• Heyhey!

    Ik word 28 april 15 en geef daarom een tuin/oprit feestje! Nee, niet als een sweet 16.
    Maar, ik ben van klas gewisseld daardoor heb ik de meiden uit m'n oude en nieuwe klas + een groep vrienden die in geen van die beide groepen horen!

    In totaal komen er 30 mensen ongeveer, waarvan +/- 10 jongens.

    Nu is het punt, ik heb totaal geen idee wat ik moet verwachten van hoeveel glazen fris (geen alcohol, bijna 100% is geen 18)?
    Hoeveel eten, en wat?
    Wat zijn leuke en makkelijke thema's?
    Moet ik naast dansen nog wat doen en wat dan?
    Hoe ga ik het doen met de mensen die komen, cadeautjes uitpakken enzo?

    Ik moet het feestje zelf organiseren, onder die voorwaarde mag ik het geven.
    We mogen niet de straat op (algemene buurt regel m.b.t. feestjes)

    Help me please!

    x Tealover


    ~ Be yourself, you're beautyful!~

    Koop gewoon een paar flessen cola, fanta en ander fris is. Alles wat je over hebt kun je daarna nog op drinken.
    Je kan gaan barbecuen met zijn allen.
    Een thema hoeft niet perse, ik vind iets met een thema meestal niet eens leuk. Maar mijn zus had een strandtuinfeest en dat was wel grappig. Had ze overal van die mini zwembadjes neer gezet en opblaasballen. Gewoon als versieringen.
    Bij tuinfeesten wordt meestal niet echt gedanst. Meestal zitten/staan mensen gewoon wat gezellig om een tafel en praten wat en natuurlijk wat muziek op de achtergrond. En de cadeautjes uitpakken lijkt het me wel handig maar je hoeft niet perse met zijn alle om de tafel te gaan staan als jij het uitpakt.
    Meestal loopt het bij zulke feesten automatisch het wel een beetje los. Gewoon wat drinken, muziek, misschien wat hapjes. Je kan een party tent neer zetten en staan tafels of normale tafels, allebei kan natuurlijk ook. Een beetje leuk aankleden en dan is het al gauw gezellig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gezien het een tuinfeest is en ik weet niet tot hoe laat precies. Maar als het 's avonds wat kouder wordt, zou het wel gezellig zijn als je een paar vuurkolven hebt staan waar je een groep stoelen omheen zet.
    Vraag aan iedereen wat ze willen drinken en zorg dat dat er per persoon ongeveer 1 fles drinken is. Je kunt beter teveel hebben dan te weinig.
    Je kunt hapjes maken, chips/nootjes neerzetten. Als je vuurkolven neemt, kun je ook zorgen dat je stokken en marshmallows hebt.


    #WWED - What Would Emma Do?