• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben het zat.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Meh iedereen heeft een slechte bui vandaag. It makes me sad. ):


    | Reality is for people that lack imagination |

    Kobain schreef:
    Everything hurts and inside I'm dying.



    help

    Dear math:


    help

    Dit moet eens over zijn, voordat het dingen kapot maakt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Je hebt last van je hormonen, doe even normaal en doe niet alsof je hele wereld vergaat daardoor.


    Your make-up is terrible

    Moei je met je eigen zaken en laat mij gewoon met rust ja. Je bent dood irritant en maakt mijn dag er ook niet beter op.


    kindness is never a burden.

    Concentratie, kom tot mij alsjeblieft. Ik heb nog 2.5 boek te gaan, so I'll need it.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb zo'n zin om morgen smoothies te maken met mijn nieuwe blender. x_x


    Your make-up is terrible

    Omg... Waarom heb ik de hele tijd nou geen honger het irriteerd me 1 boterham en ik zit vol.. Half bord avond eten ik zit vol... Ik val dadelijk nog zoveel af dat ik er bang van word... Nou mag er dan wel een kilo of 4 af maar toch dit hoort niet... medicijnen enzo :c


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    YukiOnna schreef:
    Omg... Waarom heb ik de hele tijd nou geen honger het irriteerd me 1 boterham en ik zit vol.. Half bord avond eten ik zit vol... Ik val dadelijk nog zoveel af dat ik er bang van word... Nou mag er dan wel een kilo of 4 af maar toch dit hoort niet... medicijnen enzo :c
    Ruilen? Ik wil me juist helemaal volstoppen, terwijl ik probeer af te vallen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    What the fuck. Dus nu kan ik geen huiswerk maken dankzij jou en sta ik morgen met lege handen voor mijn leerkracht Nederlands die mijn collage over mijn boek verwacht en dat allemaal omdat jij weigert me mijn fucking laptop terug te geven, ook al weet je dat dit project heel belangrijk is. Serieus, ben jij wel een moeder? Je vraagt me niet of de testen bij de medische controle goed waren. Je vraagt niet hoe het met m'n punten zit. Je kookt niet eens voor mij. Zolang ik maar uit je zicht ben, is het goed. Godverdomme, ik kan wel janken.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hoe kun je dat aanmoedigen verdomme? Spoor je wel helemaal?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I've got toooo muuuuuch inspiratiooooooon. D:


    help

    Leave the past in the past. Stel je niet zo aan mens.


    26 - 02 - '16