• Hey,

    Ik moet echt beginnen aan mijn PO, maar ik heb niet echt een duidelijk beeld van welke maatschappelijke problemen er zijn momenteel.
    Ik kan zo wel een paar voorbeelden noemen, maar sommige daarvan zijn onduidelijk of de cijfers zijn niet recent.

    Zouden jullie me kunnen helpen en een paar maatschappelijke problemen kunnen noemen?
    Dankjewel.


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Wij moeten momenteel een PO maken voor Economie en ik weet niet of dit is wat je bedoelt maar er zijn wel een aantal onderwerpen waar we uit kunnen kiezen, dus die zal ik even hieronder plakken.

    1. “Accijns op mineraalwater en limonade, het moet niet gekker worden”. Wat zijn accijns en verbruiksbelasting?
    2. Utopia, de ideale economische samenleving of een chaos?
    3. Doorleren en op kamers. Is dit nog wel te betalen?
    4. Krijgen we ooit een koopzondag in Veenendaal? Wat is het economische nut van koopzondagen?
    5. Wat is de invloed van de nieuwe tabaks- en alcoholwet voor de reclame van de tabaks- en alcoholproducenten?
    6. Hoe gaat het met de economie van Veenendaal?
    7. Het gebruik van Social Media in de economie.
    8. Waarom is het bestrijden van Jeugdwerkloosheid zo belangrijk?

    Ik hoop dat je er wat aan hebt en zo niet; alsnog veel succes met het vinden van een onderwerp (':


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Geert Wilders (cat)


    Happy Birthday my Potter!