• Jo Vlemmix heeft zes jaar geleden aan zijn vrouw toen ze op sterven lag beloofd dat hij elke dag langs zou komen. In die zes jaar heeft hij een dag gemist. Vorige week werd hij op de begraafplaats in elkaar geslagen en beroofd.

    Ik hoorde dit gisteren van mijn zus. Op dat moment had ik tranen in mijn ogen, zo zielig vind ik het. De dochter van de man wilt nu elke keer mee gaan, maar zij moet ook werken en heeft ook niet elke dag tijd. Nu zijn er ex militaire die hebben aangeboden om met de man mee te gaan maar toch. Het is belachelijk dat hij zich niet meer alleen over de begraafplaats kan lopen. Diep triest vind ik het van de dader.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2014 - 12:56 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind het ontzettend lief van die militairen.


    Take me to wonderland

    Bennefrost schreef:
    Ik vind het ontzettend lief van die militairen.


    + Te triest voor woorden.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Godverdomme. Om dit soort dingen kan ik nou echt pissig worden. Als je dan iemand overvalt, pak dan iemand van je eigen leeftijd of zo. Maar nee, natuurlijk niet. Watje.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Timbaa schreef:
    Geen greintje respect is er meer te vinden tegenwoordig. Ik vind het echt erg.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Memoria schreef:
    Ik vind het echt erg. Het is gewoon te triest voor woorden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lost faith in humanity. Again.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    De wereld wordt steeds zieker. Zelfs op een begraafplaats ben je al niet meer veilig. :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Vérschrikkelijk


    nothing is true, everything is permitted.

    nerveus schreef:
    De wereld wordt steeds zieker. Zelfs op een begraafplaats ben je al niet meer veilig. :(

    De wereld is altijd al ziek geweest. Dit soort dingen werden ook al gedaan in het verleden. Waarmee ik niet wil zegen dat het daarom minder erg is, maar de mens is gewoon een ziek wezen.


    Take me to wonderland

    Seriously, op dit moment denk ik echt: waar gaat het heen met de wereld?


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    Seriously, op dit moment denk ik echt: waar gaat het heen met de wereld?

    Sinds de komst van de mensheid was deze wereld al gedoemd om te falen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Word echt gewoon misselijk hiervan, hoe kun je dat iemand aandoen?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Te triest voor woorden dit.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Sinds de komst van de mensheid was deze wereld al gedoemd om te falen.


    Jij en je diepzinnige berichten altijd (': Ik snap echt niet waarom je denkt dat alle mensen slecht zijn, dat alle mensen de wereld verzieken, maar ergens moet ik toegeven dat je gelijk hebt (cat)
    Dit is echt te... erg/ziek/wreed voor woorden.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    O_O omg... Te ziek voor woorden...