• De vloek van de Evil Queen heeft er voor gezorgd dat alle sprookjesfiguren nu in onze wereld zitten, in een plaatsje dat niet bestond en als nog niet in deze wereld thuishoort; Storybrooke. De sprookjes figuren hebben een normaal leven, ze gaan naar hun werk of school, hebben wel eens ruzie of maken vrienden, ze krijgen een relatie, sommige gaan misschien trouwen of zijn net uit elkaar. Gewoon een normaal leven het enigste wat wel is, is dat al hun herinneringen nep zijn niemand herinnert zich hun leven in de Enchanted Forest behalve de Evil Queen. De Evil Queen is wel bang dat ze hun geheugen helemaal terug krijgt en iedereen tegen haar zal keren.

    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Sprookjesfiguur:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Werk: (Of als je personage nog op school zit, zet je dat ook hier neer)
    Extra:




    Rollen
    Sprookjesfiguren:
    Katherine Damianne Stavros || Red riding hood || Luna2013
    Arlyne Kensington || Doornroosje || xYoungLovex
    Snowwhite || Bella Christina Smith || zaIa
    Elle Sienna Lee || Rapunzel || Confiance
    Chloe Diana Fray || Elsa van Frozen || SuperTOMMO
    Emily 'Em' Devoné || Belle || Disneyy
    Mr.Gold || Rumplestiltskin || Luna2013
    Jamie Colin Beckster || Huntsman || MissMills
    Evan James Moor || Peter Pan || Disneyy
    Rowan Christopher Northwood || The pied piper of hamelin || Dauntlessone
    Jérome Balthazar Chesir || The mad hatter || Fairytalest
    Ali Omar Hirsiz || Alladin || Fairytalest

    Regels
    Niet alleen personages van 16-19 ook oudere van 20-30+
    Ongeveer 200 woorden schrijven, niet minder! Meer mag altijd. Je krijgt maar twee waarschuwingen!
    Naamsverandering doorgeven.
    Als je op vakantie gaat of als je door een andere reden paar weken/dagen niet kan reageren graag even melden.
    Andere niet buitensluiten
    Geen te perfecte personages
    Niemand zonder toestemming van een andere vermoorden of verwonden
    Als je met de rpg stopt zorg dan dat je personage niet gewoon opeens verdwenen is maar laat hem vermoorden/vermist of wat dan ook.
    Zet boven je post de naam van je personage in Storybrooke en welke sprookjesfiguur hij is
    16+ is toegestaan
    OC aanduiden met ()[]{}
    Hou meisjes en jongens gelijk
    Minstens twee personages per persoon
    De vloek wordt later verbroken
    reserveringen blijven twee dagen staan
    Als je over de serie praat graag onder spoiler voor het geval er mensen bij zijn die nog niet alle afleveringen heeft gezien.
    Je mag personages bespelen die niet in Storybrooke/the Enchanted Forest voorkomen.
    En natuurlijk veel plezier.


    Het verbreken van de vloek
    Oke, het lijkt me wel zo leuk als de vloek later wordt verbroken en de personages dan ook later gaan onderzoeken hoe ze weer terug naar de Enchanted Forest moeten gaan.
    Eerst had ik het idee dat iedereen langzaam hun geheugen terug krijgt soms na een droom of een bepaalde gebeurtenis die er is gebeurt en die een beetje weg heeft van een gebeurtenis die hij/zij heeft meegemaakt in de Enchanted Forest.
    Als jullie anders ook een beter idee of een leukere idee hebben dan hoor ik dat graag^^




    Speeltopic!

    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 18:31 ]

    Dauntlessone schreef:
    Zou ik mogen meedoen als de rattenvanger van Hamelen? Indien er nog plaats is natuurlijk.



    Is goed hoor
    @Pas alles vanavond aan

    Grr, mijn ouders moeten nog veel voor de computer doen enz. Dus ik kan mijn personage hooguit morgen maken, sorry.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Peter AKA Evan is af ;D
    Heb zijn karakter ietsjes bijgewerkt als dat hij is maar goed dat maakt denk ik niet zo uit, en ik heb hem 17 gemaakt, aangezien hij dan een beetje net zo oud is als de rest aangezien de rest allemaal 18 en ouder is..
    Evan zal nooit een vriendin krijgen omdat iedereen veel te oud is voor die arme stakker XD

    [ bericht aangepast op 26 maart 2014 - 20:06 ]


    Little do you know

    Peter kan misschien een relatie krijgen met Sneeuwwitje die ik nog ga maken. Dan maak ik haar wel 16 ofzo xD


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Of met Rapunzel/Elle, ze is 17.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Haha oke ;D
    Peter is sws een player dus word wel wat XD


    Little do you know

    Rol: Rowan Christopher Northwood || The pied piper of hamelin
    Naam: Rowan Christopher Northwood
    Sprookjesfiguur: The pied piper of hamelin (De rattenvanger van Hamelen)
    Leeftijd: 20
    Karakter: Rowan is eigenlijk nogal mysterieus. Hij is zo iemand die plots vanuit het niets opduikt en dan toch lijkt te weten waar je de hele tijd al mee bezig was. Hij is sluw, slim en enorm manipulatief al is die drang naar manipulatie van anderen wel geminderd sinds hij zijn geheugen kwijt is. Hij kan er niet tegen wanneer mensen de baas over hem spelen en hun neus in zijn zaken steken, al vind hij het zelf niet erg om zo af en toe wel eens een gesprekje af te luisteren. In het sprookje wordt hij vaak als de slechterik bekeken, aangezien hij de kinderen van Hamelen met zich mee lokte, maar is hij wel echt zo slecht. Uiteindelijk was het de burgemeester die hem zou betalen zoals eerder afgesproken maar zich uiteindelijk niet aan de afspraak hield nadat hij het dorp rattenvrij had gemaakt. Hij heeft dus ook een afkeer voor burgemeesters en mensen die zich niet aan hun beloftes houden, iets wat hij zelf altijd doet, al maakt hij wel niet gauw een belofte. Op liefdesgebied is hij eigenlijk niet op zoek naar een vaste relatie aangezien hij zich moeilijk aan mensen kan binden. Als rattenvanger leefde hij ook afgezonderd van anderen en was altijd op reis, vandaar dat hij dus ook een beetje last heeft van bindingsangst en vaak doet alsof niets of niemand hem kan schelen ook al is dat soms wel zo.
    Uiterlijk: Rowan heeft donkerbruin haar en donkere ogen waardoor het soms moeilijk is om zijn iris van zijn pupil te onderscheiden. Hij is 1m79 lang, een gemiddelde lengte voor een jongen en niet erg gespierd. Hij is nu eenmaal geen jongen die zijn dagen al trainend in de fitness doorbrengt. Als het om kleding gaat draagt hij normale dingen die niet echt opvallen, zoals hijzelf dus.
    Werk: Hoewel zijn grootste passie muziek is studeert Rowan voor dierenarts omdat hij toch ook wel een sterke band met dieren heeft. Momenteel loopt hij stage bij de dierenarts in Storybrook
    Extra: Wat zou de rattenvanger zonder fluit zijn. Deze is nog altijd in zijn bezit, al denkt hij dat het een erfstuk is van zijn grootvader. Hij heeft hem wel altijd op zak en bewaart hem in een soort kistje.

    Alles is weer bijgewerkt.
    Hoop dat ik niemand ben vergeten^^ ;p

    Wanneer gaan we beginnen? :)


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    MissMills schreef:
    Wanneer gaan we beginnen? :)


    Same question cx
    Maar het zou leuk zijn als er nog veel meer mensen bij komen :3


    Little do you know

    Disneyy schreef:
    (...)

    Same question cx
    Maar het zou leuk zijn als er nog veel meer mensen bij komen :3


    Ja dat is waar :)


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Der moet nog 1 jongen bij komen. En ik ga ook nog even mijn rollen invullen, en er moet zwz ee nreservatie ingevuld worden

    Luna2013 schreef:
    D'r moet nog 1 jongen bij komen. En ik ga ook nog even mijn rollen invullen, en er moet sowieso een reservatie ingevuld worden


    Oke :)


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Dusz iemand die miss nog een jongen wilt spelen je mag van mij best wel drie personages als je zeker weet dat je ze allebei goed speelt en niet verwaarloost

    Ik vul morgen mijn personage in.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''