• Heyhey!
    Ik ga binnenkort met mijn school (alle havo 3 klassen) naar Köln/Keulen.
    Dat is vanaf mijn woonplaats 2,5/3 uur rijden. Ik zit naast een gezellig meisje, ze houdt er van tekenen en muziek!
    We zijn samen een beetje aan het bedenken wat we kunnen doen in de bus, naast eten en muziek luisteren en mobielen (want whatsappen is al snel niet meer mogelijk ivm. buitenland enzo)

    Weten jullie nog leuke dingen?

    xTealover


    ~ Be yourself, you're beautyful!~

    Lol, ik heb 10 uur in de bus gezeten naar Oostenrijk.
    Neem spelletjes mee of ga lezen.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Het is maar drie uur. Dat houd je echt wel vol met alleen een gezellige vriendin, eten en muziek. :'D Je kan altijd van die speciale autospelletjes doen. Desnoods "Ik zie wat jij niet ziet".


    :)

    Kaarten! Dat deed ik vroeger ook met mijn vriendinnen. Het was zo leuk.


    -

    Ik luister altijd alleen muziek en ik praat met niemand. c:


    Caution first, always.

    Booker schreef:
    Ik luister altijd alleen muziek en ik praat met niemand. c:


    Same here :W


    26 - 02 - '16

    Rivaille schreef:
    Niks.

    Heb nog nooit iets gedaan met busreisjes. Gewoon met de klas praten, beetje chillen, niks doen.


    Firm believer of all that is magic

    Lezen, slapen, beetje uit 't raam kijken hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wauw.. Dat je al vermaak zoekt voor 3 uur.. Ik moet in de zomervakantie 20 uur in de bus naar Lloret en dat word pas wat.. Ik denk dat je je wel vermaakt met alleen muziek luisteren en een beetje kletsen :)

    Wij zingen altijd liedjes als we op de achterbank zitten. Maar dan wel of kinderliedjes, of heel foute muziek. :Y) Laatst zaten we niet op de achterbank en deed een vriendin m'n haar in een vlecht, altijd leuk. ^^
    En anders is mijn vriendengroep heel goed in opdrachten voor elkaar verzinnen. Zo moest er op de terugweg van Londen iemand op handen en knieën door heel de bus lopen en tegen de leerkrachten 'woef' zeggen. Pret verzekerd. x]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Slapen, muziek luisteren, woordspelletjes spelen,...


    Has no one told you she's not breathing?

    Toen ik elf ur in de bus zat voor een skivakantie met school gig ik slapen muziek luister papier spellejes dus boterjaaseieren enz. Ehm naar buiten kijken lezen en kletsen. Drie uur is echt niet veel. Als ik naar familie ga rijden we drie uur dan lyister ik drie uur muziek


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oh, wel een tip. Vergeet je id kaart niet. Dat had ik namelijk xd.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb 3 jaar geleden 10 uur in de auto gezeten naar Zuid-Frankrijk, en de dag ervoor ook nog eens 7/8 uur.
    Ga gewoon wat muziek luisteren, slapen, kletsen met je klasgenoten.

    "en mobielen". I lolled. Is dat tegenwoordig ook al een werkwoord? Wat een bullshit. :'D

    Anyway, neem een spelletje mee of ga slapen. Ik reis elke vrijdag en maandag 3+ uur en jij hebt zelfs nog iemand naast je zitten waarmee je sociaal kunt zijn.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2014 - 8:06 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    kaarten, muziek luisteren, kletsen, eten, slapen, neem je ds of w/e mee


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO