• Een kat in een dierenkliniek Marseille heeft blijkbaar geleerd hoe hij uit zijn kooi moest breken. Ze vroegen zich daar al een tijdje af hoe het hem lukte om steeds te ontsnappen en hondensnacks te eten dus ze hebben een filmcamera neergezet om het te filmen. Zo kwamen ze erachter dat de kat de grendel kon openen. Hij doet het ook razendsnel, in een paar seconden. Zo awesome n.n


    quidquid excusatio prandium pro

    Krull schreef:
    Dat vind ik nou gaaf. Ik ken een poes die zelf de deur open kan maken, maar een slot aan de buitenkant is wel een stukje lastiger..

    Mijn kat kan de deur ook open maken, maar dat is nog niets vergeleken met dit dier!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Lol, geniaal x'D
    Mijn (inmiddels overleden) konijn had daar ook een handigheidje in. Wij hadden een buitenren, met een soortgelijk slot. Neusje erdoor, deurtje omhoog, hoepsakee, en vrij was het beestje. Twee keer was ons dat overkomen, en toen besloten we dat hij maar zonder deur in de ren ging. :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Croyance schreef:
    Awh, wat lief. Hij doet zo zijn best voor vrijheid en dan toch moet hij weer opgesloten worden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||


    Deed me hieraan denken. Alleen zou ik de slang ieeeets enger vinden dan de kat.


    "Well, well. Look who we've got here!"


    Die kat is geniaal!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Tuala schreef:
    (...)
    Mijn kat kan de deur ook open maken, maar dat is nog niets vergeleken met dit dier!

    Mijn kat kan niet eens de deur openmaken!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Wauw, knap!
    Mijn konijn kon altijd het deurtje van haar ren openmaken, die tilde het dan met haar bekje omhoog en dan naar voren, waardoor ze eruit kon. Maar dat is nog lang niet zo'n ingewikkelde sluiting als dit c:


    "Take my advice; I don't use it anyway."