• Dertien jaar na de grote oorlog kwam er een groep non-benders opzetten die met hun machtige wapen de wereld in hun greep kreeg. Een nieuw tijdperk van onderdrukking brak aan. De earth-, water-, air- en firebenders werden vermoorden of gevangen gezet. Langzaamaan verdween het verzet tegen de non-benders. Ze kwamen aan de macht en sindsdien is er nergens meer iets van een bender te bekennen - ten minste, dat is wat ze denken.
    Diep in de bossen, afgelegen van de mensheid is er in de laatste paar jaren een dorpje van benders ontstaan, die samen een plan smeden om de wereld te verlossen van jarenlange onderdrukking en hun eigen land op te eisen. Dagen, weken en maanden gaan voorbij, besteed aan het oefenen en het bedenken van tactieken. Ze staan op voor hun rechten en ze gaan hun vermiste familieleden, vrienden en geliefden wreken. Uiteraard lopen ze risico door de wekelijkse tocht van de non-benders, die nog altijd actief zoeken naar benders. Hierdoor zijn ze gedwongen om van plaats naar plaats te trekken en zich telkens te verstoppen of voor te doen als non-benders. Er zijn echter nog problemen tussen verschillende stammen als gevolg van de laatste oorlog, maar zodra de groep sterk genoeg is, vallen ze aan.


    REGELS
    - Minimaal 200 woorden
    - 16+ is toegestaan, maar hou het wel netjes
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Voor OOC wordt nog een praattopic aangemaakt
    - Elkaar niet buitensluiten
    - Geen perfecte personages - Mary sue's of Gary Stu's, dus
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, tenzij je een goede reden hebt om het later in te vullen
    - Geen bestaande karakters
    - Alleen Lizor of Occult maken een nieuw topic aan.


    ROLLEN
    Non-benders - Vrij: 2 non-benders (één mannelijk en één vrouwelijk, of twee mannen)
    Leider: Roman Sadarias Jaw - WillNotLearn
    - Scarlett Kathy Sophia-ann Woodward - Pwettyness
    - Gereserveerd voor Wherewolve
    - Drace Seorgio Nöhl - Requille
    - Kutukan Udara - Maximesa
    -
    -


    Firebenders - VOORLOPIG VOL
    Leider: Adelyn Chloe Cavett - Occult bliksemstuurder
    - Dreogan Kaeleb Aiden Kasai - Lizor
    - Zuko achternaamloos - Pumbaa
    - Griffin Blake Abelli - WillNotLearn bliksemstuurder
    - Mitchell Elliott Adams - Adamlicious
    - Mori Jillian Moine - Matata
    - Beaudyn 'Beau' Céri Daneaux - Adamou


    Waterbenders - Vrij: 1 bender (mannelijk)
    Leider: Thorn Enzo Rhys - Nephele
    - Aislinn Sadie Lo - Occult bloedstuurder
    - Eathelyn Avariella Mason - Lizor Healer
    - Ember Ava Rhys - Nephele
    - Ethan Elliot Lancaster - Leshley
    - Zacharias "Zach" Louis Moreno Cortez - Pwettyness bloedstuurder
    -


    Airbenders - Vrij: 1 bender (mannelijk)
    Leider: Beristirahat Elang Oboku - Maximesa Soundbending
    - Ohndrea Shantelle Auracle - Jafar
    - Tashi Manik - Pabu
    - Eloise Aurora Raven - Sitara
    - Jet Fang - VladiFerr
    - Ming Shy - Quart
    -


    Earthbenders - Vrij: 1 bender (vrouwelijk of mannelijk)
    Leider:
    - June Asato - Vladiferr Zandstuurder
    - Haru Manik - Pabu
    - Dimitri Blaze Valentin - Requille
    - Hunter Jackson - ShiningLight
    - Haldor Jackson - ShiningLight
    -



    Speeltopic
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 13:19 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Stel dat iemand het water drinkt, hoesnel werkt dat en wat voor effect heeft het?


    Don't be like the rest of them, darling

    nu had ik dus een idee,
    (naast mijn idee om Kutukan gevangen te laten nemen zodat er n uitwisseling kan komen tussen Eris en hem, als dat dus goed is.)

    Als er vrijwilligers zijn is t mss wel leuk dat Drace en Kutukan wat benders tegenkomen. Alleen klinkt t allemaal heel onlogisch als er geen verwondingen zijn. Dus als we zoiets afspreken, dat we ook n reeks mogelijke verwondingen aangeven.
    iig, voor de tocht van Drace en Kutukan, vrijwilligers? (:


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    WillNotLearn schreef:
    Stel dat iemand het water drinkt, hoesnel werkt dat en wat voor effect heeft het?

    Een paar uur I guess


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Maximesa schreef:
    nu had ik dus een idee,
    (naast mijn idee om Kutukan gevangen te laten nemen zodat er n uitwisseling kan komen tussen Eris en hem, als dat dus goed is.)

    Als er vrijwilligers zijn is t mss wel leuk dat Drace en Kutukan wat benders tegenkomen. Alleen klinkt t allemaal heel onlogisch als er geen verwondingen zijn. Dus als we zoiets afspreken, dat we ook n reeks mogelijke verwondingen aangeven.
    iig, voor de tocht van Drace en Kutukan, vrijwilligers? (:


    Griffin kan opzoch wel, maar hij reist op het moment wel alleen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Maximesa schreef:
    nu had ik dus een idee,
    (naast mijn idee om Kutukan gevangen te laten nemen zodat er n uitwisseling kan komen tussen Eris en hem, als dat dus goed is.)

    Als er vrijwilligers zijn is t mss wel leuk dat Drace en Kutukan wat benders tegenkomen. Alleen klinkt t allemaal heel onlogisch als er geen verwondingen zijn. Dus als we zoiets afspreken, dat we ook n reeks mogelijke verwondingen aangeven.
    iig, voor de tocht van Drace en Kutukan, vrijwilligers? (:

    Eh, dat hele idee is onlogisch, haha. Ze zijn pas net op het kamp, het zou een beetje vaag zijn als de non-benders ze nu al vinden. Daarbij, ik denk dat de non-benders eerder die dude dood laten gaan en dan alle benders in één keer hebben.
    Dus nope, sorry. Misschien later in het RPG, maar nu is het sowieso te snel daarvoor.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Occult schreef:
    (...)
    Eh, dat hele idee is onlogisch, haha. Ze zijn pas net op het kamp, het zou een beetje vaag zijn als de non-benders ze nu al vinden. Daarbij, ik denk dat de non-benders eerder die dude dood laten gaan en dan alle benders in één keer hebben.
    Dus nope, sorry. Misschien later in het RPG, maar nu is het sowieso te snel daarvoor.

    + het is een RPG en geen verhaal, dus verwondingen afspreken en zo is niet de bedoeling, zulke dingen komen vanzelf wel (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    + het is een RPG en geen verhaal, dus verwondingen afspreken en zo is niet de bedoeling, zulke dingen komen vanzelf wel (:

    Tenzij het een heeeeul ernstige verwonding/dood is, hehe.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Occult schreef:
    (...)
    Tenzij het een heeeeul ernstige verwonding/dood is, hehe.

    Hahaha ja


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    dat gijzelingsgebeuren was sws voor later in de rpg, anders zou alles wel heel snel gaan.

    en bij dat 2e dacht ik aan afgedwaalde mensjes xd
    en ivm t elkaar niet bespelen en op antwoord wachten leek t me gwn handig
    , mr zo ook prima hoor xd


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Pffft, eerste mondeling overleefd. Ik ga nu een post schrijven ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Maximesa -> Fairytalest


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Lizor schreef:
    MEDEDELING
    Vanaf nu komt er een wachtschema, dit houdt in dat elke avond twee benders uit het kamp op de wacht moeten staan. Occult en ik stellen dat zelf samen. Tijdens deze wachten kunnen er bijvoorbeeld aanvaringen met non-benders ontstaan (dan moet het kamp wakker gemaakt en geëvacueerd worden) of er kunnen ruzies/vriendschappen of wat dan ook ontstaan. Het is vooral bedoeld dat iedereen een keer met elkaar rpg't, dat houdt het wat levendiger.

    De wachten voor de eerste drie nachten:
    Nacht 1
    - Mori Jillian Moine - Matata - Fire
    - Zuko achternaamloos - Pumbaa - Fire

    Nacht 2
    - Aislinn Sadie Lo - Occult bloedstuurder - Water
    - Jet Fang - VladiFerr - Air

    Nacht 3
    - Tashi Manik - Pabu - Air
    - Hunter Jackson - ShiningLight - Earth


    Oeh, dat is wel interessant ja, op die manier moet iedereen random met elkaar communiceren, ook al hebben ze geen fuck om over te kletsen. :'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    Oeh, dat is wel interessant ja, op die manier moet iedereen random met elkaar communiceren, ook al hebben ze geen fuck om over te kletsen. :'D


    Ghehe, de hele nacht lang ongemakkelijke stiltes :p


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Ghehe, de hele nacht lang ongemakkelijke stiltes :p


    '''Dus wij zijn nu aan de beurt..''
    "Jup.''
    ''Wat was je naam ook alweer?" Lol xd


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    '''Dus wij zijn nu aan de beurt..''
    "Jup.''
    ''Wat was je naam ook alweer?" Lol xd


    Haha "Waiting for Godot" all over again


    Happy Birthday my Potter!