• Iedereen kent het wel, het is vrijdagavond en je gaat naar de club met vrienden. Dan drink je net iets meer dan je eigenlijk kan verdragen en je gaat je eigen grenzen overschrijden. Nergens word over nagedacht, het maakt toch niet uit, alles kan en alles mag. De avond is immers jong en je kunt je volledig laten gaan. Maar wat gebeurd er de volgende morgen, als je wakker word in een onbekende kamer met iemand naast je in bed? Is het erger als het een volslagen vreemde is, of je beste vriend? Misschien sluip je stilletjes weg, of wacht je tot de ander wakker wordt, die stiekem wel erg leuk blijkt te zijn. Wil diegene überhaupt wel iets van je weten, of hij liever snel weg? Ook zou het handig zijn om uit te vinden wat er precies is gebeurd als je het je niet meer herinnert, en waar je bent. Een typische Morning After.

    Rollen •
    • Harry Styles • Subestimado
    • Louis Tomlinson • Oceanus
    • Niall Horan • KiliOfDurin
    • [R] Zayn Malik • RAB
    • Liam Payne • TinkerbelI
    • Marcel Styles • Periwinkle


    Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan.
    • Geen Mary Sue's.
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • Alleen Subestimado maakt de nieuwe topics.

    Koppels:
    • Louis & Zayn
    • Niall & Harry
    • Marcel & Liam.

    Begin:
    Het is een vroege morgen en iedereen wordt langzaam wakker, of dat nou thuis is of bij iemand anders, of zelfs in een volslagen onbekende hotelkamer. Met of zonder kater, met of zonder herinneringen, het enige dat zeker is -is dat er iets niet helemaal in de haak is. En dat wordt pijnlijk duidelijk als iemand naast je in het bed blijkt te liggen.


    Because I love him, do I need another reason?

    KiliOfDurin schreef:
    [Het lijkt net of een dode jongen in zijn bed heel normaal voor hem is. Geen kritiek, gewoon erg grappig xD]

    [Haha, nu je het zegt inderdaad, lol]


    How far is far

    [Gewoon zo houden. Het is geniaal!!]


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Niall Horan
    Ik knikte bij Harry zijn woorden en ging rustig verder met het voorbereiden van het ontbijt. Ik zag Harry tegen het aanrecht leunen. Toen alles op tafel stond en het water bijna kookte pakte ik twee mokken en deed er instantkoffiepoeder in. In elke mok ging een lepeltje en water toen het kookte. Ik mixte het poeder door het water tot het min of meer koffie was. "Wil je melk of suiker?" vroeg ik terwijl ik de mokken op de kleine keukentafel zette. De stonden tegenover elkaar met Lile op de kop. Toen alles stond liep ik naar het medicijnkastje, haalde het van slot en haalde de asperientjes eruit voor ik hem weer op slot deed. Ik nam geen risico met medicijnen en schoonmaakmiddelen met Lile. De schoonmaakmiddelen zaten ook achter slot en grendel. Gelukkig was ze nu oud genoeg dat ze het niet zomaar zou drinken of eten, maar goed. Ik legde ze op tafel, weg van Lile, die al op haar stoel zat. Zelf schoof ik ook aan en schonk melk in, in elk geval 2 van de 3 glazen. De suiker en koffiemelk stonden altijd op de keukentafel, dus die hoefde ik niet op tafel te zetten. Zelf dronk ik het compleet zwart. Ik nam een slokje en haalde toen twee asperientjes uit het pakje. Ik nam ze in met wat melk en legde toen op elk bord een snee brood. Lile at geen ander brood of cornflakes dan wit brood met citroenjam. Ja, ze was verwent, maar toch niet heel erg, want rijk genoeg om haar echt te verwennen was ik niet. Zelf had ik liever kaas of worst. Ik keek even op naar Harry. "Je koffie wordt koud." zei ik met een glimlach. Hij kon er ook niets aan doen dat ik zo'n domme dronkelap was en na zo lang niemand te hebben gehad met een totale vreemde het bed in was gedoken. Ik kon hem in elk geval een redelijk waardig ontbijt geven en hem de plek geven om zichzelf op te lappen voor hij terug naar huis ging en we allebei doorgingen met onze levens zonder hier ooit meer op terug te komen.


    Bowties were never Cooler

    Marcel Styles
    Ik draaide me om en trok de dekens over mijn hoofd heen tegen de geluiden die klonken en het licht. Ik mocht half wakker zijn, maar was niet in de stemming om mijn ogen te openen, want voor mijn gevoel was het nog te vroeg. Daarbij wilde ik terug naar dromenland, hopende dat ik straks wakker zou worden zonder hoofdpijn en spierpijn. In mijn gedachten spookte ondertussen rond dat ik minder had moeten drinken gisteren, iets wat ik iedere keer riep, maar nooit deed. Een zachte zucht rolde over mijn lippen, om me uiteindelijk te bedenken dat ik mijn reisje naar dromenland nu wel kon vergeten, omdat ik langzaam maar zeker steeds wakkerder werd. Ik was helemaal klaar wakker toen ik merkte hoe iemand, of iets, naast me op het bed zat en een blik op me voelde branden. 'Ik ben al waker hoor, Hazza,' murmelde ik, om heel langzaam mijn ogen te openen. Al zakte deze al snel weer dicht door het licht, maar ook omdat de persoon tegenover me totaal niet op mijn broer leek. Dat kon maar een ding betekenen en eigenlijk wilde ik daar nog geeneens over nadenken, omdat ik zeker wist dat ik mezelf alleen maar meer zou gaan haten op dat moment. 'I-I-Ik..Sorry,' mompelde ik, om langzaam overeind te komen en naar mijn hoofd greep die hevig protesteerde. 'Uh goedemorgen?' liet ik twijfelend over mijn lippen rollen, proberend na te denken wie de jongen was.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne.
    Ik was er nog steeds niet over uit dat er een jongen in mijn bed lag. Als het nou een meisje was, oké, maar een jongen? Ik ben toch niet gay? Of wel? Nou ja, nu kan ik er niks meer aan veranderen, en moet ik er maar vrede mee hebben dat ik op zijn minst bi ben, anders had er nu nooit een jongen in mijn bed gelegen. Of ik was zo dronken geweest dat ik nergens meer over nadacht, maar dat leek me sterk, want langzaam begon de momenten, die ik m eerlijk te zijn me niet eens wil herinneren, terug te komen. De jongen werd langzaam wakker, en had blijkbaar door dat ik naar hem zat te staren. 'Ik ben al waker hoor, Hazza,' murmelde hij, en opende langzaam zijn ogen. Ik fronste even, en keek licht verbaasd. Wie is Hazza? 'I-I-Ik..Sorry,' mompelde hij toen hij het blijkbaar door had dat ik niet die Hazza was waar hij het over had. 'Jij hoeft geen sorry te zeggen, het is mijn fout.' mompelde ik. 'Uh goedemorgen?' kwam twijfelend uit zijn mond. 'Eh, ja, goedemorgen.' zei ik, en keek de jongen even aan. 'Sorry, misschien een beetje een vreemde vraag, maar weet jij misschien wat er vanavond gebeurd is?' vroeg ik.


    How far is far

    [Oceanus went Valiente]


    "Family don’t end in blood”

    [KiliOfDurin -> LouisPan]


    Bowties were never Cooler