• Jo Vlemmix heeft zes jaar geleden aan zijn vrouw toen ze op sterven lag beloofd dat hij elke dag langs zou komen. In die zes jaar heeft hij een dag gemist. Vorige week werd hij op de begraafplaats in elkaar geslagen en beroofd.

    Ik hoorde dit gisteren van mijn zus. Op dat moment had ik tranen in mijn ogen, zo zielig vind ik het. De dochter van de man wilt nu elke keer mee gaan, maar zij moet ook werken en heeft ook niet elke dag tijd. Nu zijn er ex militaire die hebben aangeboden om met de man mee te gaan maar toch. Het is belachelijk dat hij zich niet meer alleen over de begraafplaats kan lopen. Diep triest vind ik het van de dader.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2014 - 12:56 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Initiation schreef:
    (...)

    Jij en je diepzinnige berichten altijd (': Ik snap echt niet waarom je denkt dat alle mensen slecht zijn, dat alle mensen de wereld verzieken, maar ergens moet ik toegeven dat je gelijk hebt (cat)
    Dit is echt te... erg/ziek/wreed voor woorden.

    Iedereen heeft iets duivels in zich zitten. Het hangt er even vanaf wanneer die duivelse kant wordt getriggerd. Ik dénk niet dat iedereen slecht is, ik wéét het. Anders hadden we allang geld afgeschaft, ging er nooit meer iemand vroegtijdig dood, was niemand ooit ziek, had iedereen genoeg eten en leefden we in vrede.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Omg, hoe respectloos kun je zijn?
    Een oude man in elkaar slaan op een begraafplaats... ongelooflijk.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Iedereen heeft iets duivels in zich zitten. Het hangt er even vanaf wanneer die duivelse kant wordt getriggerd. Ik dénk niet dat iedereen slecht is, ik wéét het. Anders hadden we allang geld afgeschaft, ging er nooit meer iemand vroegtijdig dood, was niemand ooit ziek, had iedereen genoeg eten en leefden we in vrede.


    Hoe zou jij ziektes als aids, kanker en weet ik veel wat niet meer laten voorkomen? Zelfs al zouden we geen "duivelse" kant in ons hebben?
    Het is natuurlijk ook te zien wat je duivels noemt, want als, bijvoorbeeld, iets als sarcasme al duivels is, is iedereen duivels, inderdaad.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Initiation schreef:
    (...)

    Hoe zou jij ziektes als aids, kanker en weet ik veel wat niet meer laten voorkomen? Zelfs al zouden we geen "duivelse" kant in ons hebben?
    Het is natuurlijk ook te zien wat je duivels noemt, want als, bijvoorbeeld, iets als sarcasme al duivels is, is iedereen duivels, inderdaad.
    Nou, ten eerste zou samenwerking een stuk beter gaan, want niemand keurt elkaar af. Nu onderzoeken vaak verschillende groepen onderzoekers iets. Zo niet handig. Daarbij zullen medicijnen gratis zijn, want er is toch geen geld. Who cares about that shit? Iedereen zou voor elkaar willen zorgen.

    Dus het zou wel degelijk iets uitmaken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Nou, ten eerste zou samenwerking een stuk beter gaan, want niemand keurt elkaar af. Nu onderzoeken vaak verschillende groepen onderzoekers iets. Zo niet handig. Daarbij zullen medicijnen gratis zijn, want er is toch geen geld. Who cares about that shit? Iedereen zou voor elkaar willen zorgen.

    Dus het zou wel degelijk iets uitmaken.

    Daarnaast zijn veel ziektes ontzettend makkelijk op te lossen door natuurlijke middelen, die gewoon in het tropisch regenwoud en andere bosrijke omgevingen te vinden zijn. Nu moeten mensen ontzettend veel geld betalen voor chemische troep, terwijl veel planten juist de oplossing zijn voor onze ziektes.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat een berichten telkens over dat iedereen duivels is en zo...
    Ergens hebben jullie wel gelijk, want zelfs in de meest goede mensen kunnen door groepsdruk of andere gektes duivels tevoorschijn komen.
    maar misschien is het juist andersom, dat we door alle problemen van de wereld gek werden, en dat wij toen weer de wereld gek maakten en zo steeds door...
    Want aan sommige dingen kan ook de mens niks doen, en misschien proberen we ook wel te veel te doen.
    Just accept it

    [ bericht aangepast op 28 maart 2014 - 22:25 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Echt verschrikkelijk zulke mensen!


    vecht niet voor iets dat niet voor jou vecht.