• Het andere topic was helemaal vol(wat ik dus niet had verwacht, toen ik het topic opende). Dus vandaar dit nieuwe topic.

    Voorprogramma (tot nu toe bekend): 5SOS/5 Seconds of Summer


    Aanvang: 18:00 uur (beide dagen)




    Het uitzicht vanaf het vak waar je in zit.

    Dankzij Pennybags kan je kijken wat je uitzicht is vanuit het vak waarin je komt te zitten. Zij plaatste de link namelijk in het vorige topic. Voor degene die het gemist hebben, ga even kijken als je het wil weten.


    24 juni

    Vak Groen



    Vak Oranje



    Vak Paars



    Staanplaatsen - Vak nog onbekend



    Zitplaatsen - Vak nog onbekend



    Vak 102

    xiheartharry - Rij 19
    Bayrath - Rij 3


    Vak 103

    OhMyNarry - Rij 19
    Pennybags
    Vervain - Rij 19


    Vak 108



    Vak 110

    Talilayu - Rij 19


    Vak 119

    Pia
    amber1996
    Hazuki - Rij 17
    Floreale - Rij 4


    Vak 122



    Vak 124

    Rinkee - Rij 15 ~ Stoel 323/324/325/326


    Vak 125



    Vak 126



    Vak 127

    Tuk - Rij 11 ~ Stoel 100


    Vak 128



    Vak 401



    Vak 403



    Vak 404



    Vak 407



    Vak 418



    Vak 419



    Vak 425

    Love1D4ever - Rij 21 ~ Stoel 131/132/133/134
    Shaughnessy


    Vak 428

    Cozart - Rij 9 ~ Stoel 240 en 239



    25 juni

    Vak Groen



    Vak Oranje



    Vak Paars



    Vak 102

    Neverlands - Rij 6 ~ Stoel 54/55/56/57/58/59


    Vak 119



    Vak 121

    FlyHigh - Rij 12 ~ Stoel 150 en 151


    Vak 122

    Astoria - Rij 9


    Vak 125



    Vak 126



    Vak 127



    Vak 128



    Vak 129

    Jauregui - Rij 25 ~ 187/188/189


    Vak 404



    Vak 407



    Vak 419

    Depay - Rij 7 ~ Stoel 19 en 20
    StarNiall - Rij 7 ~ Stoel 19 en 20


    Vak 420

    Cozart - Rij 5


    Vak 421

    Chez - Rij 1 ~ Stoel 144/145/146
    Maguire


    Vak 426



    Vak 427

    Defqon - Rij 10
    KusjeeMerel - Rij 17 ~ Stoel 184, 185 en 186


    Vak 430

    Vinception - Rij 6 ~ Stoel 313/314/315


    Hier kan alles worden besproken wat met de concerten te maken heeft. Mocht je ergens niet uit komen of hulp nodig hebben, ik zou zeggen laat het weten. Er zal vast wel iemand zijn die je wil helpen!

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 21:45 ]


    Physics is awesome

    ArosBitch schreef:
    (...)

    Ik Quote hem ff omdak er nu al stuk om ga xD


    Nee, ik meen het. Je mag geen ketting, maar wel een vliegtuig!?

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 20:34 ]

    Floreale schreef:
    (...)

    Nee, ik meen het. Je mag geen ketting, maar wel een vliegtuig!?


    Lichtstaafjes kreeg ik niet mee naarbinnen, maar ik kon wel een lichtstaafje kopen op batterijen en een touwtje wat als je ff goed rondraaid en tegen je kop krijgt pijn doet.

    ArosBitch schreef:
    (...)

    Lichtstaafjes kreeg ik niet mee naarbinnen, maar ik kon wel een lichtstaafje kopen op batterijen en een touwtje wat als je ff goed rondraaid en tegen je kop krijgt pijn doet.


    Precies! Deze mensen waren waarschijnlijk stoned tijdens het bedenken van deze regels.

    Floreale schreef:
    (...)

    Precies! Deze mensen waren waarschijnlijk stoned tijdens het bedenken van deze regels.

    Ook in de regels Ja geen bordjes die groter zijn dan a4 ofzo. Ik zie overal A2/A1 concert bordjes

    zoals deze

    Of 1tje die 4 maal groter is.

    Floreale schreef:
    Wait whut, waarom zou je een fiets mee naar binnen willen nemen? :') En auto's zouden wel mogen?
    Lol ^-^ Ik vraag wel even aan de buschauffeur of hij me naar binnen kan rijden.


    Ik quote dit ook omdat ik er ook stuk om ga D:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    ArosBitch schreef:
    (...)
    Ook in de regels Ja geen bordjes die groter zijn dan a4 ofzo. Ik zie overal A2/A1 concert bordjes

    zoals deze

    Of 1tje die 4 maal groter is.


    Stiekem hebben ze dat pas gemaakt toen ze binnen waren, met gestolen spullen :')

    Floreale schreef:
    Wait whut, waarom zou je een fiets mee naar binnen willen nemen? :') En auto's zouden wel mogen?
    Lol ^-^ Ik vraag wel even aan de buschauffeur of hij me naar binnen kan rijden.



    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA (lol)(lol)(lol)(lol)(lol)

    Ik ga echt stuk om je reactie, hahahahaha sorry :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Floreale schreef:
    (...)

    Stiekem hebben ze dat pas gemaakt toen ze binnen waren, met gestolen spullen :')

    Ik heb er 1tje die 6x dit was en waar op stond "Harry Show Us Your Brasil" dus ik denk dat ik die van mij wel binnen krijg. Die van mij is een stuk kleiner.

    Zal ik eerlijk zijn? Ik neem niets mee xd das sneu voor de kindjes achter me. Dus wss doe ik hakken aan XD terwijl ik al iets tegen 1.75 ben.
    Maar ik doe een armbandje om die mn nichtje heeft gemaakt, van de Britste vlag (kleuren) en zelf een gemaakt met de Ierse kleuren D:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Floreale schreef:
    (...)

    Precies! Deze mensen waren waarschijnlijk stoned tijdens het bedenken van deze regels.




    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Jovantos schreef:
    Zal ik eerlijk zijn? Ik neem niets mee xd das sneu voor de kindjes achter me. Dus wss doe ik hakken aan XD terwijl ik al iets tegen 1.75 ben.
    Maar ik doe een armbandje om die mn nichtje heeft gemaakt, van de Britste vlag (kleuren) en zelf een gemaakt met de Ierse kleuren D:
    Heel veel mensen denken dat ik dan de hele dag met dat ding ga staan, nee hoor, Ik heb er twee gemaakt 1tje voor mij en mijn beste vriendin. En we houden ze op totdat we denken dat ze ze gezien hebben, En dan is het van, oke leg maar neer xD

    ArosBitch schreef:
    (...)
    Ik heb er 1tje die 6x dit was en waar op stond "Harry Show Us Your Brasil" dus ik denk dat ik die van mij wel binnen krijg. Die van mij is een stuk kleiner.


    Gewoon proberen, misschien krijg je het nog mee naar binnen ook.
    Wat staat erop? Dan kan ik je misschien herkennen ^^


    @andere mensen
    Okay lol, zo grappig vond ik hem zelf eigenlijk niet :')
    Nu herkennen jullie me wel als ik kom aanrijden in een bus. Watch out, Loeka's coming. ^-^

    Floreale schreef:
    (...)

    Gewoon proberen, misschien krijg je het nog mee naar binnen ook.
    Wat staat erop? Dan kan ik je misschien herkennen ^^


    @andere mensen
    Okay lol, zo grappig vond ik hem zelf eigenlijk niet :')
    Nu herkennen jullie me wel als ik kom aanrijden in een bus. Watch out, Loeka's coming. ^-^


    Ik stuur je een PBtje

    Weet iemand of krukken mee naar binnen mogen
    Door een blessurre kan ik niet te veel lopen en springen maar we gaan met de trein dus weet iemand het


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Weet iemand of krukken mee naar binnen mogen
    Door een blessurre kan ik niet te veel lopen en springen maar we gaan met de trein dus weet iemand het


    Als dat niet mag zijn ze getikt. Ik zou er van uit gaan dat het wel mag!


    Danmarks Dynamite.