hard, maar ik heb al meerdere keren gewaarschuwd en op een gegeven moment is het gewoon klaar. Ik had al tegen haar gezegd dat ze een ander stuk kon verzinnen en dat heeft ze niet gedaan. Ik vraag niet veel en mijn regels zijn simpel. I know dat het hard is, maar mijn geduld is op een gegeven moment ook gewoon op


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Oké wat jij wilt, maar tis nogal oneerlijk om demonteddy er dan wel in te laten want daar heb ik echt nog niks van gehoord... Maar goed hè het zijn jouw regels

    En even voor de duidelijkheid amethyst2 is mijn zusje, en weet je je hebt haar niet gewaarschuwd en je hebt ook niet gezegd dat ze een ander stuk moest verzinnen want dat heeft zij juist tegen jou gezegd. Want ze wilde dit weekend dus een nieuw bericht plaatsen. Maar hé als jij je fout niet wilt toegeven dan moet je lekker door gaan zoals nu want ja jij bent de eigenaar van dit Rpg hè.

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 15:55 ]


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    maybetonight schreef:
    Oké wat jij wilt, maar tis nogal oneerlijk om demonteddy er dan wel in te laten want daar heb ik echt nog niks van gehoord... Maar goed hè het zijn jouw regels

    En even voor de duidelijkheid amethyst2 is mijn zusje, en weet je je hebt haar niet gewaarschuwd en je hebt ook niet gezegd dat ze een ander stuk moest verzinnen want dat heeft zij juist tegen jou gezegd. Want ze wilde dit weekend dus een nieuw bericht plaatsen. Maar hé als jij je fout niet wilt toegeven dan moet je lekker door gaan zoals nu want ja jij bent de eigenaar van dit Rpg hè.


    Ik heb haar al een aantal keer een mail gestuurd of ze alsjeblieft wilde reageren en ja die stond er nog in omdat ik nogal veel dingen aan mijn kop heb dus vergeet ik nog wel eens wat he.

    Ja ik weet dat ze je zusje is. Fijn, maar ze had wel effe eerder er mee kunnen wezen! Ze had op z'n minst het gewoon van te voren kunnen zeggen zodat ik haar misschien zou kunnen helpen!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    En plotseling zijn we met meer jongens ;)

    Ik kan er anders nog wel een meisje bij maken


    Vampire + Servant = Servamp

    Haha idd (: achja we kunnen wel 2 rollen p.p. doen ^-^ misschien is dat ook wel leuker om te doen xd


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Inderdaad! Dan wil ik wel nog een man ;p Ik heb plotseling een leuk ideetje gekregen =) Zal even terug naar het rollentopic gaan :)

    Hehe oehhhh ik ben benieuwd!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    LyraPhoenix schreef:
    Ik kan er anders nog wel een meisje bij maken


    Hou je vooral niet in (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Als je twee personages hebt, moet je dan ook wachten als iemand anders post of mag je als user dus eerst je eerste personage posten en daarna direct het 2de?