• De vloek van de Evil Queen heeft er voor gezorgd dat alle sprookjesfiguren nu in onze wereld zitten, in een plaatsje dat niet bestond en als nog niet in deze wereld thuishoort; Storybrooke. De sprookjes figuren hebben een normaal leven, ze gaan naar hun werk of school, hebben wel eens ruzie of maken vrienden, ze krijgen een relatie, sommige gaan misschien trouwen of zijn net uit elkaar. Gewoon een normaal leven het enigste wat wel is, is dat al hun herinneringen nep zijn niemand herinnert zich hun leven in de Enchanted Forest behalve de Evil Queen. De Evil Queen is wel bang dat ze hun geheugen helemaal terug krijgt en iedereen tegen haar zal keren.

    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Sprookjesfiguur:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Werk: (Of als je personage nog op school zit, zet je dat ook hier neer)
    Extra:




    Rollen
    Sprookjesfiguren:
    Katherine Damianne Stavros || Red riding hood || Luna2013
    Arlyne Kensington || Doornroosje || xYoungLovex
    Snowwhite || Bella Christina Smith || zaIa
    Elle Sienna Lee || Rapunzel || Confiance
    Chloe Diana Fray || Elsa van Frozen || SuperTOMMO
    Emily 'Em' Devoné || Belle || Disneyy
    Mr.Gold || Rumplestiltskin || Luna2013
    Jamie Colin Beckster || Huntsman || MissMills
    Evan James Moor || Peter Pan || Disneyy
    Rowan Christopher Northwood || The pied piper of hamelin || Dauntlessone
    Jérome Balthazar Chesir || The mad hatter || Fairytalest
    Ali Omar Hirsiz || Alladin || Fairytalest

    Regels
    Niet alleen personages van 16-19 ook oudere van 20-30+
    Ongeveer 200 woorden schrijven, niet minder! Meer mag altijd. Je krijgt maar twee waarschuwingen!
    Naamsverandering doorgeven.
    Als je op vakantie gaat of als je door een andere reden paar weken/dagen niet kan reageren graag even melden.
    Andere niet buitensluiten
    Geen te perfecte personages
    Niemand zonder toestemming van een andere vermoorden of verwonden
    Als je met de rpg stopt zorg dan dat je personage niet gewoon opeens verdwenen is maar laat hem vermoorden/vermist of wat dan ook.
    Zet boven je post de naam van je personage in Storybrooke en welke sprookjesfiguur hij is
    16+ is toegestaan
    OC aanduiden met ()[]{}
    Hou meisjes en jongens gelijk
    Minstens twee personages per persoon
    De vloek wordt later verbroken
    reserveringen blijven twee dagen staan
    Als je over de serie praat graag onder spoiler voor het geval er mensen bij zijn die nog niet alle afleveringen heeft gezien.
    Je mag personages bespelen die niet in Storybrooke/the Enchanted Forest voorkomen.
    En natuurlijk veel plezier.


    Het verbreken van de vloek
    Oke, het lijkt me wel zo leuk als de vloek later wordt verbroken en de personages dan ook later gaan onderzoeken hoe ze weer terug naar de Enchanted Forest moeten gaan.
    Eerst had ik het idee dat iedereen langzaam hun geheugen terug krijgt soms na een droom of een bepaalde gebeurtenis die er is gebeurt en die een beetje weg heeft van een gebeurtenis die hij/zij heeft meegemaakt in de Enchanted Forest.
    Als jullie anders ook een beter idee of een leukere idee hebben dan hoor ik dat graag^^




    Speeltopic!

    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 18:31 ]

    Wait ik pas haar naam even aan, anders is het best raar...en is het goed als ik de tijd voor mijn rol te maken verleng? Heb namelijk zo wat geen laptop of computer ter beschikking..


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    SuperTOMMO schreef:
    Wait ik pas haar naam even aan, anders is het best raar...en is het goed als ik de tijd voor mijn rol te maken verleng? Heb namelijk zo wat geen laptop of computer ter beschikking..



