• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Lalalala, ik voel me verschrikkelijk rot, m'n kutmoeder dreigt met in elkaar slaan en me uit huis laten halen, ik kan mijn huiswerk niet maken omdat ik laptoploos ben dankzij eerdergenoemde kutmoeder, mijn zusje doet alsof ik haar heb geslagen zodat ik straf krijg, op school gaat het ook niet bepaald goed - "Alles goed?" "Ja hoor, het gaat prima met me."

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

De verhandeling: Zijn wij kindermoordenaars? Totally gonna nail this shit. Als ik nu nog een inleiding en een slot kan bedenken.

"Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

A message to all the guys who like to fuck girls over: How do you turn a girl into someone with a binding problem, a trauma and guy hatred....

Simple... Mindfuck her all the time while knowing the girl loves you with all her heart... Like for 2 and a half years if shes a real strong one inside... And then you'll leave her out of the blue sad and alone... Be sure she wont get suicidal so be sure you left her with just enough friends... Who take care of her...
    And then you made a girl who never wants someone to get close to her ever again as close as she had let you... ;)

Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

Ah well, vandaag was een goede dag. Tot ik Facebook opende....

Take me to wonderland

Ik hoop echt dat ik snel mijn laptop binnen krijg.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Heb ik het hele weekend aan GS gezeten, haal ik alsnog maar een 5.5. En weg is de motivatie

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Boeiend.

Was ik nog maar een kind zonder zorgen.

Als je weer al 't eten jat en opmaakt, haal ik je hoofd door de vuilnisbak.
    +
    Er is tussen jou en dat vuilnis toch niet zoveel verschil.

Jeez, doe eens niet zo bitchy.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Ugh that love triangle/maze/thing. It's killing me damnit. @.@

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

I don't care, really - not any more.

Je zal toch niet zo'n goede band krijgen.

Aap me niet na.

Jezus, whatthefuck heb jij de laatste tijd.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Dus, je antwoord nu alleen maar als ik er niet ben..?
    Tuurlijk joh zo kom je er overheen..

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you