• Vijf families die in heel Engeland en Ierland bekend zijn, vijf namen die iedereen kent. Alle vijf met de belangrijkste reden dat de zoons een tweeling zijn. Op zich niet het grootste nieuws, maar het feit dat de ze beide het uiterste van elkaar zijn, is wel nieuws. De een is te soft, de nerd, de ander te slecht, de punk, en er komt zelden iemand naar voren die perfect lijkt te zijn, er precies tussenin zit. In deze families lijkt er geen tussenweg te zijn, maar is het echt van het ene naar het andere. De families Malik, uit Bradford, Styles, uit Holmes Chapel, Horan, uit Mullingar, Payne, uit Wolverhampton, en Tomlinson, uit Doncaster, vragen zich soms af wat ze ermee aanmoeten, want de aandacht die hun kant opkomt is niet altijd even goed. Soms zo slecht dat er nog wel eens dagenlange ruzie ontstaat, er eentje op de vlucht slaat. Maar wat als alle jongens op een dag samen komen door een speciaal project? Zullen de andere families de ogen kunnen open, of breekt de hel echt los doordat er groepen gaan ontstaan? En wat als blijkt dat de families meekunnen kijken, samen met de hele wereld, door de verborgen camera's in het huis?

    Rollen •
    • Harry Edward Styles • Periwinkle • Punk
    • Louis William Tomlinson • KiliOfDurin • Nerd
    • Niall James Horan • Remarkable • Nerd
    • Liam James Payne • TinkerbelI • Punk
    • Zayn Javadd Malik • Pennybags • Punk
    • Ashton Benjamin Styles • Subestimado •Nerd
    • Moose Frank Tomlinson • Nightingalex • Punk
    • Kyle Nicolas Payne • Oceanus • Nerd
    • Akil Rami Malik • KiliOfDurin • Nerd
    • Ethan Daniel Horan • SweetDemon • Punk




    Invullijstje •
    Rol •
    Naam •
    Leeftijd •
    Nationaliteit •
    Karakter •
    Uiterlijk •
    Geschiedenis •
    Extra •


    Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • AlleenKiliOfDurin of Periwinkle maken nieuwe topics aan.

    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 16:42 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Is mijn rol zo goed of niet?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Is Niall goed zo? En SweetDemon, ben je het eens met de geschiedenis van Niall?

    Remarkable schreef:
    Is Niall goed zo? En SweetDemon, ben je het eens met de geschiedenis van Niall?

    Ja zeker ik zat al wat in de knoop met ethan en nu heb ik al iets meer inspiratie :)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    SweetDemon schreef:



    Rol •
    Punk Nialler.
    Naam •
    Ethan Daniel Horan
    Leeftijd •
    20 Jaartjes jong hij verjaart op 13 september.
    Nationaliteit •
    Iers.
    Karakter •
    Ethan is een stil en teruggetrokken persoon. Niet dat hij verlegen is of zo maar het leven boeit hem gewoon niet zo hard. Ethan is eigenlijk een heel lieve en begane jongen maar die is soms ver te zoeken. Ethan heeft altijd in de schaduw van zijn tweeling broer Niall gelopen en op en duur had hij er genoeg van. Hij begon zich anders te kleden sloot zich helemaal af voor de wereld. Hij probeert nog wel zijn best te doen op school bevoordeeld maar hij ziet het nut er niet altijd van in. Hij vind Niall wel beter als zich zelf hij vind hem aardiger,slimmer,liever en zo kan hij nog snel verder gaan. Dus eigenlijk wil hij ook aan de mensen laten zien dat hij de stomme is van de twee. Ethan heeft een heel laag zelf beeld.
    Uiterlijk •
    Ethan heeft mooie blauwe ogen die eigenlijk bijna altijd dof staan. Ethan is 1 meter 70 en is best breed gebouwd en nogal dun. Hij staat vol tatoos hij heeft een lip piercing en een stretcher oorbel. De rede van zijn uiterlijk is half omdat hij het zelf mooi vind maar ook gewoon omdat hij wil laten zien dat hij anders is als zijn broer en niet op een goede manier. Door zijn lichaams versiering hoopt hij eigenlijk ook half dat de mensen sneller uit zijn buurt blijven.Zijn bruin blonde haar bedekt hij meestal met een pet of zet het van voor een beetje recht. Hij draagt graag zwarte broeken en of te wel effe donker gekleurde T-shirts of te wel een T-shirts met een tekening die hij leuk vind.
    Geschiedenis
    Ethan zijn ouders zijn gescheiden toen hij vijf was en ook al was hij nog jong hij was er kapot van.Hij woont samen met Niall bij zijn vader. Ethan heeft twee broers Greg en zijn tweeling broer Niall waar hij niet echt goed mee om kan gaan al geeft hij wel heel erg veel om hen. Ethan heeft zich altijd anders gevoeld als zijn broers en niet op een goede manier. Hij heeft zich altijd al minder gevoeld en dat is ook de reden dat hij zich zo afzondert van zijn broers hij heeft het gevoel dat ze beter af zijn zonder hem. Hij is nooit echt populair geweest op school maar ze hebben hem ook nooit echt gepest. Hij kreeg soms wel stomme dingen naar zijn hoofd gegooid maar die negeerde hij meestal.
    Extra •
    Ethan is bi seksueel hij weet het zeker maar durft er alleen niet echt voor uit te komen dus tot nu toe weet bijna niemand het en dat wil hij dan ook zou houden. De kans dat hij op een meisje valt is veel kleiner dan de kans dat hij op een jongen valt. Ethan speelt ook nog gitaar en houd ook wel van zingen. Hij is ook dol op skaten is er ook eigenlijk best goed in.


    (Zo hij is klaar hij is niet zo geweldig en ik ben er niet echt trots maar hou het denk ik wel gewoon zo)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    En nu nog de broertjes van Liam en Zayn!


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Is er ook een deadline of ?

    Remarkable schreef:
    Is er ook een deadline of ?


    Vroeg ik me ook af ja (:


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Nog 2... Nog 2... Jalalalala


    Bowties were never Cooler

    Mag ik dan Nerdy Zayn, dan is de helft van eht probleem opgelost. Ik wil namelijk niet dat dit doodloopt


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Mag ik dan Nerdy Zayn, dan is de helft van eht probleem opgelost. Ik wil namelijk niet dat dit doodloopt


    Ik wil ook echt niet dat dit doodloopt inderdaad haha, maar ik ben niet zo goed in 2 verschillende rollen spelen.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Mag ik Liam's nerdy broer?


    "Family don’t end in blood”

    Ik zal zo alles erbij zetten


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer



    Rol • Nerdy Zayn
    Naam • Akil Rami Malik
    Leeftijd • 21
    Nationaliteit • Brits/Pakistaans
    Karakter • Akil is een lief, vrolijk en verlegen persoon. Hij is beleefd en haat vooroordelen. Zeker omdat hij daar zelf keer op keer mee wordt geconfronteerd. Hij is trouw en loyaal en erg bescheiden. Zijn beleefdheid en bescheidenheid worden soms zelfs erg irritant omdat het zo ver gaat. Deze twee kenmerken samen maken hem een verlegen grijze muis. Hij is graag alleen om piano te spelen of te lezen of verhalen te schrijven. Hij is een zeer gesloten persoon als het over gevoelens gaat en legt die volledig in zijn creatieve processen om ze kwijt te raken. Je moet dus ook niet gek opkijken als je hem eens in de zoveel tijd ziet huilen onder het schrijven of spelen. Ook is de jongeman altijd in 10 verschillende boeken bezig met lezen, omdat elke bij een andere stemming past. Toch is hij wel altijd bezorgd over zijn vrienden als er iets lijkt te zijn en hij zal er altijd voor ze zijn om ze te helpen met hun problemen, ook al accepteert hij zelf geen hulp. Door zijn onzekerheid heeft het ook lang geduurt voor hij zijn werken aan iemand liet zien. Hierdoor is pas heel recent dat hij op school durfde te spelen. Hij is alleen nogsteeds over zijn angst om voor publiek te spelen heengekomen, waardoor hij nooit verder is gekomen dan eenzaam op zijn kamer spelen, ookal mocht hij van zijn ouders zeker wel zijn ambities volgen als hij artiest had willen worden.
    Als leerling is Akil erg gedreven met een hart om te leren en voor kennis. Zeker als onderwerpen als poezie en Shakespeare langskomen is hij helemaal in zijn element. Ook andere litaratuurvormen vind hij helemaal geweldig. Hij is dan echt heel erg entausiast. Wiskunde vind hij een stuk minder, maar hij doet het zeker wel. Hij wil graag met zijn optimisme en aardige gebaren de wereld een klein beetje beter en zonniger te maken voor iedereen. Als iemand gemeen tegen hem doet komt het echt heel hard aan, al probeert hij dat niet te laten merken, het doet veel pijn en hij heeft zich er ook vaker dan eens door in slaap gehuilt.