    Dat is prima hoor

    Ik heb mijn karakter bijgewerkt. Is ze nu goed?


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    Rol: Sprookjesfiguur || The Huntsman || Sherrif
    Naam: Jamie Colin Beckster
    Sprookjesfiguur: The Huntsman
    Leeftijd: 22
    Karakter: Jamie is een eerlijk en rechtvaardig persoon. Hij probeert altijd mensen te helpen en is daarom ook sheriff geworden. Jamie is een erg goede boogschutter en dit beoefent hij dan ook vaak in het bos, vandaar dat hij goed overweg kan met een pistool.
    Jamie is slim, ijverig en hij is er altijd voor in om iets nieuws te leren. Ook is hij goed in mensen opspeuren. Hij is erg alert en kijkt meestal eerst de kat uit de boom. Hij is niet erg sociaal en heeft dan ook niet veel vrienden, hoewel bijna iedereen hem wel kent aangezien hij de sheriff is.
    Jamie is sportief en daardoor ook erg behendig en snel. Ook is hij erg moedig en kan hij zich goed aan een situatie aanpassen maar is hij wel erg achterdochtig. Hij wantrouwt alles en is erg op zijn hoede. Hierdoor is hij vaak zwijgzaam en rustig. Jamie is echter erg nieuwsgierig, eigenwijs en een echte doorzetter.
    Jamie heeft niet zoveel zelfvertrouwen en is erg bescheiden. Hij probeert altijd anderen te beschermen en is dan ook erg zorgzaam en trouw. Jamie kan echter heel sluw zijn en is een goede leugenaar, wat in sommige situaties erg van pas kan komen.
    Jamie is goed in samenwerken maar hij is niet bepaald een leider. Hij vindt het best moeilijk om voor anderen te bepalen wat ze moeten doen. Als anderen er echt niet uitkomen neemt hij echter wel het touw in handen. Meestal gaat het dan ook wel goed, alleen weet hij dit zelf niet en is hij daarom wat terughoudender daarin.
    Uiterlijk:





    Jamie heeft kort, donkerblond haar en blauwe ogen. Hij draagt meestal effen t-shirtjes, een spijkerbroek en zijn bruine leren jasje. En natuurlijk zijn Sheriff-badge.
    Jamie is 1.81 meter lang, slank en vrij gespierd. Ook heeft Jamie een bril. Soms draagt hij echter lenzen.
    Werk: Hij is sheriff.
    Extra: -

    Is hij zo goed?

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 21:08 ]


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    ^Mijn eerste reactie bij die eerste foto 'Dat is Matt Donnovan' 'Matty blue eyes' :3'
    Haha ;D


    Little do you know

    Disneyy schreef:
    ^Mijn eerste reactie bij die eerste foto 'Dat is Matt Donnovan' 'Matty blue eyes' :3'
    Haha ;D


    Jaaa, hij is zo lief (H)


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    MissMills schreef:
    (...)

    Jaaa, hij is zo lief (H)


    Jaa ;D
    But I prefer Damon :3


    Little do you know

    Oke, ik heb jullie nu echt nodig.. :l
    Word het Peter Pan, of word het Jack Frost?
    Het word me te moeilijk :l

    Ik denk dat ik misschien nog wel wat andere foto's voor ze ga zoeken maar dit zijn iniedergeval mijn FC's voor deze twee cx

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 21:02 ]


    Little do you know

    Oké, eerlijk gezegd heb ik die film met Jack Frost (hoe heette die film ook alweer :$ haha) niet gezien, dus ik ben voor Peter Pan :)
    Maar dat is mijn mening, je zult toch zelf moeten kiezen :)


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Demon is indd ook echt geweldig (L)

    En Peter Pan vind ik stiekem toch wel ietsje leuker dan Jack Frost. ;p
    But, het is natuurlijk nog steeds je eigen keus.

