• Ik zou het eigenlijk wel handig vinden als ik een brichtje krijg wanneer er een Abo bij of af is. Altijd als er een af is dan ga ik zoeken wie het is en waarom die gene mijn story niet meer volgd.
    Er is dan wel als je bij Abo's kijkt een soort zoekbalkje waar je uit kunt kiezen dat het op alfabetische volgorde word getoond, of op datum. Dus als er een Abo bij is, is dat nooit zo moeilijk om te achter halen.
    En als ik zo'n berichtje zal ontvangen dat er een nieuwe lezer op mijn story is, dan kan ik een berichtje naar die gene sturen.

    Oké, dat was mijn idee:Y)

    [ bericht aangepast op 26 maart 2014 - 9:27 ]


    "Not my daughter, you bitch!"

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Hmm. Ik zie gewoon niet echt hoe je dit kunt misbruiken, maar oké. xD
    Ik kan me niet voorstellen dat mensen veel berichtjes gaan sturen omdat een abo is verdwenen, maar zoals ik al zei, het is ook niet zo dat ik er veel toevoegende waarde in zie.

    Nouja, hetzelfde type Q-er dat nog steeds het gastenboek misbruikt voor de reclame. Dan mag een story nog wel goed zijn, maar sommige schrijvers kunnen vrij beledigd uit de hoek komen als opeens iemand een abo opzegt. Ook al heeft de lezer daar een persoonlijke reden voor, het eerste berichtje zal toch een zekere aanvallende toon hebben en ik denk dat het beter is om deze conflicten gewoon te voorkomen (:


    From these ashes, I will rise

    DarkSavior schreef:
    Al eens voorgesteld en afgewezen vanwege privacy shit. Je zou namelijk mensen die zich afmelden voor je verhaal kunnen "lastig" vallen met vragen waarom ze het niet meer lezen.

    Ik ben er trouwens tegen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    DarkSavior schreef:
    Al eens voorgesteld en afgewezen vanwege privacy shit. Je zou namelijk mensen die zich afmelden voor je verhaal kunnen "lastig" vallen met vragen waarom ze het niet meer lezen.

    Ik ben er trouwens tegen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Cantabile schreef:
    (...)
    Nouja, hetzelfde type Q-er dat nog steeds het gastenboek misbruikt voor de reclame. Dan mag een story nog wel goed zijn, maar sommige schrijvers kunnen vrij beledigd uit de hoek komen als opeens iemand een abo opzegt. Ook al heeft de lezer daar een persoonlijke reden voor, het eerste berichtje zal toch een zekere aanvallende toon hebben en ik denk dat het beter is om deze conflicten gewoon te voorkomen (:


    Hmm zit wat in. Nou, alleen een berichtje als je er abo's bij krijgt én de optie bestaat dat je het uit kunt zetten. Dan vind ik het prima. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nee, dan word ik echt gek. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Meliorism schreef:
    Alleen voor abo erbij vind ik het nuttig. Bij abo eraf is het niet handig, in verband met de privacy.


    Dit


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik vind het idee dat je per dag een berichtje krijgt dat je x abo's meer hebt en x abo's minder best een goed idee.

    Ik ben tegen, om de redenen die al zijn genoemd, plus het feit dat ik persoonlijk het idee zou krijgen dat het verhaal alleen om de abo's draait.


    :)