• Heyhey!
    Ik ga binnenkort met mijn school (alle havo 3 klassen) naar Köln/Keulen.
    Dat is vanaf mijn woonplaats 2,5/3 uur rijden. Ik zit naast een gezellig meisje, ze houdt er van tekenen en muziek!
    We zijn samen een beetje aan het bedenken wat we kunnen doen in de bus, naast eten en muziek luisteren en mobielen (want whatsappen is al snel niet meer mogelijk ivm. buitenland enzo)

    Weten jullie nog leuke dingen?

    xTealover


    ~ Be yourself, you're beautyful!~

    Allereerst, 2,5/3 uur rijden is echt niet lang. Ten tweede, je hebt toch net al dingen opgenoemd? Ga anders spellen doen of zo?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Niks.

    Heb nog nooit iets gedaan met busreisjes. Gewoon met de klas praten, beetje chillen, niks doen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Op zich heb je aan kletsen, eten, muziek maken, misschien liedjes zingen (dat deed ik met m'n klas toen we naar Amsterdam gingen), wel genoeg hoor. Zoals Patholoog zegt, 2,5/3 uur is niet zo lang.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2014 - 16:08 ]

    Ik slaap altijd in de bus.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Kaarten


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik praat gewoon met de anderen van mijn klas in de bus.


    Take me to wonderland

    De heenreis is om 7 uur 's ochtends dus dan is nog niet iedereen echt vrolijk enzo en de terug weg is 's avonds laat dus dan is iedereen waarschijnlijk best moe!
    Dan is 2,5/3 wel erg lang. Wij houden het al niet vol naar Amsterdam!

    x


    ~ Be yourself, you're beautyful!~

    Je kunt een goed boek gaan lezen, of een verhaal proberen te bedenken/uit te werken.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2014 - 16:30 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Rivaille schreef:
    Niks.

    Heb nog nooit iets gedaan met busreisjes. Gewoon met de klas praten, beetje chillen, niks doen.


    ''What do you mean life is short, life is the longest thing you'll ever do.''

    Ze houdt van tekenen? Houd een tekenwedstrijdje. :3 Dan heb je eigenlijk minstens drie mensen nodig; één die verzint wat getekend moet worden en beoordeelt en twee die meedoen.
    Of anders heb je altijd nog het welbekende drie woorden spel, dat is altijd leuk; schrijf om de beurt drie woorden en kom tot een geweldig (of minder geweldig) verhaal.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Samen spelletjes spelen? Ik weet dat ik met mijn vriendin toen we met school naar Engeland gingen altijd voor mekaar gingen meezingen met muziek en oortjes in en dat de ander dan het liedje moest luisteren. Vooral erg leuk als je slecht kan zingen :')


    From these ashes, I will rise

    Haha. op mijn school gaan ze ook in havo 3 naar Keulen.
    Twee uur is echt niet lang, dan praat je gewoon een beetje toch?


    Alleen maar tranen van geluk

    Ga slapen. :')


    Some people are art and do art at the same time

    Ik ben dit jaar 2x met een bus op excursie gegaan, een reis duurde 3,5 uur en de anderen 4,5
    Als je alleen zit, is dat best wel saai (ik ging dan altijd aan stories werken(op papier, dus ik had eerst alles uitgeprint en een schrijfblok meegenomen), muziek luisteren, tekenen, denken en op de terugreis slapen) maar met z'n tweeën zou ik niet weten wat je kan doen... Aangezien het nogal saai wordt als je de dingen die ik altijd in mn eentje doe met z'n tweeën gaat doen...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Praat nog wat, roddel nog wat, altijd leuk.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...