• Dertien jaar na de grote oorlog kwam er een groep non-benders opzetten die met hun machtige wapen de wereld in hun greep kreeg. Een nieuw tijdperk van onderdrukking brak aan. De earth-, water-, air- en firebenders werden vermoorden of gevangen gezet. Langzaamaan verdween het verzet tegen de non-benders. Ze kwamen aan de macht en sindsdien is er nergens meer iets van een bender te bekennen - ten minste, dat is wat ze denken.
    Diep in de bossen, afgelegen van de mensheid is er in de laatste paar jaren een dorpje van benders ontstaan, die samen een plan smeden om de wereld te verlossen van jarenlange onderdrukking en hun eigen land op te eisen. Dagen, weken en maanden gaan voorbij, besteed aan het oefenen en het bedenken van tactieken. Ze staan op voor hun rechten en ze gaan hun vermiste familieleden, vrienden en geliefden wreken. Uiteraard lopen ze risico door de wekelijkse tocht van de non-benders, die nog altijd actief zoeken naar benders. Hierdoor zijn ze gedwongen om van plaats naar plaats te trekken en zich telkens te verstoppen of voor te doen als non-benders. Er zijn echter nog problemen tussen verschillende stammen als gevolg van de laatste oorlog, maar zodra de groep sterk genoeg is, vallen ze aan.


    REGELS
    - Minimaal 200 woorden
    - 16+ is toegestaan, maar hou het wel netjes
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Voor OOC wordt nog een praattopic aangemaakt
    - Elkaar niet buitensluiten
    - Geen perfecte personages - Mary sue's of Gary Stu's, dus
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, tenzij je een goede reden hebt om het later in te vullen
    - Geen bestaande karakters
    - Alleen Lizor of Occult maken een nieuw topic aan.


    ROLLEN
    Non-benders - Vrij: 2 non-benders (één mannelijk en één vrouwelijk, of twee mannen)
    Leider: Roman Sadarias Jaw - WillNotLearn
    - Scarlett Kathy Sophia-ann Woodward - Pwettyness
    - Gereserveerd voor Wherewolve
    - Drace Seorgio Nöhl - Requille
    - Kutukan Udara - Maximesa
    -
    -


    Firebenders - VOORLOPIG VOL
    Leider: Adelyn Chloe Cavett - Occult bliksemstuurder
    - Dreogan Kaeleb Aiden Kasai - Lizor
    - Zuko achternaamloos - Pumbaa
    - Griffin Blake Abelli - WillNotLearn bliksemstuurder
    - Mitchell Elliott Adams - Adamlicious
    - Mori Jillian Moine - Matata
    - Beaudyn 'Beau' Céri Daneaux - Adamou


    Waterbenders - Vrij: 1 bender (mannelijk)
    Leider: Thorn Enzo Rhys - Nephele
    - Aislinn Sadie Lo - Occult bloedstuurder
    - Eathelyn Avariella Mason - Lizor Healer
    - Ember Ava Rhys - Nephele
    - Ethan Elliot Lancaster - Leshley
    - Zacharias "Zach" Louis Moreno Cortez - Pwettyness bloedstuurder
    -


    Airbenders - Vrij: 1 bender (mannelijk)
    Leider: Beristirahat Elang Oboku - Maximesa Soundbending
    - Ohndrea Shantelle Auracle - Jafar
    - Tashi Manik - Pabu
    - Eloise Aurora Raven - Sitara
    - Jet Fang - VladiFerr
    - Ming Shy - Quart
    -


    Earthbenders - Vrij: 1 bender (vrouwelijk of mannelijk)
    Leider:
    - June Asato - Vladiferr Zandstuurder
    - Haru Manik - Pabu
    - Dimitri Blaze Valentin - Requille
    - Hunter Jackson - ShiningLight
    - Haldor Jackson - ShiningLight
    -



    Speeltopic
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 13:19 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fairytalest schreef:
    Ik! ^^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik ook, dus als er geen reactie komt van Griffin of meester Oboku, laat ik Andie gewoon naar de volgende dag gaan, zodat ik niet meer vast zit.


    Happy Birthday my Potter!

    Meester Oboku wacht ook op Griffin ^^


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Volgensmij moet Oboku reageren hoor, mijn reacie staat op pagina 10, vervolgens staat er op pagina 11 een reactie van Andie. En anders spijt het me, want ik dacht de hele tijd dat Fairytalest aan de beurt was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ooo daar had ik helemaal overheen gelezen zie ik nu, dishonor on me ;$
    iig, zullen we gwn naar de volgende dag? Of iemand moet behoefte hebben dat we uitgebreid gaan omschrijven hoe Griffin zijn maaginhoud leegt ;P


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Ik vind het best. Wat hebben we met Griffin gedaan, nadat het gif uit zijn lichaam was verwijderd?


    Happy Birthday my Potter!

    tentje opgezet aan de rand van het kamp vlakbij Oboku? Het was immers al laat ^^

    Laat de pret beginnen als het gros wakker wordt haha


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Wie moet er als eerst reageren?


    Don't be like the rest of them, darling

    ?


    Don't be like the rest of them, darling

    Één van jullie, denk?


    Happy Birthday my Potter!

    Iemand leuk idee'tje over hoe ik binnen kan komen? Zal even mijn rolletje laten zien:

    Naam:

    Clyde August Montez

    Leeftijd:

    Deze jongen teld 29 jaartjes.

    Element:

    Airbender

    Uiterlijk:



    Clyde heeft wat langere bruine haren, wat hij meestal laat vallen zoals het valt. Hij heeft een bijpassende bruinkleurige snor en een klein beetje een baardje op de kin. Hij heeft donkerbruine ogen, wat soms weleens zwart lijkt. Verder is zijn hoofd niet al te breed en heeft hij aanwezige jukbeenderen. Clyde heeft een gespierd lichaam met hier en daar een tattoo. Zijn lichaam heeft een zongebruinde tint. Om zijn pols heeft hij standaard een bruine brede leren armband en om zijn nek heeft hij standaard een ketting met de initialen van de naam van zijn 'verdwenen' dochtertje. Hij heeft een voorliefde voor het dragen van een hoed of doek om zijn hoofd. Hij houd van makkelijke kleding, maar heeft wel een tikkeltje aparte smaak.

    Karakter:

    Clyde is een vrolijke grappenmaker, ondanks al de leed dat hij heeft meegemaakt. Zijn dochtertje is door de non-benders vermoord, maar zal altijd bij Clyde in het hart blijven. Dit is ook een reden van Clyde om een hekel te hebben aan de fanatieke non-benders. Zijn vrouw was net na de geboorte van zijn dochtertje al op drieëntwintig jarige leeftijd gestorven. Clyde is met zijn negenentwintig jaren al behoorlijk bedreven in het luchtsturen, wat hem ook een harde tegenstander maakt. Zoals ik eerder al zei, was en is Clyde nog steeds een echte grappenmaker. Hij kan zonder veel moeite, veel mensen weer vrolijk maken. Hij maakt droge en leuke opmerkingen, maar weet ook wanneer hij serieus moet zijn. Verder is Clyde niet echt meer bezig met de vrouwen en zondert hij zich vaak af. Hij heeft het gevoel dat als hij iets met een vrouw gaat beginnen, dit niet eerlijk is tegenover zijn dochtertje - ook al weet hij diep in zijn hart dat zijn dochtertje misschien wel zou willen dat hij verder ging met leven. Clyde heeft veel vrienden, doordat hij een vrolijk persoon heeft, maar Clyde is ook niet bepaald dom. Hij weet goed te overleven, omdat hij vroeger al veel van de natuur hield en dat nog niet vernanderd is. Zijn voornaamste doel is om de non-benders die zijn dochter hebben vermoord, een koekje van eigen deeg te geven.

    Plus- en minpunten:

    Clyde zijn minder goede punten is dat hij niet erg goed kan samenwerken, het liefst gaat hij er alleen op uit en slacht hij al de 'schuldige' non-benders één voor één af. Verder heeft hij niet de moed met een vrouw te gaan scharrelen, wat hem veel bij de mannen laat zitten. Nog een minpuntje is dat Clyde met zijn grappen, ongewild soms ook mensen een beetje kwetst. Pas later bemerkt hij dit en biedt hij wel weer zijn excuses aan. Een pluspuntje is dat Clyde naast het luchtsturen ook goed overweg kan met pijl en boog, maar niet met een zwaard en andere wapens. Wel heeft hij stevige vuisten, door al het trekken door de bossen. Hij heeft een scherp zicht en kan goed zelf overleven, maar is niet bepaald een leidend type. Hij laat liever de belangrijkste besluiten aan iemand anders over en doet netjes wat hem gevraagd word.

    Extra:

    Clyde houd ervan om te jagen, wat hij vaak doet met pijl en boog. Verder heeft hij soms akelige nachtmerrie's over zijn vrouw en kind, die beiden gestorven zijn. Na deze nachtmerrie's is hij vaak een beetje down en blijven de grappen en grollen even uit.

    Ik moet nog een bevestiging krijgen of hij helemaal goed is, maar tot die tijd laat ik het hier maar bij :p


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    JOHNNY DEEEEEEPPPPPPP en je kan even kijken welke rollen er nog vrij zijn? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dat heb ik inderdaad al gekeken, daarom heb ik een mannelijke airbender gedaan! Die was namelijk nog vrij... ^^ Haha, ik dacht Johnny Depp past wel bij dit verhaal!

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 18:11 ]


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    xthevampire schreef:
    Dat heb ik inderdaad al gekeken, daarom heb ik een mannelijke airbender gedaan! Die was namelijk nog vrij... ^^ Haha, ik dacht Johnny Depp past wel bij dit verhaal!

    Ik bedoel mensen waar je mee kan RPG'en hihi al mijn rollen zijn namelijk bezet :3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb net iets gekregen met Fairytalest! :) Maar als er nog meer mensen met rollen zijn, hoor ik het graag!


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow