• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gelukkig ben je straks weer terug. C:


    Caution first, always.

    Je mist me geeneens – ironisch.


    Ik ben verward door de hele situatie.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Inspiratie weg...straks hoort ie maandag dat het doorgaat en dan issie ook voor twee weken weg. ik ben verdrietig en voel me in de steek gelaten. Word door alles en iedereen genegeerd. Bah. Dan wachten die rpg´s maar ook een keer op mij ipv andersom. Mijn inspiratie is toch kwijt.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    I miss how close we used to be


    kindness is never a burden.

    Maar met muziek op gaan leren en hopen dat ik dan niet weer in slaap val +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    help

    Ik haat het als mijn ouders zeggen "dat ik mijn koptelefoon maar op moet doen" als ik vraag of ze iets stiller willen zijn. Ik haat het als ze geen rekening met mijn houden, stomme rotmensen. De tv is natuurlijk belangrijk dan mijn toetsweek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Als jongen de facebook van een meisje hacken om aandacht te krijgen. Wat voor een fucked upte logica is dat?


    Stenenlikker

    Houdt toch op met je zogenaamde stress-stoornis, je weet niet eens wat het betekent. Het enige wat je zoekt, is aandacht.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wiskunde, ik haat je met heel mijn hart.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ugh, wat moet ik toch aanvangen met mijn profiel...


    Take me to wonderland

    Jezus Christus. Nou gaat mn laptop helemaal niet meer aan. Tyfusoplader.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Omfg, wat zijn jullie een stel pretentious assholes.


    Caution first, always.

    Aaaah, nee! Natuurlijk gebeurt dat net nu.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.