    Uiterlijk •
    Akil is een getinte jongen van zo'n 1,77m met zwart wild pluizig en licht krullend haar. Akil heeft nooit ook maar een stoppelbaardje omdat hij zich nooit vergeet te scheren. Hij vind het namelijk verschrikkelijk om een ruwe kin te hebben. Hij is dun tot in de extremen en lang niet zo sterk als zijn broer. Hij is nooit zo opvlammend geweest en zat liever in de bieb met een boek dan in de sportschool. Akil heeft hele diepe donkere ogen die zowel als poorten naar de zevende hemel als poorten naar de diepste krochten van de hel kunnen fungeren. Ook kunnen ze dwars door je heen kijken, naar wie jij echt bent en wat je echt bedoelt. Hij verschuilt ze altijd achter zijn bril met dikke glazen omdat hij anders niet echt veel kan zien. Akil lijkt heel veel op zijn broer, of leek, want sinds Zayn zoveel tatoos en piercings heeft laten zetten is het toch al vrij duidelijk wie, wie is, ook zonder dat Akil zijn bril op heeft.
    Geschiedenis • Akil is de oudste van de tweeling, dus ook de oudste zoon van de familie Malik. Hij is erg close met zijn ouders, broertje en zusje, ondanks dat Zayn erg rebels is geworden. Hij heeft een vrij normale jeugd gehad, studeerde hard en haalde altijd hoge cijfers. Hier had hij echt trots in. Hij zat graag in de boeken en deed hard zijn best om zijn ouders trots te maken. Naast zijn school werkte Akil als vrijwilliger in het asiel, iets wat hij erg leuk vond. Als eerste wilde Akil doctor worden, maar tegenwoordig studeert hij ontwikkelings economie. Hij denkt er ook nogsteeds aan om het leger in te gaan, ondanks zijn zachtaardige aard. Als eerste zal hij toch deze studie afmaken, maar toch klinkt het leger voor de jongen erg aanlokkelijk. Al wil hij geen mensen pijn doen, hij wil wel helpen en als soldaat in een vredesmissie of een hulpmissie zou hij dat kunnen doen. Het enige probleem kan zijn dat hij met de sterkte van zijn ogen wordt afgekeurd, iets wat hij wel vreest.
    Extra • Akil is bisexueel, maar kan hier absoluut niet mee omgaan. Hij zou ook liever dood neervallen dan toegeven aan zijn gevoelens die hij soms voor jongens heeft.
    Akil's naam slaat erg goed terug op zijn persoonlijkheid. of in elk geval zijn eerste naam. Akil betekent namelijk Wijze in het arabisch en wijs is hij zeker. Zijn twede naam pas alleen neit zo goed. Rami: scherpschutter. Geweldadig of dodelijk is Akil namelijk echt niet, of je moet aan zijn familie komen, maar dan zelfs zal Zayn waarschijnlijk eerder wat doen dan hij.
    De meeste mensen noemand Akil bij zijn tweede naam: Rami.
    Meer komt

    [ bericht aangepast op 29 maart 2014 - 19:31 ]


    Bowties were never Cooler

    Yes, het is vol ^^

    Trouwens: morgen en overmorgen kan ik waarschijnlijk niet schrijven, aangezien er vandaag een vriendin komt logeren en ik morgen met die vriendin naar het Boyce Avenue-concert in Amsterdam ga, wat dus tot laat duurt. Dus excuses daarvoor!


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    word denk ik een super verhaal ! Abo