• Dertien jaar na de grote oorlog kwam er een groep non-benders opzetten die met hun machtige wapen de wereld in hun greep kreeg. Een nieuw tijdperk van onderdrukking brak aan. De earth-, water-, air- en firebenders werden vermoorden of gevangen gezet. Langzaamaan verdween het verzet tegen de non-benders. Ze kwamen aan de macht en sindsdien is er nergens meer iets van een bender te bekennen - ten minste, dat is wat ze denken.
    Diep in de bossen, afgelegen van de mensheid is er in de laatste paar jaren een dorpje van benders ontstaan, die samen een plan smeden om de wereld te verlossen van jarenlange onderdrukking en hun eigen land op te eisen. Dagen, weken en maanden gaan voorbij, besteed aan het oefenen en het bedenken van tactieken. Ze staan op voor hun rechten en ze gaan hun vermiste familieleden, vrienden en geliefden wreken. Uiteraard lopen ze risico door de wekelijkse tocht van de non-benders, die nog altijd actief zoeken naar benders. Hierdoor zijn ze gedwongen om van plaats naar plaats te trekken en zich telkens te verstoppen of voor te doen als non-benders. Er zijn echter nog problemen tussen verschillende stammen als gevolg van de laatste oorlog, maar zodra de groep sterk genoeg is, vallen ze aan.


    REGELS
    - Minimaal 200 woorden
    - 16+ is toegestaan, maar hou het wel netjes
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Voor OOC wordt nog een praattopic aangemaakt
    - Elkaar niet buitensluiten
    - Geen perfecte personages - Mary sue's of Gary Stu's, dus
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, tenzij je een goede reden hebt om het later in te vullen
    - Geen bestaande karakters
    - Alleen Lizor of Occult maken een nieuw topic aan.


    ROLLEN
    Non-benders - Vrij: 2 non-benders (één mannelijk en één vrouwelijk, of twee mannen)
    Leider: Roman Sadarias Jaw - WillNotLearn
    - Scarlett Kathy Sophia-ann Woodward - Pwettyness
    - Gereserveerd voor Wherewolve
    - Drace Seorgio Nöhl - Requille
    - Kutukan Udara - Maximesa
    -
    -


    Firebenders - VOORLOPIG VOL
    Leider: Adelyn Chloe Cavett - Occult bliksemstuurder
    - Dreogan Kaeleb Aiden Kasai - Lizor
    - Zuko achternaamloos - Pumbaa
    - Griffin Blake Abelli - WillNotLearn bliksemstuurder
    - Mitchell Elliott Adams - Adamlicious
    - Mori Jillian Moine - Matata
    - Beaudyn 'Beau' Céri Daneaux - Adamou


    Waterbenders - Vrij: 1 bender (mannelijk)
    Leider: Thorn Enzo Rhys - Nephele
    - Aislinn Sadie Lo - Occult bloedstuurder
    - Eathelyn Avariella Mason - Lizor Healer
    - Ember Ava Rhys - Nephele
    - Ethan Elliot Lancaster - Leshley
    - Zacharias "Zach" Louis Moreno Cortez - Pwettyness bloedstuurder
    -


    Airbenders - Vrij: 1 bender (mannelijk)
    Leider: Beristirahat Elang Oboku - Maximesa Soundbending
    - Ohndrea Shantelle Auracle - Jafar
    - Tashi Manik - Pabu
    - Eloise Aurora Raven - Sitara
    - Jet Fang - VladiFerr
    - Ming Shy - Quart
    -


    Earthbenders - Vrij: 1 bender (vrouwelijk of mannelijk)
    Leider:
    - June Asato - Vladiferr Zandstuurder
    - Haru Manik - Pabu
    - Dimitri Blaze Valentin - Requille
    - Hunter Jackson - ShiningLight
    - Haldor Jackson - ShiningLight
    -



    Speeltopic
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 13:19 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Author schreef:
    (...)

    Ergens in het tentenkamp geloof ik (:

    Misschien heeft iemand nog een personage vrij, want mijn beide personages zijn bezet haha of je kan haar laten slapen, want de volgende dag zal toch bijna aanbreken (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Misschien heeft iemand nog een personage vrij, want mijn beide personages zijn bezet haha of je kan haar laten slapen, want de volgende dag zal toch bijna aanbreken (:


    Dan doe ik wel bij de volgende dag dat ze in slaap is gevallen ofzo, dus dan wacht ik even c:


    That is a perfect copy of reality.

    Eris Lin Beifong - Beifong(nu Skull) heeft zich uitgeschreven, ik weet niet of ze met iemand speelde maar dan weten jullie dat in ieder geval.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    KUTUKAN VOLUNTEERT TO KILL :D


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Gush, ik weet het echt niet. Het lijkt me echt heel leuk om nog steeds mee te doen, maar ik ben bang dat ik het weer ga verwaarlozen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Skull schreef:
    Gush, ik weet het echt niet. Het lijkt me echt heel leuk om nog steeds mee te doen, maar ik ben bang dat ik het weer ga verwaarlozen.

    You can try? (a')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    You can try? (a')

    I'll try. Ik kan Erin niet laten vermoorden door Kutukan, dat doe ik haar niet aan :'D


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Skull schreef:
    (...)
    I'll try. Ik kan Erin niet laten vermoorden door Kutukan, dat doe ik haar niet aan :'D


    heh wat jammer nou ;P
    Ik had al zo'n mooie bloedige dood in gedachten haha


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Dinsdag verder met de volgende dag?
    Heeft iedereen nog een dag om bij te werken haha
    Stiekem wil ik gewoon heel graag verder ;)


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Fairytalest schreef:
    Dinsdag verder met de volgende dag?
    Heeft iedereen nog een dag om bij te werken haha
    Stiekem wil ik gewoon heel graag verder ;)

    Ja, dat had ik ook al bedacht ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dinsdag yaaaaay

    Uit school ga ik schrijven :D


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Iemand suggesties voor dag 2?


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Dag twee is aangebroken! De mensen die verder willen kunnen nu gewoon verder, andere mogen gewoon nog de vorige dag afmaken!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hoeveel en/of welke mensen doen er nog mee?


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik! ^^


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)