• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

I feel empty.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Leshley schreef:
    I feel empty.

kindness is never a burden.

Leshley schreef:
    I feel empty.

*hugs* Fill yourself with cookies? :3
    En als je wilt praten of gewoon even tegen iemand moet zeuren, staat mijn pb open.

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Kobain schreef:
    (...)

*hugs you too*

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Waarom staat eyeliner mij nou niet? :')

"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

Hell yeah – zaterdag naar de voorpremiere van Divergent.

Don't lie to me.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

You could have it all, my empire of dirt.

· You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

Kijk uit, je gaat te snel!

Tijd voor koffie.

Ik heb zin om te shoppen en allemaal leuke betaalbare dingen tegen te komen. Helaas helaas gebeurt dan nooit. :c

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Ik haat face claims.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Medousa schreef:
    Ik haat face claims.

26 - 02 - '16

Ik zou echt zo, zó, zó graag even weg willen vluchten van alles. Ik voel me al weken fucking slecht in m'n vel en nu, nu wordt het écht te veel.

[ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 19:57 ]

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Dat moment wanneer je je nagels na een lange tijd afknipt en je de touchscreen van je mobiel niet fatsoenlijk meer kan gebruiken. Oeps. :')

Ik haat het echt als ik inspiratie heb en dan zit ik voor mijn pc en heb ik geen idee waarovet ik moet schrijven.

Help me. D:

help