    Okay dan word het Peter ;D
    ik kan gwn niet kiezen -aangezien ik ze allebij even geweldig vind cx- dus laat ik jullie kiezen, ^^
    Ik ga em invullen XD


    Little do you know

    Is het raar dat ik nog nooit van Jack Frost heb gehoord? :3


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    OhSoAria schreef:
    Is het raar dat ik nog nooit van Jack Frost heb gehoord? :3


    Haha nee, niet echt. Jack Frost is een beetje de hoofdrolspeler in de film Rise of the Guardians, een nieuwe Disney film over de tandenfee, kerstman en al die bekende gevallen, cx
    Hij lijkt qua karakter best veel op Peter Pan, alleen wil hij niet eeuwig jong zijn xD


    Little do you know


    Rol:
    Peter Pan
    Naam:
    Evan James Moor
    Leeftijd:
    17 jaar. Hij is jarig op 10 Januari.
    Karakter:
    Evan is op het eerste gezicht een aardige, ijferige jongen die goede cijfers haalt op school en enorm veel vrienden heeft. Het enige wat daar van klopt is dat hij veel vrienden heeft. Evan is een beetje arrogant en vind zichzelf echt helemaal geweldig, hij heeft een hekel aan mensen die zich enorm volwassen gedragen. Er zijn maar een paar volwassenen bij waar hij wel respect voor heeft.
    Tegen zijn vrienden is hij wel zo vriendelijk als hij lijkt en hij beschermt zijn vrienden met zijn leven, dit omdat zijn vrienden de enige zijn die hij heeft.
    Evan vind het leuk om dagelijks grappen uit te halen met mensen en hij heeft vaak ruiten en andere breekbare dingen gesloopt, zo'n beetje de hele stad kent de jongen en zijn vrienden wel.
    Ook is Evan gek op meiden, en een echte Flirt. Maar juist de meiden die hij echt lief wil hebben -aangezien hij vaak voor de 'makkelijke' meiden gaat omdat hij die simpel kan krijgen- kan hij niet krijgen. Deze meiden lachen hem vaak uit terwijl hij eigenlijk voor hun veel beter zijn best probeert te doen dan de meiden waar hij meestal mee gaat, iets wat hem niet echt blij maakt. En na een aantal mislukte pogingen om een meisje voor zich te winnen heeft hij de moed op gegeven. Aan de buitenwereld laat hij zien dat hij niet eens een vriendin wil en dat hij niets van liefde wil weten en dat hij het maar stomme gevoelens vind, en dat laat hij heel geloofwaardig overkomen aangezien iedereen hem gelooft terwijl er eigenlijk niets van waar is. Ergens van binnen verlangd hij toch wel naar liefde, maar aangezien hij dit nooit gehad heeft en nooit heeft kunnen voelen veracht hij het ergens toch ook wel.
    Uiterlijk:
    Evan heeft donkerblonde haren waar een krul in zit en zijn ogen zijn blauwgrijs van kleur. Hij heeft dunne wenkbrauwen en zijn ogen zijn niet heel groot en omringd door blonde onzichtbare wimpers. Evan heeft smalle lippen die vaak in een stralende glimlach gevormd zijn in plaats van een arrogante uitdrukking die je bij zijn karakter wel zou verwachten.
    Hij is ongeveer 1.78 lang en heeft een redelijk gespierd lichaam.
    Werk:
    Evan heeft geen baantje, hier is hij ook niet naar op zoek want banen zijn voor 'volwassenen'.
    Extra:
    Evan heeft aan Tattoo in zijn zij met de tekst 'To die would be an awfully big adventure'

    Hij is een wees en heeft het hier niet heel makkelijk mee, wat hij uit met zijn arrogantie en het kleine beetje vandalisme. Het enige wat het voor hem niet leuk maakt is de eeuwige vraag waarom zijn ouders hem hebben weg gedaan.


    Volgens mij is hij zo wel af :)

    [ bericht aangepast op 26 maart 2014 - 20:02 ]


    Little do you know

    Zou ik mogen meedoen als de rattenvanger van Hamelen? Indien er nog plaats is natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2014 - 15:00 ]