• Welkom bij het Middle Earth-Chattopic! In dit topic ontmoet je andere fans van The Hobbit, Lord of The Rings en natuurlijk de geweldig boeken van Tolkien! De bedoeling van dit topic is om plaatjes uit te wisselen van je favoriete karakters, andere fans te ontmoeten, filmpjes, quotes, etc. te sturen, maar vooral om veel lol met elkaar te hebben! Dit is een chattopic en is bedoeld om lekker met elkaar te chatten over onze fantastische helden en heldinnen. Gespam is toegestaan, zolang het maar over Midden Aarde en alles daar omheen gaat.


    Alle spoilers over het (waarschijnlijke) verloop van de derde film van The Hobbit,
    dienen tussen [ spoiler] [ /spoiler] gezet te worden.









    Regels:
    - Kauwgomjunky en KingThorin zullen mij(Lanthir)helpen het topic in de gaten te houden. Verder zijn wij drie ook de enige die een nieuw topic mogen starten, behalve als een van ons toestemming geeft dat iemand anders het mag doen.
    - Ruzies mogen in elkaars GB of Privé Berichten.
    - Niemand wordt hier uitgescholden, iedereen is gelijk
    - Er mag niks aan de beginpost mogen veranderd zonder toestemming van Lanthir én Kauwgomjunky en/of KingThorin. (Behalve over nieuwe inwoners, nieuwe topics, verhalen, etc.)
    - We willen niet té erg Off-topic gaan, dus hou je aan het onderwerp Middle Earth. Het is niet erg als het daar soms niet over gaat, maar probeer je er gelieve wel aan te houden :)


    Andere Middle Earth-Chattopics:











    In western lands beneath the Sun
    The flowers may rise in Spring,
    The trees may bud, the waters run,
    The merry finches sing.
    Or there maybe 'tis cloudless night,
    And swaying branches bear
    The Elven-stars as jewels white
    Amid their branching hair.

    Vers 1; Journey's End - J.R.R. Tolkien


    From a World's End there he turned away,
    and yearned again to find afar
    his home through shadows journeying,
    and burning as an island star
    on high above the mists he came,
    a distant flame before the Sun,
    a wonder ere the waking dawn
    where grey the Norland waters run.

    And over Middle-Earth he passed
    and heard at last the weeping sore
    of women and of elven-maids
    in Elder Days, in years of yore.

    Vers 16&17; Earendil - J.R.R. Tolkien


    O! Wanderers in the shadowed land
    Despair not! For though dark they stand,
    All woods there be must end at last,
    And see the open sun go past:
    The setting sun, the rising sun,
    The day's end, or the day begun.
    For east or west all woods must fail.

    All Woods Must Fail - J.R.R. Tolkien


    Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light.

    Vers 5&7; Over The Misty Mountains Cold - J.R.R. Tolkien


    To the Sea, to the Sea! The white gulls are crying,
    The wind is blowing, and the white foam is flying.
    West, west away, the round sun is falling.
    Grey ship, grey ship, do you hear them calling?
    The voices of my people gone before me?
    I will leave, I will leave the woods that bore me;
    For our days are ending and our years failing.
    I will pass the wide waters lonely sailing.
    Long are the waves on the Last Shore falling,
    Sweet are the voices in the Lost Isle calling.
    In Eressea, in Elvenhome, that no man can discover,
    Where the leaves fall not: land of my people forever!

    The Sea - J.R.R. Tolkien

    [ bericht aangepast op 26 maart 2014 - 22:49 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Feanor schreef:
    (...)
    Heb wel eens in de krant gelezen over een tien jarig meisje dat een boek uit gaf


    ik ook eens een keer xD eig werd het me verteld en ben ik het dan gaan zoeken in de krant xD


    life is hard then you die, deal with it

    Aelith schreef:
    (...)


    het is moeilijk maar niet onmogelijk en juist doordat het moeilijk is durven ze het niet terwijl dat er echt op site's zoals deze goede schrijvers zitten die er dan mee stoppen eens dat ze oud genoeg zijn om eig een boek uit te geven omdat ze dan moeten studeren


    Nou studeren en schrijven gaat prima samen, hoor. Maar ik heb nooit gezegd dat het onmogelijk is. Ik denk alleen dat bij de meesten hun schrijfstijl nog niet voldoende ontwikkeld is, al verschilt dat natuurlijk van persoon tot persoon.


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Nou studeren en schrijven gaat prima samen, hoor. Maar ik heb nooit gezegd dat het onmogelijk is. Ik denk alleen dat bij de meesten hun schrijfstijl nog niet voldoende ontwikkeld is, al verschilt dat natuurlijk van persoon tot persoon.


