• Het andere topic was helemaal vol(wat ik dus niet had verwacht, toen ik het topic opende). Dus vandaar dit nieuwe topic.

    Voorprogramma (tot nu toe bekend): 5SOS/5 Seconds of Summer


    Aanvang: 18:00 uur (beide dagen)




    Het uitzicht vanaf het vak waar je in zit.

    Dankzij Pennybags kan je kijken wat je uitzicht is vanuit het vak waarin je komt te zitten. Zij plaatste de link namelijk in het vorige topic. Voor degene die het gemist hebben, ga even kijken als je het wil weten.


    24 juni

    Vak Groen



    Vak Oranje



    Vak Paars



    Staanplaatsen - Vak nog onbekend



    Zitplaatsen - Vak nog onbekend



    Vak 102

    xiheartharry - Rij 19
    Bayrath - Rij 3


    Vak 103

    OhMyNarry - Rij 19
    Pennybags
    Vervain - Rij 19


    Vak 108



    Vak 110

    Talilayu - Rij 19


    Vak 119

    Pia
    amber1996
    Hazuki - Rij 17
    Floreale - Rij 4


    Vak 122



    Vak 124

    Rinkee - Rij 15 ~ Stoel 323/324/325/326


    Vak 125



    Vak 126



    Vak 127

    Tuk - Rij 11 ~ Stoel 100


    Vak 128



    Vak 401



    Vak 403



    Vak 404



    Vak 407



    Vak 418



    Vak 419



    Vak 425

    Love1D4ever - Rij 21 ~ Stoel 131/132/133/134
    Shaughnessy


    Vak 428

    Cozart - Rij 9 ~ Stoel 240 en 239



    25 juni

    Vak Groen



    Vak Oranje



    Vak Paars



    Vak 102

    Neverlands - Rij 6 ~ Stoel 54/55/56/57/58/59


    Vak 119



    Vak 121

    FlyHigh - Rij 12 ~ Stoel 150 en 151


    Vak 122

    Astoria - Rij 9


    Vak 125



    Vak 126



    Vak 127



    Vak 128



    Vak 129

    Jauregui - Rij 25 ~ 187/188/189


    Vak 404



    Vak 407



    Vak 419

    Depay - Rij 7 ~ Stoel 19 en 20
    StarNiall - Rij 7 ~ Stoel 19 en 20


    Vak 420

    Cozart - Rij 5


    Vak 421

    Chez - Rij 1 ~ Stoel 144/145/146
    Maguire


    Vak 426



    Vak 427

    Defqon - Rij 10
    KusjeeMerel - Rij 17 ~ Stoel 184, 185 en 186


    Vak 430

    Vinception - Rij 6 ~ Stoel 313/314/315


    Hier kan alles worden besproken wat met de concerten te maken heeft. Mocht je ergens niet uit komen of hulp nodig hebben, ik zou zeggen laat het weten. Er zal vast wel iemand zijn die je wil helpen!

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 21:45 ]


    Physics is awesome

    Gilinsky schreef:
    (...)
    Ja, dat heb ik dus ook met mijn vriendin..

    Mijn vriendin weet het ook niet en als ze er wel naar vraagt, zeg gewoon dat je iets moet onthouden. o.i.d.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Vinception schreef:
    Ik hoop trouwens wel dat ik een flesje water mee mag nemen, eigenlijk moet dat wel aangezien ik om 20.00 mijn medicijnen in moet nemen en dat moet met water. Hmm, toch even mailen naar Mojo.


    Dikke kans dat je, als je het tijdens het fouilleren uitlegt, je je flesje gewoon mee mag nemen. Ik weet natuurlijk niet hoe ze daar zijn, maar het zou een beetje malloot zijn voor zo'n grote organisatie als je je medicijnen om die reden niet in zou kunnen nemen. En voor het geval dat: bij heel veel concerten word alleen je dop in beslag genomen, je hele flesje dus niet. Zorg er dan voor dat je een extra dop van dezelfde fles bij je hebt, in je bh of in je portemonnee of zo.


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Dikke kans dat je, als je het tijdens het fouilleren uitlegt, je je flesje gewoon mee mag nemen. Ik weet natuurlijk niet hoe ze daar zijn, maar het zou een beetje malloot zijn voor zo'n grote organisatie als je je medicijnen om die reden niet in zou kunnen nemen. En voor het geval dat: bij heel veel concerten word alleen je dop in beslag genomen, je hele flesje dus niet. Zorg er dan voor dat je een extra dop van dezelfde fles bij je hebt, in je bh of in je portemonnee of zo.


    Ja, ik was al van plan om een extra dop mee te nemen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Goed idee, van de Q op de hand!


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Is dat serieus zo, dat ze de dop af pakken? Waar slaat dat dan op D: Toen bij het concert van Justin werd dat niet gedaan..

    Hanaemi schreef:
    Is dat serieus zo, dat ze de dop af pakken? Waar slaat dat dan op D: Toen bij het concert van Justin werd dat niet gedaan..


    Bij mij werd de hele fles afgepakt bij Justin hoor.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Bij mij werd de hele fles afgepakt bij Justin hoor.

    Bij mij niet, gelukkig. Pft, maar das toch onzin eigenlijk dat ze het afpakken. Aan de ene kant begrijp ik het, dat ze denken dat fans de flesjes naar het podium kunnen gooien. Maar als je nadenkt, welke fan wilt nou dat zijn/haar idool gewond raakt doordat iemand een flesje gooit..? D:

    Ik doe ook wel mee met de Q op je hand (: Ik sta trouwens in het groene veld de 24e .
    Als je dus een bruinharig meisje met een zwarte broek en een wit hempje met de Engelse vlag erop ziet, dat ben ik (: Of je roept gewoon heel hard pudding en kijkt wie er pudding terug roept ^^

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 0:12 ]


    Sometimes to stay alive you got to kill your mind |-/

    Ik vind het echt een leuk idee van die Q! dus ik denk dat ik ook wel mee ga doen (:
    Ik heb trouwens echt nog geen flauw idee welke kleren ik aan ga doen, maar het zal wel geen oranje zijn, want dat heb ik niet, behalve... Haarelastiekjes? Ik doe wel een oranje elastiekje om mijn pols :Y)


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ja wat Theekopje zegt xP


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Tankian schreef:
    (...)
    Haha, nee. Schouder of sleutelbeen waarschijnlijk.


    Wat trek je dan aan? Aangezien het volgens jou een goed zichtbare plek is.


    Physics is awesome

    TommoxLou schreef:
    Ik doe ook wel mee met de Q op je hand (: Ik sta trouwens in het groene veld de 24e .
    Als je dus een bruinharig meisje met een zwarte broek en een wit hempje met de Engelse vlag erop ziet, dat ben ik (: Of je roept gewoon heel hard pudding en kijkt wie er pudding terug roept ^^


    Dat is ook leuk, gewoon keihard pudding roepen.Maar wat nou als er meer mensen pudding terug roepen?


    Physics is awesome

    Hanaemi schreef:
    (...)
    Bij mij niet, gelukkig. Pft, maar das toch onzin eigenlijk dat ze het afpakken. Aan de ene kant begrijp ik het, dat ze denken dat fans de flesjes naar het podium kunnen gooien. Maar als je nadenkt, welke fan wilt nou dat zijn/haar idool gewond raakt doordat iemand een flesje gooit..? D:


    Er is al eens wat naar ze toe gegooid dus ik begrijp het wel. Alleen vond ik het wel een beetje dom van diegene om met haar schoenen te gaan gooien.


    Physics is awesome

    Tuk schreef:
    (...)

    Dat is ook leuk, gewoon keihard pudding roepen.Maar wat nou als er meer mensen pudding terug roepen?


    Dan.. Hebben we een klein probleempje xd roep anders de naam van een van mijn stories, of mijn Quizlet naam. Of Eenhoorns, dat vind ik ook wel gangster ^^
    Ik heb er echt te veel zin in hah!


    Sometimes to stay alive you got to kill your mind |-/

    TommoxLou schreef:
    (...)

    Dan.. Hebben we een klein probleempje xd roep anders de naam van een van mijn stories, of mijn Quizlet naam. Of Eenhoorns, dat vind ik ook wel gangster ^^
    Ik heb er echt te veel zin in hah!


    Als je iemand pudding en daarna eenhoorns hoort roepen, ben ik het waarschijnlijk.


    Physics is awesome