• Voor een schoolopdracht moet ik een moslim interviewen, en Quizlet leek me hiervoor geschikt.

    Dus mijn vraag is eigenlijk: Wie is zo vriendelijk om dit interview voor mij in te vullen? De vragen kunnen nogal aanvallend overkomen, omdat ze ook over terrorisme gaan, maar we moesten vragen stellen die als eerste bij ons opkwamen, ik weet namelijk dat de Islam ook een prima geloof is.

    Dit zijn de vragen:

    1. Wat vindt u van de verplichtingen die de Islam heeft? Het zijn er namelijk best veel. Zou een religie juist niet vrijheid en geluk moeten brengen, en niet zo veel verplichtingen?

    2. Ben je deze verplichtingen soms niet zat?

    3. De Islam kent ook veel rituelen, vooral bij de Sjiieten. Zo slaan zij zichzelf met messen op de rug, om Hoessein te herdenken - als ik het goed heb. Wat vind u hiervan? Hoort dit ook bij het geloof of is dit overbodig?

    4. Hoe denk je over terrorisme?

    5. En waarom is de Islam wel/geen goede godsdienst

    Dankjewel!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    A simple smile can cure everything.

    Overdrijven is ook een kunst.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wow, het kan ook rustiger, mensen! Ik vind het persoonlijke fascinerende vragen waar ik zelf ook graag een antwoord op had gezien. Het mogen dan wel aanvallende vragen zijn, maar als iemand ze niet wil beantwoorden, dan beantwoordt diegene dat toch niet. Jullie zijn daar niet om over te oordelen.
    Het spijt me, ik ben Christelijk, maar ik wens je veel succes met je onderzoek.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Shit man. My whole life was a lie! Ik dacht echt dat alle moslims criminelen en terroristen waren, maar nu blijkt dat ze toch ook een menselijke kant hebben! Onvoorstelbaar, ik denk dat ik even moet gaan zitten om dit nieuws te verwerken. Heeft Wilders me toch even goed te pakken genomen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oké, de vragen kunnen aanvallend zijn (zoals ze al vermeldde) en misschien is het beter als ze het aanpast, maar kan het nu 's stoppen. Ze heeft het aangemaakt voor een 'interview', niet voor een zeiktopic.


    Don't walk. Run, you sheep, run.