    velen stoppen met schrijven voor hun studies wat jammer is

    nu met dat volwassen gedoe moest ik ff ergens aan denken


    life is hard then you die, deal with it

    ik doe al 7 jaar ofzo dans en ik doe sinds dit jaar op een dansschool hip-hop en streetdance en ik was wss goed genoeg om een jaar eerder naar de volgende groep te mogen maar dat kan dus al zoiezo niet meer gebeuren xD (ik d8 eraan omdat ik terug last heb aan me enkel)


    life is hard then you die, deal with it

    Aelith schreef:
    ik doe al 7 jaar ofzo dans en ik doe sinds dit jaar op een dansschool hip-hop en streetdance en ik was wss goed genoeg om een jaar eerder naar de volgende groep te mogen maar dat kan dus al zoiezo niet meer gebeuren xD (ik d8 eraan omdat ik terug last heb aan me enkel)

    ik ben pas begonnen met hoornlessen, totaal onverwacht terwijl de meesten van mijn leeftijd juist stoppen met een instrument te spelen


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Celebrian schreef:
    (...)
    ik ben pas begonnen met hoornlessen, totaal onverwacht terwijl de meesten van mijn leeftijd juist stoppen met een instrument te spelen



    ik wil terug beginnen met op mijn gitaar te spelen en er is een kans dat ik nooit meer terug kan gaan dansen of ni vaak als het echt slecht afloopt met mijn enkel want die gaat nu zwakker zijn maar blijven hopen xD


    life is hard then you die, deal with it

    Aelith schreef:
    (...)


    ik wil terug beginnen met op mijn gitaar te spelen en er is een kans dat ik nooit meer terug kan gaan dansen of ni vaak als het echt slecht afloopt met mijn enkel want die gaat nu zwakker zijn maar blijven hopen xD

    dat is echt lastig en stom
    ik ben begonnen met hoorn (klinkt idioot) omdat ik in veel soundtracks (ook lotr en the hobbit) hoorns hoorde en ik vond het mooi klinken


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Aelith schreef:
    (...)

    velen stoppen met schrijven voor hun studies wat jammer is

    nu met dat volwassen gedoe moest ik ff ergens aan denken


    Ach, zodra je studeert heb je meer tijd dan ooit, hoor. Het is gewoon een lame excuus.
    Maar somehow vinden sommigen schrijven kinderachtig en schamen ze zich ervoor.


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Ach, zodra je studeert heb je meer tijd dan ooit, hoor. Het is gewoon een lame excuus.
    Maar somehow vinden sommigen schrijven kinderachtig en schamen ze zich ervoor.


    ik schaam me ervoor dat ik schrijf omdat ik er vreselijk in ben xD


    life is hard then you die, deal with it

    Celebrian schreef:
    (...)
    dat is echt lastig en stom
    ik ben begonnen met hoorn (klinkt idioot) omdat ik in veel soundtracks (ook lotr en the hobbit) hoorns hoorde en ik vond het mooi klinken


    ten eerste dat van mijn enkel ofwa?

    en ik vind het niet idioot muziek is leuk welk instrument je dan ook gebruikt je kiest het toch zelf who cares wat andere denken
    ik vind helemaal niet dat het idioot klinkt


    life is hard then you die, deal with it

    Aelith schreef:
    (...)


    ik wil terug beginnen met op mijn gitaar te spelen en er is een kans dat ik nooit meer terug kan gaan dansen of ni vaak als het echt slecht afloopt met mijn enkel want die gaat nu zwakker zijn maar blijven hopen xD


    Ik ga binnenkort weer beginnen met Piano. Geen les, maar gewoon zelf. Mijn oude lerares (mijn ouders en nog een aantal mensen) zei dat ik echt talent had. Helaas doe ik liever sport, veel liever, en ben ik dus gestopt met les.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ik ga binnenkort weer beginnen met Piano. Geen les, maar gewoon zelf. Mijn oude lerares (mijn ouders en nog een aantal mensen) zei dat ik echt talent had. Helaas doe ik liever sport, veel liever, en ben ik dus gestopt met les.


    er zijn ook mensen die zeggen dat ik talent heb voor schrijven (wtf da is dus helemaal ni zo)
    en voor hip-hop en streetdance en dat ik voor dat laatste ook hard werk en nog veel ermee kan bereiken beide is gwn zwaar bull sh*t xD
    en ik leer ook van mezelf gitaar terug spelen ik heb een tijd lessen gepakt maar das zo saai


    life is hard then you die, deal with it

    Aelith schreef:
    (...)

    er zijn ook mensen die zeggen dat ik talent heb voor schrijven (wtf da is dus helemaal ni zo)
    en voor hip-hop en streetdance en dat ik voor dat laatste ook hard werk en nog veel ermee kan bereiken beide is gwn zwaar bull sh*t xD
    en ik leer ook van mezelf gitaar terug spelen ik heb een tijd lessen gepakt maar das zo saai


    Jepp.... Saaaiii....
    Ugh, ik hoor nu met Nederlands bezig te zijn en een presentatie voor morgen, maar die vriendin waarmee ik die presentatie doe, reageert niet.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Aelith schreef:
    (...)

    ik schaam me ervoor dat ik schrijf omdat ik er vreselijk in ben xD


    Hmm, maar dat is gewoon een kwestie van oefenen. Dat is met elke hobby. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lanthir schreef:
    (...)

    Jepp.... Saaaiii....
    Ugh, ik hoor nu met Nederlands bezig te zijn en een presentatie voor morgen, maar die vriendin waarmee ik die presentatie doe, reageert niet.


    das klote


    life is hard then you die, deal with it