• Jo Vlemmix heeft zes jaar geleden aan zijn vrouw toen ze op sterven lag beloofd dat hij elke dag langs zou komen. In die zes jaar heeft hij een dag gemist. Vorige week werd hij op de begraafplaats in elkaar geslagen en beroofd.

    Ik hoorde dit gisteren van mijn zus. Op dat moment had ik tranen in mijn ogen, zo zielig vind ik het. De dochter van de man wilt nu elke keer mee gaan, maar zij moet ook werken en heeft ook niet elke dag tijd. Nu zijn er ex militaire die hebben aangeboden om met de man mee te gaan maar toch. Het is belachelijk dat hij zich niet meer alleen over de begraafplaats kan lopen. Diep triest vind ik het van de dader.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2014 - 12:56 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zag het ja, dat is toch echt te gek voor woorden...


    Your make-up is terrible

    Te triest voor woorden..


    To infinity and beyond •

    Tjonge, ik snap niet dat er zo'n mensen op de wereld bestaan. Diep triest is dit, zoiets doe je toch niet!


    16 - 09 - '17

    Respect? Nee, nergens?
    Heropvoedingskampen. Altijd de oplossing.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Haal die kinderen daar alsjeblieft weg. Heropvoedingskamp of zo. Ik vind het zo zielig voor de oude man.
    This is sick.


    Tijd voor koffie.

    What the fack. Lekker triest. En op de een of andere manier vind ik het nog erger, omdat het op een kerkhof is gebeurd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    SherIock schreef:
    Haal die kinderen daar alsjeblieft weg. Heropvoedingskamp of zo. Ik vind het zo zielig voor de oude man.
    This is sick.


    Kinderen?

    Ik vind het echt ziek. Serieus, ik heb hier even geen woorden voor. (cat)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Geen greintje respect is er meer te vinden tegenwoordig. Ik vind het echt erg.


    Pretty is just a pretty word.

    Wat ontzettend sneu dit. Die man wilde ook alleen maar naar z'n overleden vrouw gaan.

    Dat artikel is trouwens wel een sensatieverhaal, tjongejonge.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vind het echt erg. Het is gewoon te triest voor woorden.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Facebookpagina voor hem kreeg binnen 1 dag 31000 likes.


    Life is hard and then we die

    Bloodraven schreef:
    Wat ontzettend sneu dit. Die man wilde ook alleen maar naar z'n overleden vrouw gaan.

    Dat artikel is trouwens wel een sensatieverhaal, tjongejonge.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik wordt hier misselijk van.


    Queer zijn is gewoon alles

    Pff, dit is toch verschrikkelijk. Je zou toch gewoon veilig moeten zijn in je eigen land en het is al helemaal bizar dat hij op zo'n moment, op zo'n plek in elkaar wordt geslagen. Te gek voor woorden.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2014 - 16:29 ]


    From these ashes, I will rise

    Misselijkmakend en respectloos. Ontzettend respectloos. Andere woorden kan ik er niet aan linken.


    26 - 02 - '16