• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben zo moe!


    26 - 02 - '16

    Waarom kun je niet gewoon een keer vrolijk voor me zijn.


    Tijd voor koffie.

    I knew you wouldn't do it.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I should stop dreaming about you.


    :)

    Alsjeblieft rot op. Graaf een kuil diep in de grond, ga erin liggen en laat het dichtgooien zodat ik die rotkop van jou nooit meer hoef te zien. Je bent een vieze, vuile stalker. Je hebt een nieuwe vriendin, maar toch blijf je me lastigvallen. Ondanks het feit dat ik goed en lief genoeg was om jou het aller beste toe te wensen. Mensen als jij zouden een baksteen moeten pakken en die tegen zichzelf aan moeten gooien. Je bent een gestoorde en ik haat je. Het is zelfs al zo ver dat ik jou het licht niet meer in de ogen gun en voordat ik mensen zo ga haten, moet er een hoop gebeuren.

    Sorry, ik moest dit ff kwijt.


    26 - 02 - '16

    Ik wil met je praten, maar ik heb altijd het idee dat je het irritant vindt. Nu durf ik niets meer zeggen, maar jij zegt uit jezelf ook niets. Dat zegt genoeg, toch? I hate being in love.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hmm, ik krijg het gevoel dat je kwaad op me bent omdat ik gisteren niet met je ben uitgegaan. Misschien moet je me dan eerst het gevoel geven dat je me mee vraagt omdat je mijn gezelschap leuk vindt en niet omdat je mijn rijbewijs en auto zo leuk vindt.


    Take me to wonderland

    Jemig, wat een dag. Dat was echt een duik in de K-pop wereld, zeg. Die dansjes nooit meer. Mijn fucking heupen doen gewoon pijn. O___o
    Het is maar goed dat ik zelf niet into Korea ben. :')


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    I need you..


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Waarom moet ik me er altijd zo toe zetten om naar stage toe te gaan.
    Ik wist van te voren wel dat de bovenbouw meer mijn ding was.


    Wakker worden met het besef dat je de hele dag moet gaan zitten leren is ook niet alles ... :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Siiigggh. Dit is echt niets voor mij. ):

    Dit is de laatste keer. Niemand voelt zich er beter door, niemand heeft hier profijt van en ik wil daarover niet tegen mijn moeder liegen. Hoewel ik het niet helemaal fair vind hoe ze mij pushed...

    Ik ben zo blij door gisteren :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Shit, dit wordt niks. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan