• PRAATTOPIC

    De titel zegt het eigenlijk al een beetje. Dit verhaal speelt zich af in die diepste gronden in het kasteel van Satan/ Lucifer. Jij bent als een van de 10 mensen uitgekozen om hem te vergezellen als een van zijn "Angels". Als Angel haal de mensen naar beneden, die in de hell horen, zodra ze dood zijn. Als Angel heb je veel vrijheid en kan je soms je eigen leven opbouwen voor een tijdje als je op aarde bent. Er zijn altijd 3 dagen waarbij je weer naar beneden moet om je krachten op pijl te houden. Elke Angel (vrouwen) of Demon (mannen) heeft zijn eigen unieke kracht om de zielen mee te nemen naar de plek waar ze horen.

    Rollen:
    Vrouw van Satan: Nemesis Sarris|| 500 jr || maybetonight
    Angels (Vrouwen): 1 OVER!
    - Sky Rosalie Crowley || 943 jr. || MissVendetta
    - Gereserveerd voor Lazulis
    - Rose Katherine Lightwood || 1241 jr. || MissVendetta
    - Lauren Zinovjev || 70 jr. || Daughters
    -

    Satan/ Lucifer: Lucifer/ Luc || unknown || BlackDesire
    Demons (Mannen): 1 OVER!
    - Sebastian/ Seb || 1000 jr ||MarkOfCain
    - Vetis Lifeless || 100 jr. || Lazulis
    - Alex Carson || 300 jr. || XLaheyX
    - Hades || 3599 jr. || MarkOfCain
    -


    - Rollentopic
    - Speeltopic

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 16:44 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    gepost met Seb, niet echt super maar kom ;)

    hey hey ik ben er weer, heb de laatste tijd mijn tijd besteed in het ziekenhuis (mijn zusje is ziek ;c) maar ik hoop dat ik nu wel weer tijd heb om te posten!


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    maybetonight schreef:
    hey hey ik ben er weer, heb de laatste tijd mijn tijd besteed in het ziekenhuis (mijn zusje is ziek ;c) maar ik hoop dat ik nu wel weer tijd heb om te posten!

    Veel beterschap! Zo' dingen gaan natuurlijk altijd voor!

    LyraPhoenix went Lazulis.


    Vampire + Servant = Servamp

    Sorry guys dat ik er een tijdje niet ben geweest. Pfeiffer speelt nog steeds in mijn gezondheid en mijn verstandskies is er ook niet uitgehaald, dus heb ik last van veel dingen atm. Het spijt me guys


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Sterkte en het geeft niet.


    Vampire + Servant = Servamp

    Sterkte! Een gezondheid gaat voor!

    Dank jullie wel schatjes! Ik hoop dat ik snel weer iets kan bedenken voor een stukje!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    ik probeer morgen te reageren


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark

    MaybeTonight --> AintItFun


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    Dit mag niet doodlopen :(
    Een van mijn favo rpg's
    Ik kan niet schrijven want ik moet wachten op jullie so please write something (flower)

    Ik laat vetis anders ondekt worden door de aardlingen. Zodat hij gebruikt word als wetenschap.


    Vampire + Servant = Servamp