• Ik zou het eigenlijk wel handig vinden als ik een brichtje krijg wanneer er een Abo bij of af is. Altijd als er een af is dan ga ik zoeken wie het is en waarom die gene mijn story niet meer volgd.
    Er is dan wel als je bij Abo's kijkt een soort zoekbalkje waar je uit kunt kiezen dat het op alfabetische volgorde word getoond, of op datum. Dus als er een Abo bij is, is dat nooit zo moeilijk om te achter halen.
    En als ik zo'n berichtje zal ontvangen dat er een nieuwe lezer op mijn story is, dan kan ik een berichtje naar die gene sturen.

    Oké, dat was mijn idee:Y)

    [ bericht aangepast op 26 maart 2014 - 9:27 ]


    "Not my daughter, you bitch!"

    Al eens voorgesteld en afgewezen vanwege privacy shit. Je zou namelijk mensen die zich afmelden voor je verhaal kunnen "lastig" vallen met vragen waarom ze het niet meer lezen.

    Ik ben er trouwens tegen.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2014 - 9:28 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben tegen, omdat als er een berg met abo's komen, je hele inbox vol zit met van die berichtjes.


    Pretty is just a pretty word.

    DarkSavior schreef:
    Al eens voorgesteld en afgewezen vanwege privacy shit. Je zou namelijk mensen die zich afmelden voor je verhaal kunnen "lastig" vallen met vragen waarom ze het niet meer lezen.

    Ik ben er trouwens tegen.


    Ja oké, dat is waar:Y)


    "Not my daughter, you bitch!"

    Tegen. Ten eerste heb ik het zelf niet eens door of er een abo af is of bij is. Ik ben namelijk niet zo dat ik elke dag kijk hoeveel abo's ik wel niet heb. Daarnaast hoef ik niet van iedereen een bericht te ontvangen met een berichtje dat degene het leuk vindt dat ik zijn/haar verhaal volg want daar ga ik me dan echt dood aan irriteren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Best wel een goed idee, vind ik


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    DarkSavior schreef:
    Al eens voorgesteld en afgewezen vanwege privacy shit. Je zou namelijk mensen die zich afmelden voor je verhaal kunnen "lastig" vallen met vragen waarom ze het niet meer lezen.

    Ik ben er trouwens tegen.


    + Ik wil echt niet lastiggevallen worden met berichtjes waarom ik een verhaal niet meer lees. Je lezers mogen wel een beetje privacy hebben, vind ik.
    Ook tegen


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik dacht er laatst nog aan, en toen leek het me wel een goed idee maar nu ik de argumenten van degenen die tegen zijn lees ben ik ook tegen. Voor mezelf zou het niet zo erg zijn (ik krijg meestal niet erg veel abo's), maar voor mensen die echt veel abo's op hun stories krijgen lijkt het me vervelend om honderd keer '..... heeft een abo op je story genomen' in hun inbox te krijgen.

    Het lijkt me wel leuk voor en actief verhaal enzo, maar als je dan een oud verhaal hebt die al afgelopen is dan krijg je iedere keer een melding van abo's die verdwijnen. Bovendien zie ik dan wel gebeuren dat mensen je lastig gaan vallen met waarom je geen abo meer hebt...

    Ik vind dat onnodig. Kan je alleen maar sassy op die persoon zijn omdat hij zich afmeld.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Alleen voor abo erbij vind ik het nuttig. Bij abo eraf is het niet handig, in verband met de privacy.


    26 - 02 - '16

    Meliorism schreef:
    Alleen voor abo erbij vind ik het nuttig. Bij abo eraf is het niet handig, in verband met de privacy.


    Dit dus. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    220912 schreef:
    Tegen. Ten eerste heb ik het zelf niet eens door of er een abo af is of bij is. Ik ben namelijk niet zo dat ik elke dag kijk hoeveel abo's ik wel niet heb. Daarnaast hoef ik niet van iedereen een bericht te ontvangen met een berichtje dat degene het leuk vindt dat ik zijn/haar verhaal volg want daar ga ik me dan echt dood aan irriteren.

    Ik zou dat berichtje dan ook gelijkstellen aan reclame, en dat is verboden.


    Deep inside, I've never felt alive

    Meliorism schreef:
    Alleen voor abo erbij vind ik het nuttig. Bij abo eraf is het niet handig, in verband met de privacy.


    Dit, en dan het liefst maar één keer per dag, niet op het moment zelf dat er een abo genomen wordt, want dat kan heel vervelend worden.
    Dus dat je bijvoorbeeld om middernacht een bericht krijgt met: er zijn x abo's bijgekomen (met usernames) en er zijn x abo's weggegaan (zonder usernames).


    Valar Morghulis.

    Tegen, stel dat je verhaal in de top staat ofzo en je opeens 30 abo's erbij hebt.
    Dan krijg je dus 30 berichtjes O.o


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Tegen. Als ik mijn abo ergens verwijder wil ik geen tientallen berichtjes krijgen met boze mensen die vragen waarom ik geen abo meer heb. Daarbij zou ik het ook heel vervelend vinden moest mijn inbox vol staan met of er abo's bijgekomen zijn of weggegaan zijn.


    16 - 09 - '17