• Ik zou het eigenlijk wel handig vinden als ik een brichtje krijg wanneer er een Abo bij of af is. Altijd als er een af is dan ga ik zoeken wie het is en waarom die gene mijn story niet meer volgd.
    Er is dan wel als je bij Abo's kijkt een soort zoekbalkje waar je uit kunt kiezen dat het op alfabetische volgorde word getoond, of op datum. Dus als er een Abo bij is, is dat nooit zo moeilijk om te achter halen.
    En als ik zo'n berichtje zal ontvangen dat er een nieuwe lezer op mijn story is, dan kan ik een berichtje naar die gene sturen.

    Oké, dat was mijn idee:Y)

    [ bericht aangepast op 26 maart 2014 - 9:27 ]


    "Not my daughter, you bitch!"

    DarkSavior schreef:
    Al eens voorgesteld en afgewezen vanwege privacy shit. Je zou namelijk mensen die zich afmelden voor je verhaal kunnen "lastig" vallen met vragen waarom ze het niet meer lezen.

    Ik ben er trouwens tegen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben alleen voor als je alleen een bericht krijgt als er een abo bijkomt, vanwege de privacy redenen die al eerder genoemd zijn.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik zie niet in waarom niet, maar enkel als je ook kunt aanvinken dat je géén bericht wil krijgen. En dat kan met alle meldingen, dus als het doorgevoerd wordt dan vormt het vast geen probleem.

    En ik begrijp niet waarom je iemands privacy ermee zou schenden. Mocht je willen weten waarom iemand je verhaal niet meer wil volgen dan is dat toch geen probleem? Dat kun je nu ook doen.

    Als je een abo hebt dan weet je bij voorbaat al dat je geen anonieme lezer bent. Als je dat niet wilt, moet je ook gewoon geen abo nemen.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2014 - 14:34 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alaotra schreef:
    (...)

    Dit, en dan het liefst maar één keer per dag, niet op het moment zelf dat er een abo genomen wordt, want dat kan heel vervelend worden.
    Dus dat je bijvoorbeeld om middernacht een bericht krijgt met: er zijn x abo's bijgekomen (met usernames) en er zijn x abo's weggegaan (zonder usernames).


    Hier ben ik het mee eens.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    OakenshieId schreef:
    Ik zie niet in waarom niet, maar enkel als je ook kunt aanvinken dat je géén bericht wil krijgen. En dat kan met alle meldingen, dus als het doorgevoerd wordt dan vormt het vast geen probleem.

    En ik begrijp niet waarom je iemands privacy ermee zou schenden. Mocht je willen weten waarom iemand je verhaal niet meer wil volgen dan is dat toch geen probleem? Dat kun je nu ook doen.

    Als je een abo hebt dan weet je bij voorbaat al dat je geen anonieme lezer bent. Als je dat niet wilt, moet je ook gewoon geen abo nemen.

    Zo geef je iemand wel een erg grote kans om mensen te gaan lastigvallen, aangezien ze een bericht krijgen wat het er nog lekker even inwrijft. Daarnaast zijn mensen niet verplicht hun keuze te rechtvaardigen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bloodraven schreef:
    (...)
    Zo geef je iemand wel een erg grote kans om mensen te gaan lastigvallen, aangezien ze een bericht krijgen wat het er nog lekker even inwrijft. Daarnaast zijn mensen niet verplicht hun keuze te rechtvaardigen.


    Ik vind niet dat je iemand lastigvalt als je vraagt waarom ze besloten hebben het verhaal niet meer te volgen. Zelf zou ik graag willen weten waarom mensen besluiten mijn verhaal niet meer te lezen zodat ik er wat mee kan en ervan kan leren. Bovendien blijf je vrij om een berichtje te beantwoorden of niet.


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Ik vind niet dat je iemand lastigvalt als je vraagt waarom ze besloten hebben het verhaal niet meer te volgen. Zelf zou ik graag willen weten waarom mensen besluiten mijn verhaal niet meer te lezen zodat ik er wat mee kan en ervan kan leren. Bovendien blijf je vrij om een berichtje te beantwoorden of niet.

    Ik heb daar niet echt zin in tbh. :') Als je feedback wilt zou ik liever een review knop willen bij stories.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bloodraven schreef:
    (...)
    Ik heb daar niet echt zin in tbh. :') Als je feedback wilt zou ik liever een review knop willen bij stories.


    Ergens vind ik dat eigenlijk wel een super idee, haha!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Voor, maar dan enkel met nieuwe abo's en niet met oude die verwijderd worden.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2014 - 15:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik betwijfel of daar veel gebruikt van gemaakt zal worden haha.
    Maar goed, voor mij is het geen must hoor, het zien van abo's die weggaan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Misschien dat het anoniem kan, dan zou ik het op zich niet zo een probleem vinden. Maar dan niet elke keer een berichtje, maar gewoon dat ergens wordt aangegeven, elke keer dat je er kijkt, hoeveel het er meer of minder zijn in vergelijking met de vorige keer.


    Life is hard and then we die

    Bloodraven schreef:
    (...)
    Ik heb daar niet echt zin in tbh. :') Als je feedback wilt zou ik liever een review knop willen bij stories.


    Da's wel een awesome idee!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Ik vind niet dat je iemand lastigvalt als je vraagt waarom ze besloten hebben het verhaal niet meer te volgen. Zelf zou ik graag willen weten waarom mensen besluiten mijn verhaal niet meer te lezen zodat ik er wat mee kan en ervan kan leren. Bovendien blijf je vrij om een berichtje te beantwoorden of niet.

    Jij zou er misschien wat van willen leren, maar er zullen heel veel mensen zijn die het zullen misbruiken en dat is gewoon vervelend. Daarom ben ik tegen.
    De reviewknop vind ik nog steeds een goed idee, ik had het indertijd ook een keer voorgesteld, maar het is heel veel werk om door de crew te laten doen.


    From these ashes, I will rise

    Alaotra schreef:
    (...)

    Dit, en dan het liefst maar één keer per dag, niet op het moment zelf dat er een abo genomen wordt, want dat kan heel vervelend worden.
    Dus dat je bijvoorbeeld om middernacht een bericht krijgt met: er zijn x abo's bijgekomen (met usernames) en er zijn x abo's weggegaan (zonder usernames).


    ^

    Cantabile schreef:
    (...)
    Jij zou er misschien wat van willen leren, maar er zullen heel veel mensen zijn die het zullen misbruiken en dat is gewoon vervelend. Daarom ben ik tegen.
    De reviewknop vind ik nog steeds een goed idee, ik had het indertijd ook een keer voorgesteld, maar het is heel veel werk om door de crew te laten doen.


    Hmm. Ik zie gewoon niet echt hoe je dit kunt misbruiken, maar oké. xD
    Ik kan me niet voorstellen dat mensen veel berichtjes gaan sturen omdat een abo is verdwenen, maar zoals ik al zei, het is ook niet zo dat ik er veel toevoegende waarde in zie.


    Every villain is a hero in his own mind.